Tarvitsisin näytönohjainta intelin e8400 3.16ghz prossun kaveriksi.Budjetti noin 80-100€
Näytönohjainta
5
181
Vastaukset
- +ööö2
Ostin tuolla rahalla kokonaisen uuden tietokoneen, näytöohjain tässä on nvidia gt630 tasoa.
http://www.fasttech.com/products/1110/10009888/1868400-quad-core-cortex-a17-android-4-4-kitkat-tv-box
Anrdoidille on paljon pelejä ja maksulliset edullisempia kuin Windowsille. myös android peleillä laitteistovaatimukset ovat järkevämpiä.
Meillä on myös nvidia 750ti ja erinomainen ohjain on.- näytönohjainta
Kiitos noista tiedoista kai.
Mulla on tuon prossun kaverina 4890, virtasyöppö ja uusimmat rajapinnat puuttuu, mutta hintaansa nähden (20-35€ käytettynä) erittäin tehokas.
BF4 yms menee, mutta aivan uusimmissa tulee vastaan sekä prossu (ydinten määrän takia), että myös näyttis kun ei tue viimeisimpiät DX:iä ja esim. Mantlea.
Uudempia ja vähävirtaisempia ja tehokkaampia näyttiksiä, esim. 6870 yms saa myös käytettynä halvalla, 45€ pintaan, sillä noistakin puuttuu Mantle.
80-100€ on yliammuttu hinta ellet meinaa siirtää sitä seuraavaan koneeseen. E8400 ei yksinkertaisesti riitä ydinten puolesta kaikkiin uusimpiin peleihin.- gr444
"E8400 ei yksinkertaisesti riitä ydinten puolesta kaikkiin uusimpiin peleihin. "
Paljon tulee olemaan peleja, joissa 2 ydintä riittää.Fiksu pelifirma,kuten Valve, ei ole niin tyhmä, että blokkaisi pois todella suuren markkinasegementin. gr444 kirjoitti:
"E8400 ei yksinkertaisesti riitä ydinten puolesta kaikkiin uusimpiin peleihin. "
Paljon tulee olemaan peleja, joissa 2 ydintä riittää.Fiksu pelifirma,kuten Valve, ei ole niin tyhmä, että blokkaisi pois todella suuren markkinasegementin.Joo, kyllä valtaosa peleistä toimii, mutta esim. tuo BF4 on aivan äärirajoilla, samoin varmasti uudemmat. Valtaosa vähänkin uudemmasta raudasta on 4-ytimisiä enemmän.
GTA4 taas on esim. paskasti optimoitu konsolikäännös, joka käyttää vain yhtä ydintä ja kellotaajuus ratkaisee, joten tälläiseen peliin E8400 on mitä loistavin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984