Olen käyttänyt kikkiä kohta pari vuotta lumiallani. Se on tähän mennessä toiminut ihan ok, vaikka välillä viestit on tulleet myöhässä ja ilman ilmoitusta jne. Viime aikoina sovellus ei enää edes näytä/lähtetä viestejä! Viimeinen on päivitys tullut joskus 2012 helmikuussa..
Onko muilla sama ongelma? Toimiiko Kik androidilla ja iphonella? Onkohan mahdollista lähettää minnekkään palautetta, vai kiinnostaako sovelluksen toiminta edes ketään kehittäjää?
Alkanut ärsyttämään tämä lumian sovellusten heikko taso..
Kik Messenger ei toimi
7
3991
Vastaukset
- ycycycuc
Kyse on siitä, että kik on menneen talven juttuja ja se tulee loppumaan lähiaikoina, koska vain pöljät käyttävät sitä.
- l520
Androidin kik mitä nyt tabletistani tarkistin päivitetty viimeks 5.11.2014 joten ihan voimissaan tuntuu olevan
- Anonyymi
lol
- tupajumi2
Lumia920 ja eilen lakkasi toimimasta aloittajan kuvaamalla tavalla! Yrittänyt poistaa ladata uudelleen, vaihtaa salasanaa ja heittää volttia.. Ei niin mikään auta, eikä toimi! Laitoin jo arvostelua ja ilmoitin microsoftille heikosta sovelluksesta.
- Laglgalag
Sama juttu.. lähettäkää kaikki muutkin palautetta surkeesta sovelluksesta!
- Anonyymi
Mitenkähän korjaisin kikiä nyt uusien kontaktien luonti ei onnistu kun kaikki haut tulee timed out username searchilla?
- Anonyymi
Nyt sulla on vaikeampi pitää yhteyksiä niihin jotka kertoo mihin sun pitää tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978