Heippa ! Alkaisikohan minulle vihdoin viimein puhaltamaan uudet tuulet ihmissuhdeasioissa... ? On kaksi miestä jotka kiinnostavat minua, toinen ristiverinen, toinen tumma .. Tumman näin kerran, mutta veti jostain syystä hurjaasti puoleensa..olisikohan tässä ainesta johonkin ? ..Tuntuu että minulle" näytetään "miehiä mutta ei kuitenkaan annetaan mahdollisuutta tutustua niihin..aina jotain takkuaa...Kiitos...
Vastaukset 2
Näiden kanssa ei tule kummempaa toimintaa eteen mutta rakkauselämäsi on paranemaan päin kyllä, asiat tulevat luistamaan paremmin, vain rohkeudella eteenpäin ja uusiin seikkailuihin mukaan.
- Ansku6
Hei ja kiitos! Millainen on sit se mies joka tulee mun elämääni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1171097
- 116861
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 40468
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93451- 36423