Mala

MrMeditation

Olen aikeissa ostaa malan (108). Haluaisin kunnollisen jossa on solmu jokaisen helmen välissä. Mutta en löydä mistään. Olen jo muutaman tunnin sellannut nettikauppoja. Kuinka aikaa vievää/vaikeaa olisi tehdä mala itse?

4

200

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrMeditation

Ja vielä sekin että jos teen malan itse niin bmistä saan helmiä ja nauhoja. Kun en niitäkään löydä. Internet ei selvästikään ole ystäväni. Tai en vain osaa hakea.

• dsasda

askartelukaupoista ainakin löytyy puuhelmiä (ja muunkinlaisia helmiä, eihän sen malan pakko ole puuta olla) ja nyöriä

jos sinussa asuu vähän isompi tee-se-itse-ihminen, niin mene metsään ja ota sieltä mukaasi joku maassa lojuva irto-oksa (puusta ei saa taittaa, ellet satu omistamaan sitä puuta (jokamiehenoikeus) ja siitä oksasaksilla sitten paloittelemaan suurinpiirtein samankokoisiksi paloiksi ja sitten askarteluporalla tai jotenkin muuten reikä keskelle ja pujottelua nyöriin.

Ostin oman malan eräältä buddhalaiselta viikonloppukurssilta. Lama oli tuonut niitä mukanaan luostaristaan. ihastuin yhteen ruusupuiseen, kun se tuntui niin ihanalta kädessä ja pidin siitä tuoksustakin. Siellä oli monenlaista eri mallia ja hinta oli varsin kohdallaan.

että siinäkin vinkki: jos käyt jossain buddhalaisissa tilaisuuksissa, sieltä voit löytää malojakin.

Varmaankin niitä saa tilattua myös jonkun buddhalaisen yhdistyksenkin kautta (suomessa niitäkin on muutamia)?

• Tiedän7

Käy Malmin Hare Krishna-temppelistä ostamassa. Eivät varmaan pyydä paljoa niistä.

• dsasdb

Ei kai siinä tarvitse olla solmua joka helmen välissä? Kuulostaa omituiselta. Helpoin ja halvin ratkaisu on varmaan dsasda:n ehdottama askartelukaupan helmitarjonta. Maloissa on sitten 108:ntena helmenä muita pitkulaisempi stupaksi kutsuttu helmi, joka pitää muistaa myös hankkia samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      418
      2019
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      195
      1593
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      149
      1477
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1386
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1186
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      956
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      113
      917
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      67
      772
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      685
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      665
    Aihe