punkkeja??

77punk

Onko täällä kettää muuta punkkia ku meikäläinen? Sellaisia "oikeita" joilla punk on muutakin kuin tyyli.

43

250

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • judy is a punk. so am i

      Juu punkkia henkeen ja vereen. Varsinkin kunnon suomalaista punkkiakin kuuntelen enkä ainoastaan pistolsia ja ramonesia vaikka legendoja onkin (ja parhaitakin). Suomipunkissa on vaan vittu asennetta.

    • 77punk

      Oi. onko muka joku muuki ku minä tajunnu kuinka mahtavaa suomipunk ihan oikeasti on :3 on vaa nii turhauttavaa törmätä muihin punkkeihin jotka kuuntelee vaa ulkomaalasta, itte en meinaan oo jaksanu ikinä innostua ulkomaalasesta Ramonesia, Pistolsia ja Clashia enenpää, ja sitte on tietty näitä jolta kuuntelen vaan yhtä biisiä. Saakko muute sanottuu yhtää minkä tyylistä kuuntelet, tai vielä parempi, miltä luvulta?

      • judy is a punk

        No 70-80 luvullahan se paras musa on tehty, että sitä eniten. Kuitenkin oppinut nykypäivänkin punkista tykkäämään,esim kakkahätä 77 ja pää kii on aika jees. Ulkomaalaisista vielä niin nämä CBGB bändit on ihan mahtavia. jotlut aika tuntemattomia mutta tykkään kuunnella sellasta mistä kukaan ei tiiä


    • 77punk

      c: 70-80luvun musa on kyllä parasta.Uudemmasta kakkahätä ja pää kii menee, myös aivolävistys ja raivopäät on jees (jos ne nyt joku muukin ku minä haluaa uudemmaksi laskea :D). Vanhemmasta punkista ittellä suosikkeja onki sitte ehkä vähä jo liikaa tähän listattavaks, mutta kaikki menee Kollaa kestää:stä Sehr Schnelliin. Ja Ratsia on ikuinen suosikki.

      • judy is a punk

        Tääh. Ihan ku omaa tekstiä lukis :o Ratsia on kyllä suomen historian paras punk bändi. Kuuntelin juuri äskön klamydian version täynnä elämää -biisistä. Ei vetäny tietenkää vertoja mutta iha jepa.
        Aivolävistyksestäkin diggaan suuresti, hyvää vitutus musaa hehhe..


    • 77punk

      Ha, itte tulin tutustuneeks Ratsiaan just sen Kalmydian version kautta :D

    • Likaset punkkarit

      Haisteletteks liimaaki viel ja juotteko kotitekoista kiljua koska valtio on perseestä?

      • sätkynukke huorat

        Tietty. Nyt haluun haistella liimaa enkä haluu mennä alas kellariin.
        Reputin muute yh:n kokeen koska politiikkakin on perseestä :)
        Moi pitää mennä


    • sexpistolsrules

      Haha joo oon kyllä punk mut kylläkin sellasta vähä enemmä 2000 luvun (ainaki tyyliltä) :'D

      • fuck this and fuck that

        Eli? Mikä sitte on nykypäivän punkkia tyyliltää


    • Antonk

      Minä taas olen sisältäni punk, ei ulkoa näkyisi. En käytä mitenkään erikoisia vaatteita. Farkut, t-paita, joku kiva neule tai jotai semmosta. Verkkarit jos tekee mieli. En mitenkään edusta punk tyyliä, paitsi jos nyt ne pari itseneulottua puseroa ja pipoa, hanskaa laskee mukaan. Omaa lempparia on Crass(vaikka en ihan heidän ideologiastaan tykkää), Ramones ja uudemmasta päästä Dropkick Murphys. Sex Pistols on iha hyvä mutta ei tuu erityisemmin kuunneltua, ei kyllä Ramonessiakaa itseasiassa. Suomalaisista niin kyllä Sehr Schnell, Ratsia ja osa Eppu Normaalin vanhasta tuotannosta on hyvää kuunneltavaa. Omaa suosikkia on kyllä ruotsalaiset Ebba Grön, KSMB, Grisen Skriker, Asta Kask ja pari muuta. Ylitse kaiken pidä kyllä noista ruotsalaisista. Ja tämmöne 16 vuotias poika täältä kirjottelee

      • beat on the brat

        Näimpä. Punkkarihan voi olla vaikka kulkisi kukkamekossa, ei se sitä katso.
        Itse en pidä punk henkisiä vaatteita vain siitä syystä että kuuntelen punkkia, vaan koska rakastan sitä tyyliä. Kuuntelen punkin lisäksi yhtä paljon heavymetallia ja muuta rokkia, mutta tyylini on kuitenkin punk.


    • 77punk

      Dropkick Murphys, eikös se oo sitä irkkupunkkia? (ja kyllä, olen liian laiska sitä itte tarkistamaan). Mulle siitä itte tyylistäki taas on tullu aika olennaine juttu, ei nyt sillä että sillä oikeestaa ois mitää punkkiuden kaa merkitystä. Se vaa tuntuu nii perkelee hyvältä kulkee tuolla tukka takussa ja itte tuunatuissa farkuissa, näyttää muillekki että on punk (tosin luultavampaa on että ne luulee vaa että oon viettäny yöni ojassa). Ja pitäs tässä varmaa kohta se irokeesiki koittaa väsätä.. Kellää muulla kokemuksii irokeesistä?

      • judy is a punk

        En tiiä ku ite muijana ois aika hurja jos ois keesi :p edustan ite enemmän tällästä ramopunkkia ku hakaneula-syljeskely punkkia, jos ymmärrätte. Mut ainaki mun frendillä on sellane aika kiva, et sivuilta siili (välil vähä pitempi) sit siin keskel on aika pitkänä. Mut ei se sitä siis laita mitenkää erityisesti keesimäiseks.
        Ja juu se on kivaa ku näyttää iha spurgulta. Mun tavaramerkki on ihan liianki revityt vaaleet farkut ja saan katseita ku talvellaki tosiaan vetelen niis. Nahkatakkia unohtamatta


      • OP12

        Joo, Murphys on just sitä irkkupunkkia. Tai niin se luokitellaan, vaikkei ihan aina oo sitä punk-henkeä siinä musiikissa. Silti tykkään, kannattaa kuunnella jos jaksaa. Toisten mielestä hyvää, toisten mielestä hirveetä. Ainakin kantsii antaa mahollisuus :)


      • yakkipaska
        OP12 kirjoitti:

        Joo, Murphys on just sitä irkkupunkkia. Tai niin se luokitellaan, vaikkei ihan aina oo sitä punk-henkeä siinä musiikissa. Silti tykkään, kannattaa kuunnella jos jaksaa. Toisten mielestä hyvää, toisten mielestä hirveetä. Ainakin kantsii antaa mahollisuus :)

        Surprise madafaga |-^-| weird face alert


      • kylläjuusuosittelen

        itellä on musta irokeesi ja voin sanoo et ei meinaa perkele millään näyttää hyvältä pystyssä :D mut muuten tykkään ihan pirusti! olen siis muija .-.


    • Alex DeLarge

      Dropkick on vitun kuningas

    • 77-punk

      No nii, muistiha mää sitte oikee. Ja aika mielenkiintosta tää irkku-punk, en osaa päättää vihaanko vai rakastanko :D Mut joo, nyt on jo toine puoli tukasta siilinä, kattoo ny kauanko jaksan tän näi pitää.

    • mummonpotkija

      Tääl yks 16 v. Poika joka on on henkeen ja vereen punk! Opettajat ja mummot kattoo kieroon mut minkä mä voin sille et kaikki on perseestä, minä elän vaan kerran ja käytän joka sekunnin täysillä elämiseen. Kuuntelen musiikkia, ryyppään ja nautin elämästä, fuck the world, fuck the system, fuck ewerything

      • Trollhättan

        Tääl on yks 2v Siperian Taigapunkki joka levittää borrelioosia.


    • 14v

      lasketaanko apulanta minkään sortin punk pändiks
      oon aika tietämätön näissä jutuissa

      • rock'n roll radio

        No juu ainakin se vähän vanhempi tuotanto


    • räkäwonjämä

      Apulanta on vähä siinä rajoilla, se riippuu kai ihan ihmisestä laskeeko sen punkiksi vai ei. Vähä niinkun Klamydia, Green Day, ja Avril Lavinge. Musta se vaan on idioottimaista kiistellä näistä jutuista. Muutenki tuntuu että nykyset punkinpullukat on paljo suvaitsemattomampia sen suhteen mikä on sitä "aito ja ainoaa oikee punkkia". Kun miettii sen alkuajan bändejä niin nykyään kovin moni ei ees punkkia olis, osa varmaan olis sellasia että porukka jopa kattos kieroon jos punkkarina sitä kuuntelevas ilmottaisit. Vähä niinku metal-fanina diggaisit klassista :D Mut ehkä punkeista on vaa tullu vanhoja ja huonomuistisia ja ne on unohtanu mistä tässä olikaa kyse. Ja huvittavinta musta on se ku kaikki valittaa että punk on kuollu. Niin kai, mitäs murhasitte sen säännöilläne, ei täällä vittu enää kukaan uskalla kokeilla mitää ku heti julistetaan paskaksi ja pannaan.

      • shiina on punkkari

        Komppaan


      • punkkari
        shiina on punkkari kirjoitti:

        Komppaan

        Mä kuuntelen ratsiaa ja pelle miljoonaa ja rattusta Ym suomalaista punkkia. Sit myös ramonesta ja sex pistolsia. Ulkomuodoltani vasta nyt alan näyttään enemmän punkilta, vaikka aate on ollut matkassa jo vuosia (oon siis kasilla). Yleensä mulla on revittyjä farkkuja, ruuduilla tai ihan normit, niissä kettinkejä, niittikoruja, nahkatakki, tukka sekaisin. Oon siis tyttö ja nyt leikkaan hiukset lyhemmäksi, et saa pidettyä irokeesiakin välillä. Ja tosiaan punkissahan ei oo mun mielestä ainakaan tärkeetä Se pukeutuminen vaan ajattelutapa. Mä punkkarina kuuntelen monia muitakin ns ei punkbändejä ja välillä pidän jotain ylityttömäisiä mekkoja.:D Oon muutes kasvissyöjä ja eläinten oikeuksien puolella. Mut kyllä Se punk on eniten mun tyyli sekä aattelta että pukeutumiselta.:P


    • Keesimiäs

      Vaikka keskustelun aiheena ei varsinaisesti ollutkaan vaatteet niin ajattelin kysyä mistä voisi löytää helposti punk-tyylisiä/sellaisiksi tuunattavia vaatteita?

    • räkäwonjämä

      Minäki olen kasvissyöjä :3 (pitäähä sillä vähä päästä jonnekki leveilee.)
      Kirppareilta mä ainakin oon löytäny kaikkista parhaiten. Ne kuteet on siellä suht edullisia niin ei kirpase niin paljoo jos tuunaukset menee perseilleen (mitä mulla ainakin tapahtuu huomattavan usein..) ja muutenki sieltä ostetuissa kuteissa on jotenki enemmän sitä "punk henkeä" ja sopii paremmi meikäläisen arvoihin ku käyttämättömien vaatteiden ostelu. Harmi vaan että ne vaatteet haisee kirppareilla mun mielestä helevetin pahalle (lähtee kyllä osittain pesussa). Ja se tietty vituttaa jos joku ihana vaate on väärää kokoa. Netistäki löytyy aika hyvin (cybershop, emp, mitä näitä on) mutten itte ainakaan oo löytäny mitää joka myis suoraa punk vaatteita. Ja onhan sitä teitty tullu normikaupoistkin hätäpäin jotai osteltua.

      • sheena on punkkari

        Emp, carlings ja kirpparit. Ihan hoo et ämmästäkin saa jostain nurkasta ihan kivoja vaatteita joskus.
        Itse kanssa tykkään kirppari vaatteista, vähän sellaisista kulahtaneista. Rönttö vaatteet yhdistettynä hienoon nahkatakkiin ja vaikka bändipaitaan luo aika hyvin punkin tunnelman


    • räkäwonjämä

      Onko täällä kettää joka ois innostunu perustaa mun kaa bändiä? Oon epätoivonen tän asian suhteen koska yksikseen tai hevareitten kaa soittelu ei vaa innosta kovinkaa paljoo.

    • Violettiapina

      Ku luin näitä viestejä, nii täällä on ihan samankaltasia punkkeja ku minäkin! PUNKS NOT DEAD! (Vaikka näin oon välillä luullukki, ku ei enää mitää kunnon punkkeja löydä miltei mistään) Joo, mut mä oon punkkarityttö pk-seudulta ja enkä tunne täält ketää muita punkkeja..
      Mäki oon kasvissyöjä, ja puollustan eläinten oikeuksia. Mä kuuntelen enimmäkseen just suomipunkkia Pellee, Pää kiitä, Ratsiaa ym. Enimmäkseen vaa suomipunkkia 70-80 luvulta :) Ramones ja Sex Pistolski menee....
      Ois iha mukava löytää omantapast juttuseuraa, jos joku haluu tulla juttelee nii laitan tohon alas mun kikin :D
      Kik: violettiapina

    • Punkki c:

      Älä kävele avojaloin pelloilla, muuten tulen ja syön sinut elävältä

      t. punkki c:

    • sgasgsdsga

      Noh en ole nyt ihan täysin ''punk'' mutta ilmoitanpa silti olemassaolostani :D Itsellä tulee kuunneltua ihan kaikenlaista bluesista äärimetalliin. Punkkia tulee kuunneltua suhteellisen paljon, ainakin tässä viimeaikoina ja ihan kaikenlaista näistä kotimaisista ja ulkomaisista klassikoista ja uudemmista HC:hen. Itse myös soitan punk-yhtyeessä (noh ''paskaa'' suomipunkkia ja -rokkia :D) Mitä mieltä ihmiset on Kivesveto Go Go:sta? Ite tykkään paljon, yksi näitä uusia mahtavia yhtyeitä . (ja on jotkut ''punkkariks'' haukkunu :D, metalrockapunkabilly voisi kuvata jokseenkin kyllä :D)

    • punktyttö

      Tääl on yks ! Mitä nyt noit kuuntelen ratsiaa ja tuo lama on jees :) sit kuuntelen myös stam1naa ja mokomaa mut nuo 4 on bändeistä parhaimpia

    • Mipster

      Edelleen punkkari, vaikkei enää jaksa laittautua samalla tavalla kuin ennen. ''Kerran punkkari, aina punkkari'', eikös se niin mene? Ei enää tosin huvita pyörii niissä piireissä. Liikaa wnb juntteja, jotka uhoaa ja leikkivät jotai punk poliiseja ja määrittelevät ketkä ovat ''aitoja'' ja ketkä eivät. Typerää sanon minä.

    • KunMaisemaKuolee

      oikein. Punk ei katso pukeutumista, se on elämäntyyli. Ei noi nykyajan "punkkarit" mitää punkkia ole nähnykkää. Määrittely ei tosiaan kuulu asiaan

    • RäkäW

      moderni punk löyhkää. pahalle. ja jotenkin minuu ei ees huvita määritellä itteeni punkkariks enää koska sillekkin on nykyään mallit ja säännöt. Ja niin, tuntuu että sille miten punkkarin tulee elää, miten pukeutua, millaset arvot pitää olla, ylipäätään sille mitä punkkina pitää olla, on miljoona sääntöä. Kakkaa. Ei tämä ollut se punk johon minä rakastuin. Mä luulin että punk on iloa, enerkiaa ja anarkiaa, vailla sääntöjä ja ahdasielisiä luokittelioita. Hiton kusettajat.

    • häirikkökeesi

      Kyllähän täältä aina näitä punkkareita löytyy, ite oon Tampereella asusteleva kävelevä pahennusksenaiheuttaja. Punk on ollu elämä jo useempia vuosia, henkee ja veree asti punk. Musiikkimaultani olen lähes kaikkiruokainen, sanoitukset pääasiana, iskevä melodia tiätty aina plussaa. Ulkonäkö on keesi, nahka-tai farkkutakki, rikkinäiset farkut, maiharit ja laukku täynnä merkkejä ja pinssejä. Ehkä klisee jonkun mielestä, mun miälestä minä. Haters gona hate, i fuck the system.

    • rakastanpunkkeja

      punkit on kyllä kivoja otuksia. 6 jalkaa ja kaikkea. aiheuttavat aivokuumetta ja muuta mukavaa

    • haistakaa_paska

      Ite kuunnellu punkkia koko ikäni eli nyt siis 14v. En tosin pukeudu mitenkään erikoisesti mutta vitunko mun vaatteilla väliä. Suosikkeja suomalaisia on mm. ehdoton ykkönen Pelle,ratsia,widows,briard,mopot problems?, 000,loose prick,ja tietysti maukka etc. etc. ulkomaalaisista esim. johnny thunders,sex pistols,descendents,stiff little fingers,black flag,misfits,anti flag,iggy pop,clash,ramones,dead kennedys,bad brains,motörhead,off!... nämä tulivat päällimmäisinä mieleen:D
      tärkeimpiä minulle on kuitenki pelle,misfits,maukka,sex pistols,ratsia,johnny thunders. Soitan itse kitaraa,rumpuja. Anteeks vaa vitusti tästäki kärsimyksestä.

    • rumpujasoitan

      juuh kai sitä jonki moine oon.. en tykkää sanoo et oon punkkari koska sit se vaa kuulostaa jotenki...jännältÄ sellaselt oon punk enkä mitää muuta! en saa tehä/aatella kuin punkkari. ei sovi miulle! teen moniiasioit eritaval ku monet muut punkit. oon vaa mie.. ajattelen khyl anarkisesti ja haluun vapautta ja säännöttömyyttä ja kapinallisuus johtuu osittai siit et millaset taustat miul on.. ulkonäöstä sen verra et farkkutakkii keräilen roinaa ja bändi huppaireta suosin. on perkeleen lämpimiä

    • rAtSiA123

      Ne sanoo sä oot toivoton,
      mut sullon jotain mitä niil ei oo:
      Tämä hetki ja tulevaisuus!

      • uiyiou

        näimpä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe