Jos omakotitalossa on metsä pinta-alaa 4000 m2 ja myy siinä kasvavat puut, niin kuinka paljon rahaa siitä saa? Jos soittaisi jonkun sahafirman leikkaamaan puut. Ilman veroja hinta-arviota etsin.
Arvokas
3
164
Vastaukset
Jos metsä on täysin täysikasvuista ja hoidettua, eli kaatokelpoista, niin kokonaisarvo on Etelä-Suomessa n. 10.000 €/hehtaari, Pohjoisessa ehkä n. 6.000 €/hehtaari. Siitä vähennät sitten raakamaan arvon, eli n. 1.000 €/hehtaari.
Tilaa nyt ainakin ensin metsäarvio.- Luki.
Eihän siitä jää näppiin juuri mitään,haloiksi ne pitäs tehdä ja kuivata myydä.
Ite pitää tehdä kaikki,metsää pitää ola paljon mieli hyötyä rahallisesti. - metsätontti
Kiitos vastauksista. Siinä okt:ssa jota ollaan ajateltu on takkaa ja puu lämpiävää saunaa, joten eiköhän ne puut ainakin käytettyä tulisi. Mutta kuitenkin tuo hinta-arvio ja neuvot valaisivat nyt hyvin sitä mitä mietin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000