Tänään on se päivä kun Hän palaa suolistoon ja jatkaa sitä minkä jätti kesken. Enään Hän ei jätä keskeneräisiä asioita kesken
Returning of ______
Tänään
Joka myös tarkoittaa että kaivattu ______ saa loppunsa tänä iltana. Alice ei saa pettyä niinkuin ketään muukaan
Hän palaa
16
<50
Vastaukset
Oletko turkulainen?
Jokin tarina?
"Joka myös tarkoittaa että kaivattu ______ saa loppunsa tänä iltana."
Saattaisin veikata JT:tä, mutta hän ei ole mihinkään häipynytkään.
Vaikuttaa kyllä Raippiksen tekeleeltä. "Enään".
Viimeinen lause tosin on outo.Eiks' sen pitäisi muuten olla "mikä tarkoittaa..." eikä "joka tarkoittaa..." ?
Kuulostaa jälleen Raippikselta.- Lupauksia
Niityillä kauniilla
Äänekkäillä niin
Ääneni kuulua annan
Turku on koti
Älysitkö sen jo?
Pian se tapahtuu
Alkaa uusi kausi
Luoksenne palaa
Aa-aa-aah
Aa-aa-aahMr.Näätä?
Empty?
En tiedä, oliko Emty edes Turuuuust, mutta hän osasi ruotsia ja runoili.... En tosin keksi...- ooce
kurpizza kirjoitti:
Mr.Näätä?
Empty?
En tiedä, oliko Emty edes Turuuuust, mutta hän osasi ruotsia ja runoili.... En tosin keksi...Mitä vittua....
ocetherunq feat keuhkosyöpä ja jäätyminen ooce kirjoitti:
Mitä vittua....
ocetherunq feat keuhkosyöpä ja jäätyminenKoitan arvailla, kenen nyt väitetään tulevan takaisin.
Okei, nyt en ihan ymmärrä, mistä sinä tuon "Näätä palaa" repäisit. Kuitenkin.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Runossa oli salaviesti. Etkö oikeasti nähnyt?
Ai runossa? Minä luin aloitusta...
En tiedä kenen loppu koittaa mutta ainakin minä palasin tänään suolistoon :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739