Pelaatteko talvella?

omglolxD

Pelaatteko te talvella?
Yhdistyksen peleissä vai kaveriporukassa?
Kuinka paljon pelaajia on (noin)
Missä softaatte (varmaan sama kun kesäisin mut kertokaa :D)
Millä softaatte? (kun esim kaasuja ei voi pakkasella käyttää)
Kuinka usein softaatte talvella?

Älkääkä jaksako sanoa "en mä softaa talvisin" ku ne ei mua kiinnosta :D

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+1=6

Kyllä
      Sekä että
      20/10
      cqb, ulkocqb, mehtä/mehtä ja yöpelit
      gbb:t sisällä, muutoin perus sähköillä (on funtsittu jos tekis 40rps 1.6J tykin talvipeleihin, kun on porukalla tarpeeks suojaa vaatteista ;))
      n. 2-5 krt. kuukaudessa

• Minä

Pelaan talvella ja yhdistyksen peleissä. Softataan Sisäpelihallissa. Softataan lähes joka viikko.

• omglolxD

Missäpäin Suomee te softaatte? Ite Tamperee seudulla... eka softitalvi mulle :D
      siis jos softaan talvel... ja ulkopeleihin se rajoittuu aika lailla. Onko turvallista pelata sähköaseella, siis haittaako pakkanen akkua tai jos lumi pääsee sinne niin meneekö se rikki yms... vai kannattaako vempulla vaa lähtee softaa :D (ja ei kai se jousi jäädy ja halkee :D) noi on noita legendoi mitä oon kuullu... ois kiva kuulla miten asian laita oikeesti on. Siis max -10C muuten sormet alkaa jo jäätyy liikaa :D ja mitää sisäpelipaikkaa en tiiä täälläpain...

• Kyllähän tuata talvella tulle harrastettua.
      PirkanmaanSoft Ry peleis tulee käytyy sillon tällön.
      Softaus paikat vaihtuu. Kesällä kun on lomaa pyörin ulkomailla. Muuten ympäri suomee tai pirkanmaansofti jutuis.
      Sähköaseel pääasiassa.
      Pyrin softaamaan vähintään 1x kuussa.

No siis jos sähköasetta talvella käytät kannattaa purkaa atomeiksi se melkeimpä jokaisen kerran jälkeen että se kuivuu ja käyttää vaseliinia tai jtn vastaavaa rataslaatikoissa ja liikkuvissa osissa mitkä vähän hylkii kosteutta eikä jäädytä asetta. Sähköaseen saa rikki jos vaan kosteutta pääsee sisään ja se jäädyttää liikkuvia osia. Akut ei kestä kauheesti pakkasella. Että niiden käyttö aika melkeimpä puolittuu. Vemputkin hajoo talvella jos vaan kosteutta pääsee sisään. Muoviosat ennen kaikkea alttiita pakkasella.

• 15+14=28

Täh? Itellä ei ole mitään ongelmia talvella pelaamisessa, lipot kestää hyvin pakkasta. Enkä todellakaan avaa sähköpyssyj jokaisen talvipelin jälkeen, ei ole näkynyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa talvipelien jälkeen, paitsi jos hirveää milsim crouch crouch crawl crawl -tyyliä pelaa ja upota pyssyä lumeen/veteen/mihinlie

Ainut mikä on joskus olut ongelma on hoppikumit, kannattaa ettiä ne mitkä toimii parhaita talvella tai tehä ir-hopit.

• Minä

Ja softaan Pohjanmaalla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3670
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2896
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      171
      2877
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2381
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2152
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1850
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1535
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1350
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    Aihe