Heippa ! Alkaisikohan minulle vihdoin viimein puhaltamaan uudet tuulet ihmissuhdeasioissa... ? On kaksi miestä jotka kiinnostavat minua, toinen ristiverinen, toinen tumma .. Tumman näin kerran, mutta veti jostain syystä hurjaasti puoleensa..olisikohan tässä ainesta johonkin ? ..Tuntuu että minulle" näytetään "miehiä mutta ei kuitenkaan annetaan mahdollisuutta tutustua niihin..aina jotain takkuaa...Kiitos...
Vastaukset 2
Näiden kanssa ei tule kummempaa toimintaa eteen mutta rakkauselämäsi on paranemaan päin kyllä, asiat tulevat luistamaan paremmin, vain rohkeudella eteenpäin ja uusiin seikkailuihin mukaan.
- Ansku6
Hei ja kiitos! Millainen on sit se mies joka tulee mun elämääni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3731707- 1141256
- 1331245
- 1521167
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh26981- 111862
- 59651
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.172649Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i115559- 20543