Hei!
Pohdein tuossa, millon järjestettäisi taas miitti?
Vai onko nyt liian kiirettä pikujoulujen kanssa?
Tuleeko Joulu liian nopeasti?
Laittakapa kommenttia ja ehdotuksia, jos vaikka saataisi taas jotakin alulleen.
Ja tällä kertaa niin että kaikki osallistujat olisivat yhdessä paikassa, eikä hajallaan ympäri kaupunkia. Viimeksi tästä tulikin jonkun verran sanomista ja pahaa mieltä.
+22 miitti helsingissä????
5
2021
Vastaukset
Miittihän on varsin helppo järjestää...vaikka sinun!?!
Ilmoa vaan tänne taululle ajasta ja paikasta :)))
Ja palaan vielä viimeisen kerran edelliseen miittiin. Oli ilmoitettu että tapaamme paikassa A, saimme kuitenkin loistoidean siirtyä paikkaan B ja paikkaan A jäi ihmisiä vastaanottamaan perässätulleita ja kertomaan mihin voi siirtyä nauttimaan syötävää ja anniskelutuotteita. Siinä vaiheessa tämä neiti nostaa kädet ilmaan jos sana ei liiku!!! Ja ihan niinko btw..myös kesän miitissä vaihtui paikka...jotta eiköhän tämä ole ainakin nyt käsitelty aihe...
Kiitos ja näkemiin!
T,
neiti-bond- thot
neiti-bond, ihanainen olet, huokaus syvään...
- Neeritin
Olishan tuo jo taas aika järjestää jotain mukavaa täpinäistä miitin merkeissä. Jotta että lämmittelemään ihmisiä ja kyselemään päivämääriä sitte.. =oD
Joulunaika on tosiaan varmaan sen verran kiireistä että kannattaa ehkäpä odotella vuoden vaihtumista...? Tai mistäs minä mitään tietäisin =oI Olenkohan mä ollut tämän jengin miiteissä? Joissain joo kai. Tai ainakin monen monta tallaajaa nähnyt. Mutkin saa pitää informoituna, vaikken ihan aina huoneessa olekaan :)
- Töttöröö
Tässä vaan mietin et mites ois miitti 19.2.05?Kertokaa mielipiteenne ja jos on joku hyvä paikka mielessä missä vois tätä miittiä pitää/järjestää.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744016- 1013545
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823368Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382769- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191154Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141061