Olin eilen yhdessä tilaisuudessa, missä kouvolan ls sossu esiintyi lutkaksi pukeutuneena ja häntä ruoskittiin monta kertaa julkisesti.
Haluaako joku kuvan?
Tämä varmaan muuttaa kivasti asetelmaa kun tämä hirviö vainoaa :)
Kouvolan sussua ruoskittiin eilen
2
112
Vastaukset
- voisin huolia
lutka sossun nimen. Kouvolan sossut kyllä osaavat valehdella. On kyllä harmillista näitten petojen puolesta kun heidän itse allekirjoittamia valheita levitetään pitkin Kouvolan ympäristöä. Mädäntyköön siellä hallituskadun paskasessa luukussaan. Julkisuus varmaan tekee kipeää.
- Näin Kouvolassa
Kouvolalainen kasvatti-isä käytti kahta tyttöä hyväkseen
8.5.2013 14:33
Kouvolan hovioikeus on tuominnut nyt 65-vuotiaan kouvolalaisen miehen kahdesta törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä 3 vuodeksi 8 kuukaudeksi vankeuteen.
Kasvatti-isänä toimineen miehen uhreina oli vuosien 2000–2004 aikana kaksi perhehoitoon sijoitettua tyttöä. Toinen heistä oli tekoaikana 7–11 -vuotias ja toinen 13–15 -vuotias.
Mies oli tehnyt lapsille seksuaalisia tekoja, jotka olivat omiaan vahingoittamaan heidän kehitystään. Toisen lapsen kanssa mies oli ollut myös sukupuoliyhdynnässä.
Kymenlaakson käräjäoikeus oli tuominnut miehen saman suuruiseen vankeusrangaistukseen kuin hovioikeus.
Hovioikeus muutti käräjäoikeuden tuomiossa ollutta rikosten tekoaikaa ja alensi kärsimyskorvauksia.
Miehen on maksettava toiselle tytölle 12 000 euron ja toiselle 19 000 euron korvaukset kivusta, särystä ja kärsimyksestä.
Päätöset sijoituksesta kyseiselle ihmishirviölle on tehty Kouvolan lastensujelussa. Kouvola sijoitaa lapsia hyväksikäyttäjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463210Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811771- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 271344
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1251198UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121160