Olen saamassa lahjaksi Bahcon 106 osainen hylsysarjan. Mitä mieltä olette ko. tuotteesta, pitäisi kai olla laadukasta tavaraa?
Hylsyavainsarja 1/4" ja 1/2" ja kiintolenkkejä.
DIN 3120 / ISO 1174.
Viimeistely: mattakromattu. Hylsyissä Dynamic Drive-profiili.
Materiaali: CHROME-VANADIUM.
Muovisalkku: öljyn- ja lämmönkestävää polypropeenia.
Sisältö: 106 osaa
12 kpl 1/4" 6-kulmahylsyä 4, 4.5, 5, 5.5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm
10 kpl 1/4" 6-kulmahylsyä pitkät 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm
15 kpl 1/2" 6-kulmahylsyjä 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20, 21, 23, 24, 27, 32, 34 mm
9 kpl 1/2" 6-kulmahylsyjä, tuumamitoitus 3/8, 7/16 (11),1/2, 9/16,
11/16, 3/4(19), 13/16, 7/8 (22), 1-3/16 tuumaa
4 kpl 1/2" 6-kulmavoimahylsyjä 17, 19, 21, 24 mm
4 kpl 1/4" hylsykärkiä Phillips 1, 2, 3, 4
3 kpl 1/4" hylsykärkiä, ura, 4, 5.5, 7 mm
6 kpl 1/4" hylsykärkiä, kuusio 3, 4, 5, 6, 8, 10 mm
3 kpl 1/4" hylsykärkiä, Pozidrive 1, 2, 3
8 kpl 1/4" hylsykärkiä, Torx 8, 10, 15, 20, 25, 27, 30, 40
2 kpl 1/4" jatkovarsia 50 ja 100 mm
1 kpl 1/4" T-väännin
1 kpl 1/4" yleisnivel
1 kpl 1/4" vääntövarsi
2 kpl 1/2" jatkovarsia 125 ja 250 mm
1 kpl 1/2" yleisnivel
1 kpl 1/2" sytytystulppahylsy 21 mm
1 kpl 1/2" T-kappale
3 kpl kuusiokoloavaimia 1.5, 2, 2.5 mm
1 kpl 1/4" räikkäväännin, 45 hammasta
1 kpl 1/2" räikkäväännin, 54 hammasta
4 kpl nivelhylsyavaimia 8-9, 10-11, 12-13, 14-15 mm
13 kpl kiintolenkkejä 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 mm
Bahco hylsysarja
11
16958
Vastaukset
- ovat
ainakin sitä samaa sontaa kuin halpismerkeilläkin. Samoin niitten ruuvimeisselit. Pihdit ja leikkurit ovat ok, mutta niitäpä ei tulevassa satsissasi olekaan.
Varmaan pärjäät tuolla sarjalla ihan mukavasti
- kun kertä täältä kyselet neuvoa :)- Näprääjä
Siis ilmeisesti kärjet eivät ole mielestäsi hyvälaatuisia? Ilmeisesti sinulla on tästä omaa kokemusta?
- Jocuko
Meillä töissä on ollut Bahcon 24 mm hylsy paineilmakäyttöisessä mutterivääntimessä n. 20 vuotta. Hyvin on kestänyt, vaikka pitäisi olla paineilmakoneille tarkoitettu hylsy.
Ammattiluokan laatua Bahco on. Hyvä sarja.
- Snörppi
Kyllähän tuo sarjasi laadukas on. Kärjet ovat kuitenkin kulutustavaraa, ainakin mikäli käytät akkukonetta niiden pyörittämiseen. Niistä aina joka "lipsahduksella" kuluu hieman pois, vaikka olisi kuinka laadukkaita. Mikäli käytät niitä vain käsimeisselillä niin kestävät kyllä yllättävän pitkään. Itselläni on Bilteman laajin sarja jossa on 10 vuoden takuu, hinta on jotain 160 euron luokkaa (en muista tarkasti). Yllättävän laadukkaallalta sarjalta vaikuttaa ottaen huomioon hinnan. Itse en kuitenkaan sitä tarvitse päivittäin, mutta tuuma- ja millimetrikokojen oleminen samassa sarjassa oli tärkeää niinpä päädyin tähän, koska myöskin hinta oli kohtuullinen. Bahcon sarjassa on tuumakoot hieman puutteellisia, mutta mikäli ei omista koneita joissa käytetään tuumakokoja niin varmasti sitten nekin riittävät. Vaikka Bilteman laatu on mitä on, niin nämä 10 vuoden takuulla olevat tuotteet tuntuvat ihan asiallisilta. Jos joku mittaa sarjan "laajuutta" osien määrällä niin tässä niitä oli 149 kpl.
- Hyvä
Mulla on kanssa sama satsi ja hyvä on!!
Jos jokin hajoo niin käyt vaan hakee uuden, ilman mitään kyselyitä.
Viimeksi kun sain väkivalloin pihditkin jopa rikki (n.14 vuotta vanhat) niin kaveri vaan löi hyllystä uudet kouraan ja halus vanhat "vaihdossa".- Näprääjä
Onko todellakin ikuinen takuu? Luulin että on 10v. Mutta hyvä kuulla että on hyvää kamaa!
- Jesse James
Näprääjä kirjoitti:
Onko todellakin ikuinen takuu? Luulin että on 10v. Mutta hyvä kuulla että on hyvää kamaa!
Eivät ne bilteman sarjat eivät mitään huippulaadukkaita ole, vaikka niissä onkin ikuinen takuu. Minulla joitain hylsyjä ollut ja halkeaa ihan kuin muutkin halpishylsyt. Ei ne nyt tietysti ihan huonoimmasta päästä ole...
Se vaan on se takuu semmonen juttu, että sillä saadaan tuote näyttämään laadukkaalta. Ja sitten kun jollain työkalu hajoaa ja se vielä kehtaa kuskata sen biltemaan (jos sattuu asumaan lähistöllä), niin annetaan uusi ja ollaan iloisia. Itse esimerkiksi en alkanut postittaa muutaman euron hylsyä minnekään ja odottelemaan paria viikkoa...
Nämä takuukulut eivät varmasti syö kuin murto-osan työkalumyynnin katteesta. Tällä kikalla vaan saadaan ylisuurta katetta halpisvehkeistä.
Luulen ma. - Jocuco
Jesse James kirjoitti:
Eivät ne bilteman sarjat eivät mitään huippulaadukkaita ole, vaikka niissä onkin ikuinen takuu. Minulla joitain hylsyjä ollut ja halkeaa ihan kuin muutkin halpishylsyt. Ei ne nyt tietysti ihan huonoimmasta päästä ole...
Se vaan on se takuu semmonen juttu, että sillä saadaan tuote näyttämään laadukkaalta. Ja sitten kun jollain työkalu hajoaa ja se vielä kehtaa kuskata sen biltemaan (jos sattuu asumaan lähistöllä), niin annetaan uusi ja ollaan iloisia. Itse esimerkiksi en alkanut postittaa muutaman euron hylsyä minnekään ja odottelemaan paria viikkoa...
Nämä takuukulut eivät varmasti syö kuin murto-osan työkalumyynnin katteesta. Tällä kikalla vaan saadaan ylisuurta katetta halpisvehkeistä.
Luulen ma.Halpa ja hyvä on harvinainen yhdistelmä. Periaatteessa harrastelijan ei kannata kalliita laatutyökaluja hankkia, mutta kun työkalun hajoamiseen liittyy tapaturmariskikin, saa jokainen miettiä hankintansa tykönään.
- Minä
Jocuco kirjoitti:
Halpa ja hyvä on harvinainen yhdistelmä. Periaatteessa harrastelijan ei kannata kalliita laatutyökaluja hankkia, mutta kun työkalun hajoamiseen liittyy tapaturmariskikin, saa jokainen miettiä hankintansa tykönään.
Eli kyllä minun mielestä harraastelijan kannattaa nimenomaan ostaa perustyökalut laatutavarana, niin ei joka mutterinväännön jälkeen tarvi uutta lähteä ostamaan. Pitkässä juoksussa sekin tulee kalliiksi!
Ja mitä noihin laatu ja takuu asioihin tulee, niin kyllä laatuvehkeissä on ikuinen takuu, olettaen että olet sen normaali käytössä rikki saanut. Merkkejä esim bahco, stahlwille... Ja lisäksi noissa on myös toleranssit kohdillaan!! Esim. kymmenen millin hylsy kans on kymmenen milliä, eikä jotain sinne päin, kuten halpisvehkeissä yleensä. - Näprääjä
Minä kirjoitti:
Eli kyllä minun mielestä harraastelijan kannattaa nimenomaan ostaa perustyökalut laatutavarana, niin ei joka mutterinväännön jälkeen tarvi uutta lähteä ostamaan. Pitkässä juoksussa sekin tulee kalliiksi!
Ja mitä noihin laatu ja takuu asioihin tulee, niin kyllä laatuvehkeissä on ikuinen takuu, olettaen että olet sen normaali käytössä rikki saanut. Merkkejä esim bahco, stahlwille... Ja lisäksi noissa on myös toleranssit kohdillaan!! Esim. kymmenen millin hylsy kans on kymmenen milliä, eikä jotain sinne päin, kuten halpisvehkeissä yleensä.Joo kyllä munkin mielestä on kivaa tehdä hommia jos on kunnon välineet. - Teki sitten mitä tahansa. Harrastus ei välttämättä tunnu niin mukavalta jos on huonommat välineet.
Jaa luulen myös että laatu tulee ajan kanssa myös halvemmaksi. - YKSI+KAKSI+KOLME
Näprääjä kirjoitti:
Joo kyllä munkin mielestä on kivaa tehdä hommia jos on kunnon välineet. - Teki sitten mitä tahansa. Harrastus ei välttämättä tunnu niin mukavalta jos on huonommat välineet.
Jaa luulen myös että laatu tulee ajan kanssa myös halvemmaksi.Kyllä se Bahcon työkalusarja ihan hyvä on,
vaikka minulla on ollut 1/4 tuuman räikän
kanssa ongelmia, siitä meni räikkämekanismi
epäkuntoon, ilmeisesti työkaluliike katsoi että
se oli luonnollista kulumista. Ristipääruuvi-
taltoista minulla on muutaman kerran mennyt
kärki rikki.
Laatu on vähän sellainen juttu, että jotkin
tuotteet ovat yhdellä valmistajalla laadukkaita,
sitten toisella valmistajalla toiset tuotteet.
Bahcosta sanoisin vielä, että minulla oli
B:n sivuleikkurit, jotka kestivät 20 vuotta,
niin, että niillä pystyi leikkaamaan muovista
eristysnauhaa.
Vielä sanoisin, että tuo t.kalusarja on yksi
maailman laadukkaimpia.
Muista sitten pitää hyvää huolta t.k.sarjastasi,
älä päästä sitä ruostumaan sitten käytä niitä
sillä tavalla, kuin valmistaja on ajatellut.
Sitten hyviä näpräyshetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897