http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/art-1288770554378.html?pos=ok-nln
"Jos mulle ollaan ilkeitä olen heille ilkeä" voi ristus mikä tyyppi.
Jonathan taas äksyili
6
383
Vastaukset
- armi haiseee
Joo. Lopetin BB katsomisen koska Jonathan ei tippunut talosta.
Äänestin sit finaalissa andtea 3 eurolla ja perttiä 1 eurolla.
Oli kyllä tuskainen kausi katsojille, jonathanin ja nimon takia. - Ala-arvoisia!!
Jonathan ja Jenna olivat sellaisia ilkiöitä, että piti sen takia katsoa. En olisi uskonut, jos joku olisi kertonut, että tollaisia otuksia on oikeasti olemassa! Ihan kauheita!
Onkohan ne omassa rakkaassa mielessään sitä mieltä, että he onnistuivat hyvin ja ovat kadehdittuja "tähtösiä"?- 20445
Oli kyllä törkeä vääryys että Jonathan ja Jenna saivat jatkaa finaaliin asti. Siinä tuotanto koplasi näitä eteenpäin. Nyt ne luulevat että ovat suosittuja. Ehkäpä ovat kuitenkin kaikkien aikojen inhotuimpia asukkeja.
Tuollaiset ihmiset kiertää hyvin kaukaa.
- Eräs mies
Selvästikkään Jonathan ei tunnistanut omaa törkeää käytöstään kun Mari kyseli miksi Jonathan oli niin ilkeä ja ylimielinen muita kohtaan. Oli vain ihan äimänkäkenä että mitä minäkö muka olen kiusannut muita. No narsisti mikä narsisti.
- mielipiteet
No , minukin tuli puhuttua takanapäin jonathanista tosi selvän mielipiteen.Nyt olen kiitollinen kun hän putosi ja pienenpieni pettymys oli hänelle.Toivottavasti se hänen porukka ei jää lehtienpalstoille.
- QQW322
se vaan olis saanu tippua paljon aikasemmin. Olis ollut talossakin parempi ilmapiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070