Hei!
Pohdein tuossa, millon järjestettäisi taas miitti?
Vai onko nyt liian kiirettä pikujoulujen kanssa?
Tuleeko Joulu liian nopeasti?
Laittakapa kommenttia ja ehdotuksia, jos vaikka saataisi taas jotakin alulleen.
Ja tällä kertaa niin että kaikki osallistujat olisivat yhdessä paikassa, eikä hajallaan ympäri kaupunkia. Viimeksi tästä tulikin jonkun verran sanomista ja pahaa mieltä.
+22 miitti helsingissä????
5
2008
Vastaukset
Miittihän on varsin helppo järjestää...vaikka sinun!?!
Ilmoa vaan tänne taululle ajasta ja paikasta :)))
Ja palaan vielä viimeisen kerran edelliseen miittiin. Oli ilmoitettu että tapaamme paikassa A, saimme kuitenkin loistoidean siirtyä paikkaan B ja paikkaan A jäi ihmisiä vastaanottamaan perässätulleita ja kertomaan mihin voi siirtyä nauttimaan syötävää ja anniskelutuotteita. Siinä vaiheessa tämä neiti nostaa kädet ilmaan jos sana ei liiku!!! Ja ihan niinko btw..myös kesän miitissä vaihtui paikka...jotta eiköhän tämä ole ainakin nyt käsitelty aihe...
Kiitos ja näkemiin!
T,
neiti-bond- thot
neiti-bond, ihanainen olet, huokaus syvään...
- Neeritin
Olishan tuo jo taas aika järjestää jotain mukavaa täpinäistä miitin merkeissä. Jotta että lämmittelemään ihmisiä ja kyselemään päivämääriä sitte.. =oD
Joulunaika on tosiaan varmaan sen verran kiireistä että kannattaa ehkäpä odotella vuoden vaihtumista...? Tai mistäs minä mitään tietäisin =oI Olenkohan mä ollut tämän jengin miiteissä? Joissain joo kai. Tai ainakin monen monta tallaajaa nähnyt. Mutkin saa pitää informoituna, vaikken ihan aina huoneessa olekaan :)
- Töttöröö
Tässä vaan mietin et mites ois miitti 19.2.05?Kertokaa mielipiteenne ja jos on joku hyvä paikka mielessä missä vois tätä miittiä pitää/järjestää.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773