Osaisiko joku selittää? Olen jo kolmelta eri ihmiseltä kuullut, että neuvolassa on tyrkytetty aborttia. Kahdella kyseessä oli ns.yllätysraskaus, mutta molemmat olivat terveitä, hyvin toimeentulevia, toinen oli avioliitossa ja oli yksi lapsi ennestään. Molemmille tyrkytettiin heti aborttia. Kun toinen kieltäytyi, täti vastasi, että, no sinulla on vielä näin monta viikkoa aikaa miettiä, jos tulet toisiin ajatuksiin ja haluatkin abortin. Molemmat oli järkyttyneitä! Samoin kolmas nainen, somali, jolle sanottiin:" kannattaa tehdä abortti kun sinulla on opinnot kesken."Hän oli järkyttynyt. Ihan sairasta! Ihan kuin lapsen tappaminen olisi kaikista paras vaihtoehto automaattisesti. Tutustukaa omantunnonvapaus.fi sivustolla esiteltyyn kansalaisaloitteeseen ja allekirjoittakaa se pian nettitunnuksilla! On törkeää että äideille tyrkytetään aborttia ja kätilöitä ym. pakotetaan tekemään niitä. Tähän aloite vaikuttaisi. Miettikää sitäkin lapsetonta kätilöä, joka irtisanomisen uhalla joutuu tekemään abortteja. On henkisesti aivan hirveää. Minun luokkakaveri oli teiniäidin vahinkoraskaus, muta abortin sijaan hänelle suositeltiin synnyttämistä ja adoptioon antamista. Luokkatoverini oli niin kiitollinen elämästä. Ja hän sanoi että ennemmin tulisi markkinoida adoptiota!!!
Aborttia tyrkytetään, miksi?
Lakuliini
1
121
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kyllä niitä musukuukereita on jo ihan tareeksi loisimssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818