Olen käyttänyt kikkiä kohta pari vuotta lumiallani. Se on tähän mennessä toiminut ihan ok, vaikka välillä viestit on tulleet myöhässä ja ilman ilmoitusta jne. Viime aikoina sovellus ei enää edes näytä/lähtetä viestejä! Viimeinen on päivitys tullut joskus 2012 helmikuussa..
Onko muilla sama ongelma? Toimiiko Kik androidilla ja iphonella? Onkohan mahdollista lähettää minnekkään palautetta, vai kiinnostaako sovelluksen toiminta edes ketään kehittäjää?
Alkanut ärsyttämään tämä lumian sovellusten heikko taso..
Kik Messenger ei toimi
7
3146
Vastaukset
- ycycycuc
Kyse on siitä, että kik on menneen talven juttuja ja se tulee loppumaan lähiaikoina, koska vain pöljät käyttävät sitä.
- l520
Androidin kik mitä nyt tabletistani tarkistin päivitetty viimeks 5.11.2014 joten ihan voimissaan tuntuu olevan
- Anonyymi
lol
- tupajumi2
Lumia920 ja eilen lakkasi toimimasta aloittajan kuvaamalla tavalla! Yrittänyt poistaa ladata uudelleen, vaihtaa salasanaa ja heittää volttia.. Ei niin mikään auta, eikä toimi! Laitoin jo arvostelua ja ilmoitin microsoftille heikosta sovelluksesta.
- Laglgalag
Sama juttu.. lähettäkää kaikki muutkin palautetta surkeesta sovelluksesta!
- Anonyymi
Mitenkähän korjaisin kikiä nyt uusien kontaktien luonti ei onnistu kun kaikki haut tulee timed out username searchilla?
- Anonyymi
Nyt sulla on vaikeampi pitää yhteyksiä niihin jotka kertoo mihin sun pitää tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949