Maksan elatusmaksua lähille ja hän sanoo, että hänellä jää säästöön siitä rahaa, mutta hän ei pyynnöstäni huolimatta halua säästää sitä lapselle, vaan itselleen. Siinä nähdään että elarit ovat aivan liian suuria. Mielelläni maksaisin sille lapselle, mutta ärsyttää että lähi elää minun kustannuksillani. Miksi hän ei voi säästää lapselle sitä varten avatulle tilille, mihin olen itsekin säästänyt lapselle.
Tiedättekö mikä ärsyttää?
13
120
Vastaukset
- Yksinkertaista
Siksi, että lapsen tullessa lukioikään, hän voi rahastaa sinua enemmän.
- -AP-
Siihen mennessä onneksi lapsi asuu jo minun kanssa ja minä pääsen rahastamaan äitiä! Ihanaa! Kun lapsi täyttää 12-vuotta, niin hänen toiveensa toteutuu ja pääsee asumaan isänsä luokse, jota hän rakastaa paljon.
- Yksinkertaista
Ja tulottomana (tai pienituloisena) hän on maksamatta koulukirjoja ja muotivaatteita, koska kyllähän teinin kulutus on sama kuin 2-vuotiaalla. 16v täytettyään äitikullalta loppuvat vielä elatusmaksutkin.
Tärkeintä on kuitenkin lapsi, älä rahasta välitä.
- -AP-
Kuules, minulle maailman tärkein asia on lapseni ja siinä ei rahalla ole väliä. Annan hänelle kaiken, aivan kaiken ja kuolenkin jos tarvitsee. Omalla elämälläni ei ole mitään tarkoitusta, elän vain ja ainoastaan lastani varten, jos hänelle tapahtuu jotain, niin silloin myös itse kuolen. Ilman lastani olisin itseasiassa jo kuollut ja lapseni onkin jumalan lahja minulle.
- just just
Tuo on jo maanista.
- vai etkö tahdo lapse
Sulle ei kuulu se mihin äiti rahat laitta, sulle kuuluu vaan hoitaa lapsen elatus sovitusti.
- ei ole sovittu
ei kuulu...
- uskoo ken tahtoo
höpö höpö taas...
- ruikku hiljaa
ja opi käyttäytymään...lapsesikaan ei ymmärrä sua:)
- sinäkö osaat :)
ruikku hiljaa kirjoitti:
ja opi käyttäytymään...lapsesikaan ei ymmärrä sua:)
No ei se uhkaile ketään ampumisella ainakaan kuten sinä.
- VinkuVinku
Sun mielestä äidin pitäisi elää kädestä suuhun jos elareita saa tai vastaavasti kaikki ylimääräinen säästää lapselle. Ei se kahden aikuisen perheessäkään niin mene. Etkä sä pysty määrittelemään, että juuri siitä sinun maksamasta rahasta jää säästöön. Yritäpä nähdä asia niin, että sun raha käytetään lapseen ja elämiseen ja muusta tulosta jää säästäväisesti elämällä rahaa säästöön. Eikä asia sulle kuulu, vaan ainoastaan molempien menot ja tulot ja elatusmaksut jotka on sovittu. Voithan sä yrittää saada tarkistettua elatusmaksujen perusteita.
- eivoi
tarkistuttaa eikä ole sovittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913050Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001727Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427- 881421
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21169Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918