onko kellään kokemusta seeprapeipposista? Kysyisin ovatko ne kovinkin äänekkäitä? Laulavatko ne yöllä ja aloittavatko laulamisen aikaisin aamulla? Tarkoitus olisi pitää kahta seepristä (urosta ja naarasta) kiitos vastauksista jo etukäteen! ;)
onko seeprapeippo meluisa?
2
245
Vastaukset
- ti-ti-tii-tii-tööt
Seeprapeipot ääntelee paljon, ääntely on melko yksitoikkoisen kuuloista mutta ei kovin kovaäänistä.
Eivät laula yöllä koska nukkuvat silloin. Heräävät kesällä aikaisemmin kun silloin tulee valoisaa jo varhain aamulla. Talvella nukkuvat pidempään mutta heräävät kun huoneeseen sytytetään valot. Häkin voi halutessaan peittää yöksi jos ei halua lintujen heräävän kovin aikaisin. Itse en peittänyt peippojen häkkiä, minä totuin niin niiden ääntelyyn että pystyin nukkumaan vaikka ne heräsivät aikaisemmin kuin minä.
Jotkut ihmiset ovat herkkiä ylimääräisille äänille, heidän ei kannata ottaa lintuja lemmikikseen koska kaikki linnut ääntelevät enemmän tai vähemmän. - somebody1
Kiitosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202760Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262202Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o372166Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581778Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121312Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181309- 661165
- 551160
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41125