niin onko kukaan kokeillu kaupan teeepussista löylytuoksua tehdä? Kun unoihtui ostaa kaupasta
Vastaukset 2
- Kiuastonttu-
Kyllähän noita tuoksuja saa tehtyä itse vaikka mistä.
Teetä en ole kokeillut, mutta miksikäs ei voisi onnistua. Eli liotat teepusseja tarpeeksi kauan vedessä ja lisäät sitten tätä teetä löylyveden sekaan, määrät sun kannattaa kokeilla itse, joilla tulee paras tuoksu.
Itse olen koivunlehdistä liottamalla saanut tätä "tuoksulitkua", mitä laitan löylyveden sekaan ja paremman tuoksun siitä saa, kun näistä kaupan tuoksutuotteista.
Lehdet kannattaa muussata, että niiden rakenne menee rikki ja saavat liota vedessä huoletta vuorokaudenkin.
sen jälkeen saunomaan.- auvon_henkäys
paras tuoksu, vihdan tuoksu, kuivaa koivunlehtiä ja niistä aina sauna tee.
http://www.kaleva.fi/juttutupa/asuminen/onko-loylyvedella-valia/322405
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591290
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571218Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54912
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32818Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689