Kaikki jotka kiusaa/on kiusannut

Vihaan kiusaamista

SIIS MIKSI!! Miks te kiusaatte mitä kivaa siinä on? Onks se muka "siistii" miettikää omalle kohdalle ainaku tuutte kouluun joku vaan tulee ja hakka sut kaveri porukassa tai sit ku meet välkälle sua haukutaan,tönitään ja sitku se kiusattu oikeesti masentuu ja tekee itsarin. Nyt mietitte onks toisen kuolema teiän ansiosta no se on jos kiusaatte ja kiusattu tekee sen itsarin. Hävetkää te luuseri kiusaajat nyt tehdään sopimus kaikki jotka vihaa kiusaamista tai on itse kiusattu ja ei aijo aloittaa itse kiusaamaan kirjottaa tohon alas kiusaajat helvettii. Ja mä kirjotan sen kiitos.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaan kiusaamista

      Kiusaajat helvettiin.

    • 8+3

      Kiusaajat ovat oikeasti luusereita, olen nähnyt muutaman kerran kun jotain joka kiusaa, on kiusattu, ja kyllä meni naama heti punaiseksi. Ei kestänyt hetkeäkään. Kiusatut taas ovat tottuneet siihen, eivätkä ole nössöjä.

      • Vihaan kiusaamista

        Totta kiusatut ovat aina kovempia kuin kiusaajat.


    • Mikäpäs siinä

      Ei löydy tästä maailmasta ihmistä, joka ei olisi kiusannut. Yhtälailla se semmonen selän takana juoruileminen tai toisen syrjiminen on sitä kiusaamista, kuin naaman edessä haukkuminen yms.

      • Vihaan kiusaamista

        Olet oikeassa mutta nyt
        En tarkoittanut tuommoista mitä sinä luulit. Tarkoitin esim. Lyömistä ,uhkaamista ja joka päiväistä pelkoa kiusatulle.


    • rhsgsgr

      Tosiasia on että kiusaajia on aina ollut ja tulee aina olemaan. Niitä vastaan pitää oppia puolustautumaan eikä yrittää hävittää niitä koska se on mahdotonta.
      Kiusaajat ei pakosti ole "luusereita" tai "sekoja", he vain nauttivat kiusaamisesta ja vähitellen nostavat panoksia ja katsovat kuinka paljon ihmistä saa ärsytettyä. Kiusattujen pitäisi itse puuttua asiaan ennen kuin se äityy liian kovaksi.
      Ei toi puhe auta yhtään että: miettikää miltä teistä tuntuisi!

      • Vihaan kiusaajia

        No sillon kun kaveriani kiusattiin vedin kiusaajia turpaan ja sain kaupan päälle jälki istunnon ja kotia puhelu että minä muka kiusaan. Eipä siinä mitään ei opettajat tee mitään jos toista kiusataan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe