Olin eilen yhdessä tilaisuudessa, missä kouvolan ls sossu esiintyi lutkaksi pukeutuneena ja häntä ruoskittiin monta kertaa julkisesti.
Haluaako joku kuvan?
Tämä varmaan muuttaa kivasti asetelmaa kun tämä hirviö vainoaa :)
Kouvolan sussua ruoskittiin eilen
2
108
Vastaukset
- voisin huolia
lutka sossun nimen. Kouvolan sossut kyllä osaavat valehdella. On kyllä harmillista näitten petojen puolesta kun heidän itse allekirjoittamia valheita levitetään pitkin Kouvolan ympäristöä. Mädäntyköön siellä hallituskadun paskasessa luukussaan. Julkisuus varmaan tekee kipeää.
- Näin Kouvolassa
Kouvolalainen kasvatti-isä käytti kahta tyttöä hyväkseen
8.5.2013 14:33
Kouvolan hovioikeus on tuominnut nyt 65-vuotiaan kouvolalaisen miehen kahdesta törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä 3 vuodeksi 8 kuukaudeksi vankeuteen.
Kasvatti-isänä toimineen miehen uhreina oli vuosien 2000–2004 aikana kaksi perhehoitoon sijoitettua tyttöä. Toinen heistä oli tekoaikana 7–11 -vuotias ja toinen 13–15 -vuotias.
Mies oli tehnyt lapsille seksuaalisia tekoja, jotka olivat omiaan vahingoittamaan heidän kehitystään. Toisen lapsen kanssa mies oli ollut myös sukupuoliyhdynnässä.
Kymenlaakson käräjäoikeus oli tuominnut miehen saman suuruiseen vankeusrangaistukseen kuin hovioikeus.
Hovioikeus muutti käräjäoikeuden tuomiossa ollutta rikosten tekoaikaa ja alensi kärsimyskorvauksia.
Miehen on maksettava toiselle tytölle 12 000 euron ja toiselle 19 000 euron korvaukset kivusta, särystä ja kärsimyksestä.
Päätöset sijoituksesta kyseiselle ihmishirviölle on tehty Kouvolan lastensujelussa. Kouvola sijoitaa lapsia hyväksikäyttäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623