Maksan elatusmaksua lähille ja hän sanoo, että hänellä jää säästöön siitä rahaa, mutta hän ei pyynnöstäni huolimatta halua säästää sitä lapselle, vaan itselleen. Siinä nähdään että elarit ovat aivan liian suuria. Mielelläni maksaisin sille lapselle, mutta ärsyttää että lähi elää minun kustannuksillani. Miksi hän ei voi säästää lapselle sitä varten avatulle tilille, mihin olen itsekin säästänyt lapselle.
Tiedättekö mikä ärsyttää?
13
121
Vastaukset
- Yksinkertaista
Siksi, että lapsen tullessa lukioikään, hän voi rahastaa sinua enemmän.
- -AP-
Siihen mennessä onneksi lapsi asuu jo minun kanssa ja minä pääsen rahastamaan äitiä! Ihanaa! Kun lapsi täyttää 12-vuotta, niin hänen toiveensa toteutuu ja pääsee asumaan isänsä luokse, jota hän rakastaa paljon.
- Yksinkertaista
Ja tulottomana (tai pienituloisena) hän on maksamatta koulukirjoja ja muotivaatteita, koska kyllähän teinin kulutus on sama kuin 2-vuotiaalla. 16v täytettyään äitikullalta loppuvat vielä elatusmaksutkin.
Tärkeintä on kuitenkin lapsi, älä rahasta välitä.
- -AP-
Kuules, minulle maailman tärkein asia on lapseni ja siinä ei rahalla ole väliä. Annan hänelle kaiken, aivan kaiken ja kuolenkin jos tarvitsee. Omalla elämälläni ei ole mitään tarkoitusta, elän vain ja ainoastaan lastani varten, jos hänelle tapahtuu jotain, niin silloin myös itse kuolen. Ilman lastani olisin itseasiassa jo kuollut ja lapseni onkin jumalan lahja minulle.
- just just
Tuo on jo maanista.
- vai etkö tahdo lapse
Sulle ei kuulu se mihin äiti rahat laitta, sulle kuuluu vaan hoitaa lapsen elatus sovitusti.
- ei ole sovittu
ei kuulu...
- uskoo ken tahtoo
höpö höpö taas...
- ruikku hiljaa
ja opi käyttäytymään...lapsesikaan ei ymmärrä sua:)
- sinäkö osaat :)
ruikku hiljaa kirjoitti:
ja opi käyttäytymään...lapsesikaan ei ymmärrä sua:)
No ei se uhkaile ketään ampumisella ainakaan kuten sinä.
- VinkuVinku
Sun mielestä äidin pitäisi elää kädestä suuhun jos elareita saa tai vastaavasti kaikki ylimääräinen säästää lapselle. Ei se kahden aikuisen perheessäkään niin mene. Etkä sä pysty määrittelemään, että juuri siitä sinun maksamasta rahasta jää säästöön. Yritäpä nähdä asia niin, että sun raha käytetään lapseen ja elämiseen ja muusta tulosta jää säästäväisesti elämällä rahaa säästöön. Eikä asia sulle kuulu, vaan ainoastaan molempien menot ja tulot ja elatusmaksut jotka on sovittu. Voithan sä yrittää saada tarkistettua elatusmaksujen perusteita.
- eivoi
tarkistuttaa eikä ole sovittu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832