Paula Risikko, Rva Joker

Paalutinko turhaan?

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, sanotaan. Liikenneministeri Paula Risikko on paljastunut likaisen pelin Jokeriksi, jolla on kaikki ratkaisun avaimet käsissään. Malmin kentän lakkauttamisessa juoksupoikina ja -tyttöinä palvelivat elinkeinoministeri Jan Vapaavuori, liikenneministeri Merja Kyllönen, Finavian hallituksen puheenjohtaja Soili Suonoja ja toimitusjohtaja Kari Saarinen. havainnollistaakseni tätä otin kuvan Risikosta meikattuna.

[url=http://aijaa.com/eINrQG][img]http://i4.aijaa.com/t/00136/13587830.t.jpg[/img][/url]

Siltä varalta ettei toimi, linkki kuvaan: http://aijaa.com/eINrQG

PS: Saa kopioda vapaasti

18

453

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simo Vaatekaapista

      Suonojan taustatuki on LVM:n Mika Mäkilä

    • ???

      Auttaako tuo mitään?

    • Outoa toimintaa Malmin Lentokentän ystäviltä. Vaativat itselleen lentokenttää joka tuottaa tappiota omistajalle. Aina, pienikin hinnankorotus aiheutti suuren protestin, muutamme muualle. Se, että on käyttäjänä kentällä, ei oikeuta minkäänlaisiin vaatimuksiin kentän kohtalosta. Yritystoimintaa vähänkin ymmärtävä ei sekaantuisi näin radikaalisti toisten liiketoimintaan. Vaikuttaa sosialisoinnilta.

      • Anti lenturi

        Voisiko Herra LENTURI hieman ottaa selvää asioista ennenkuin tommotti rupeat väittämään.
        Kyllä Finavia osaa laskuttaa, Parkkeraat koneesi Malmin suolle ,maksaa sinulle
        450€ kuukaudessa,
        parkkeeraat autosi Malmin kentän parkkipaikalle maksaa 1000€ vuodessa
        kyllä laskutus on kohdallaan, vai mitä lenturi


      • Anti lenturi kirjoitti:

        Voisiko Herra LENTURI hieman ottaa selvää asioista ennenkuin tommotti rupeat väittämään.
        Kyllä Finavia osaa laskuttaa, Parkkeraat koneesi Malmin suolle ,maksaa sinulle
        450€ kuukaudessa,
        parkkeeraat autosi Malmin kentän parkkipaikalle maksaa 1000€ vuodessa
        kyllä laskutus on kohdallaan, vai mitä lenturi

        Osaa laskuttaa, silti tulee tappiota. Onko niin, että kun käyt riittävän kauan samassa ruokakaupassa, ja maksat tavarastasi vaadittava maksun, voit vaatia tätä jatkamaan toimintaansa, tappioista huolimatta.

















        ,


      • Efhf
        lenturi kirjoitti:

        Osaa laskuttaa, silti tulee tappiota. Onko niin, että kun käyt riittävän kauan samassa ruokakaupassa, ja maksat tavarastasi vaadittava maksun, voit vaatia tätä jatkamaan toimintaansa, tappioista huolimatta.

















        ,

        Kyllä, jos se kauppa on perustettu lahjoittamalla kauppa kauppiaalle veronmaksajien varoin ja sillä on yhteiskunnallinen ns palveluvelvoite.

        Suomessa ei ole Vantaan lisäksi kai yhtään ei-tappiollista lentoasemaa. Vantaan hajuveden myynnillä pidetään yllä maskuntakenttienkin infraa.

        Kyse on POLITIIKASTA - ja nähtävästi myös KORRUPTIOSTA.


      • Efhf kirjoitti:

        Kyllä, jos se kauppa on perustettu lahjoittamalla kauppa kauppiaalle veronmaksajien varoin ja sillä on yhteiskunnallinen ns palveluvelvoite.

        Suomessa ei ole Vantaan lisäksi kai yhtään ei-tappiollista lentoasemaa. Vantaan hajuveden myynnillä pidetään yllä maskuntakenttienkin infraa.

        Kyse on POLITIIKASTA - ja nähtävästi myös KORRUPTIOSTA.

        Tuskin siinä mitään yhteiskunnallista velvotetta sisältyy. Miksi sitten yhteiskunnan pitäisi ylläpitää tätä lentokenttää jonkin pienen harrastelija ryhmän vuoksi. No tietenkin jos Helsinki suostuu vaatimuksiin.


      • harrastelijoista
        lenturi kirjoitti:

        Tuskin siinä mitään yhteiskunnallista velvotetta sisältyy. Miksi sitten yhteiskunnan pitäisi ylläpitää tätä lentokenttää jonkin pienen harrastelija ryhmän vuoksi. No tietenkin jos Helsinki suostuu vaatimuksiin.

        Kyllä tuntuu joillakin olevan tiukassa käsitys harrastelijoista. Tiedoksi vaan, että Malmilla koulutetaan huomattava osa Suomen AMMATTIlentäjistä, siis niistä, jotka kuljettavat valmistuttuaan teitä vyölaukkuturisteja aurinkoon.

        Malmi on myös rajavartiolaitoksen tärkeä meripelastustukikohta. Harrastelijoiden lennot ovat aika pieni osa Malmin liikenteestä.


    • Juuri nämä AMMATTIlentäjien ja rajan toiminta on suunniteltu siirrettäväksi. Martille jää vain pieni harrastelija joukko vyölaukkuineen.

    • paalutinko turhaan

      Voihan sitä aina suunnitella, mutta miten käy oikeasti? Patria siirtyy, muut? Lopettavat? Entä suomen siviili helikopterit? Missä ne jatkossa harjoittelevat? Missä ne huolletaan?

      Kuulemani huhun mukaan rajavartiosto harjoittelee jatkossa Utissa, veronmaksajat siis kustantavat tunti suuntaansa siirtolennot, se onkin paljon järkevämpää kuin että pystyisi harjoittelemaan samalla kentällä kuin tukikohtakin.

    • Monella harrastelentäjällä on kymmeniä kilometrejä lentopaikoille, kyllä kaikki löytää paikkansa. Lentämisestä tuskin kukaan luopuu tämän takia. Patrian lentäjäkoulutus siirtyy luonnollisesti Poriin, jossa on kaikki tarvittava valmiina.
      Kyllä siirtolennot voidaan hyödyntää myös harjoituslennoiksi, ei siinä kovin suurista tappioista ole kysymys.
      Asioiden järkevyys on ongelmallinen, kenen mielipide on paras. Kyllä sekin selviää.

      • entäs opet?

        "Patrian lentäjäkoulutus siirtyy luonnollisesti Poriin, jossa on kaikki tarvittava valmiina."

        Siirtyvätkö myös osa-aikaiset lennonopettajat Helsingistä Poriin?


      • Vastajalka

        Onko varma tieto, että Patria siirtyy nimenomaan Poriin?


    • Paalua pukkaa

      Se nyt on ihan sama mihin Patria siirtyy tai vaikka ei kouluttaisi ketään pariin vuoteen muutenkaan. Suomessa on tämän vuosikymmenen loppuun mennessä tarvetta hädintuskin 100 uudelle lentäjälle. Viime aikoina kun malmilla jokainen halukas joka vielä saa pankista lainaa on koulutettu lentäjäksi. Ne onnekkaat jotka suomesta saa töitä tulee Siosta tai Ilmavoimista.

      • NostraPatria

        PATRIA siirtyy Pirkkalaan. Se on riittävän lähellä Jyväskylää. Asiat on periaatetadolla sovittu useiden osapuolten kesken jo kauan sitten. Siellä tullaan kouluttamaan Vinka-kauden jälkeen myös LentoRUK:in oppilaat sekä kadettien alku-lentokoulutus.

        PATRIA tulee voittamaan sotilaslentokoulutuksen julkisen tarjouskilpailun kun tarjouspyyntö on oikein laadittu.

        Todennäköisesti SIO sulautuu Patriaan ja koulutus siirtyy Porista Pirkkalaan. Tunnetuista ja ennakoitavista syistä.


      • NostraPatria kirjoitti:

        PATRIA siirtyy Pirkkalaan. Se on riittävän lähellä Jyväskylää. Asiat on periaatetadolla sovittu useiden osapuolten kesken jo kauan sitten. Siellä tullaan kouluttamaan Vinka-kauden jälkeen myös LentoRUK:in oppilaat sekä kadettien alku-lentokoulutus.

        PATRIA tulee voittamaan sotilaslentokoulutuksen julkisen tarjouskilpailun kun tarjouspyyntö on oikein laadittu.

        Todennäköisesti SIO sulautuu Patriaan ja koulutus siirtyy Porista Pirkkalaan. Tunnetuista ja ennakoitavista syistä.

        Todennäköisesti näin..


      • Kuorevesi
        NostraPatria kirjoitti:

        PATRIA siirtyy Pirkkalaan. Se on riittävän lähellä Jyväskylää. Asiat on periaatetadolla sovittu useiden osapuolten kesken jo kauan sitten. Siellä tullaan kouluttamaan Vinka-kauden jälkeen myös LentoRUK:in oppilaat sekä kadettien alku-lentokoulutus.

        PATRIA tulee voittamaan sotilaslentokoulutuksen julkisen tarjouskilpailun kun tarjouspyyntö on oikein laadittu.

        Todennäköisesti SIO sulautuu Patriaan ja koulutus siirtyy Porista Pirkkalaan. Tunnetuista ja ennakoitavista syistä.

        Asiaa sivuten; kun ranskalaiset (Airbus) luopuivat osasta Patriaa. Mikä yhtiö on seuraava yhteistyökumppani. Valtion osuushan on kaupasta osa. Patria oli aikoinaan Redikon takana. Myi sen italialaisille, jotka myivät sen (niitä) eräälle Itäafrikkalaiselle valtiolle. Kysymykseni on yksinkertainen: mitä tekemistä Patrialla on lentäjien koulutuksen kanssa? Koelentoasiat ovat toinen juttu.


      • 2015
        Kuorevesi kirjoitti:

        Asiaa sivuten; kun ranskalaiset (Airbus) luopuivat osasta Patriaa. Mikä yhtiö on seuraava yhteistyökumppani. Valtion osuushan on kaupasta osa. Patria oli aikoinaan Redikon takana. Myi sen italialaisille, jotka myivät sen (niitä) eräälle Itäafrikkalaiselle valtiolle. Kysymykseni on yksinkertainen: mitä tekemistä Patrialla on lentäjien koulutuksen kanssa? Koelentoasiat ovat toinen juttu.

        Hyvää Joulua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Toiselle puolikkaalleni

      Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

      Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2143
    3. Katu täyttyy askelista...

      Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

      Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1454
    5. Kuvaile kaivattusi

      ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

      Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

      Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

      Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

      Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      934
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

      Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe