Sää tällä hetkellä

Toivottavastilämmintä

onko joku tällä hetkellä khao lakissa/lähistöllä? säätiedotusten mukaan pitkälle pilvistä ja ukkosta... toivottvasti aurinko pilkahtais ees välillä. Lähtö tällä viikolla:)

8

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paikan päältä

Pääsääntöisesti yksi sadekuuro tullut päivässä iltapäivän puolella. Kesto tänään n. 5 min. Eilen kaksi lyhyttä n. 5-10 min peräkkäin ja silloinkin uimassa altaalla (hyvin virkistävää).

Ukkosta on näkynyt lähinnä kaukana merellä pimeällä silloin tällöin ja ukkonen käväisi viime keskiviikkona markkinoiden aikaan ja sade kesti tuolloin n. 1h verran. Muuten sopivan kuumaa ja poutaa. Ne sääennusteet syytä unohtaa ja tulla paikan päälle nauttimaan ja toteamaan.

Kolmas viikko lähti meillä käyntiin....

• :-(

Muttei siis aurinkoa?

• ei merta edemmäs kal

Suomeen on luvattu aurinkoa loppuviikoksi.

• Paikan päältä
      • Loman puutteessa

Hienoja kuvia paikan päältä. Ihanaa, enää 3 viikkoa Thaimaan matkaan ja sitten nautimme auringon lämmöstä ja valosta. On sitä jo odotettukin....

• helikeni

Oltiin Khaossa 15.11-30.11, sadetta joka päivä, aamupäivät paisto, noin klo 14 aina sadetta, ja sen jälkeen pilvistä. Sais kuitenkin vähän väriä pintaan. Mutta hieman tylsää kun joka paikka litimärkänä aina illalla... Kandee ottaa ainakin parit eri kengät messiin et ehtii kuivuu :D

• Paikan päältä

Ollaan parhaillaan täällä Khao Lakissa, tultiin 2.12. On saatu sekä aurinkoa että sadetta. Pääsääntöisesti aamupäivät ovat aurinkoisia ja sitten iltapäivällä tulee sadekuuroja. Tänään on ensimmäinen päivä kun on satanut koko päivän, klo on nyt 2 iltapäivällä. Muutama tosi kuuma päiväkin on ollut, niin että aurinkoa on saatu ihan riittävästi.

• Hnbjjvffjhbb
        Paikan päältä kirjoitti:

Ollaan parhaillaan täällä Khao Lakissa, tultiin 2.12. On saatu sekä aurinkoa että sadetta. Pääsääntöisesti aamupäivät ovat aurinkoisia ja sitten iltapäivällä tulee sadekuuroja. Tänään on ensimmäinen päivä kun on satanut koko päivän, klo on nyt 2 iltapäivällä. Muutama tosi kuuma päiväkin on ollut, niin että aurinkoa on saatu ihan riittävästi.

Joulukuun lopulla paranee :) ja tammikuussa jo huippu kelit! Lähtö meilläkin joulukuun lopulla. No kyllä siellä aina aurinkoa tietenkin saa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe