Mmoi!
Ois hotelli ens viikonlopuks varattu Turkuun kaverin kanssa, ja kovaa juomista ois tietysti luvassa. Kattelin etukäteen vähän noita menomestoja ja Dynamo anto aika hyvän vaikutelman, mutta itseltä ikää löytyy se 18 ja kaverilta 19. Mahollista päästä sisään, kun k20 näyttäs olevan? Ollaan siis (toivottavasti itsekehu ei ala haisemaan) kaksi hyvännäköstä nuorta naisen alkua, ja tuli huomattua että Turussa on aika moneen mestaan laitettu korkee ikäraja, eikä teinihelvettiin inspais mennä. Kokemuksia, pääsiskö pärstäkertoimella sisään?
Thänks ja peace out!
Dynamo Turku
Tietämätön
2
1837
Vastaukset
- kiitosdynkky
porukkaa löytyy vähän joka lähtöön, mutta lähtökohtasesti on kyl hieman vanhempaa. kannattaa kuitenki todellaki yrittää, huippumesta niille ihmisille, jotka arvostaa hyvää musiikkia!
- tietämätön
hei kiitoksia tästä! ehottomasti aiotaan kokeilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688