OP-Truks Pori

pori4

Mitäs on ihmiset mieltä kyseisestä paikasta ??
Hyviä/huonoja kokemuksia ??

3

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pori3

      No,kertoohan tuo jo nimikin aika paljon yrityksestä.Eli firman "osakekannan" omistaa Op, eli Osuuspankki.

      Ihmisten mielipiteistä en tiedä, mutta koirat ainakin tykkää! Isäntäväki on nimittäin vankan kokemuksen omaavia arktisten valjakkokoirien harrastajia. Aina vapaa-ajalla, kun ei ajella rekalla, niin ajellaan koiravaljakolla!

      Minä voin suositella lämpimästi kyseistä yritystä työpaikaksi.Tosin, sinun kannattaa sitten olla pätevä ja motivoitunut kaveri.Luusereita he eivät kyllä katsele pitkään. Päädyt aika äkkiä sinne mistä tulitkin,housun persuukset riekaleina, mikäli et omaa oikeaa asennetta!

    • Suhonen

      Onks niillä kuljetustoimintaakin? Mä, kun olen luullut, et se on pelkkä raskaankaluston korjaamo?

    • Rambe

      Ehei! On niillä kaks jakeluautoa juomien ajossa, sekä yksi täyspitkä sellun ja paperin ajos.Taitaa olla vielä se puuautokin? En ole varma, myös toi koiravaljakko pitää täysin paikkaansa. Mukavia veitikoita! Ai, että!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      631
      7254
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      123
      2791
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      175
      2284
    4. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      2131
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      65
      1800
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      32
      1781
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1693
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      70
      1464
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      72
      1177
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      61
      1155
    Aihe