Tunteeko kukaan Hua Hinissä suomalaisia paikanpäällä asuvia, joihin voisi ottaa yhteyttä pidemmän n, 3 kk asunnon hankkimiseksi??
Hua Hin
hoopee
1
457
Vastaukset
- TAF
Tyttäreni asunut 4 kk:tta Hua Hinissa, tulossa ensi pe kotiin.Asunut sillä Sport Villassa, ilmastoitu huone,kalustettu, wc,suihku,vartioitu paikka.Vuokra 100e/kk,lisäksi sähkö-vesimaksu kulutuksen mukaan.Pieni uima-allas alueella myös.Ruokapaikka ja pesula vieressä.Talossa asuu paljon suomalaisia,osa palaa sinne takaisin ensi vunna muutamaksi kk:ksi.Ihan kelpo paikka asua,kävin siellä tässä kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769