voivoivoi

ei oo kivaa:(

Kaikki enkun yo-kokeissa syksyllä 2014 repanneet: mitkä ovat fiilikset nyt? Itse sain I in ja olen nyt ihan rikki.

8

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä kieli

      Iso voimahali

    • tsemppiä

      Tiedän tunteen, vaikka en saanutkaan enkusta i:tä vaan keskipitkästä ruotsista. :/
      Ärsyttää vielä enemmän, koska se läpi pääseminen jäi vaan 7 pisteestä. Lähtötilanne oli huonompi, mutta sit ytl:ssä pisteet nous melkein 20 pistettä ylöspäin.
      Keväällä tai syksyllä sit uusiks, ens viikolla meen opon kaa juttelemaan.

      Kyllä se siitä vielä menee läpi ja pääset ylioppilaaksi. :)

      Voimali sulle

    • so close

      Itellä jäi 1 p vaille enkku, kannattaiskohan tarkistusarvostelu? :/

      • abina

        Kyllähän siellä n. joka kymmenes nousee :) Jos on se 50€ heittää, niin voi hyvinkin olla pääsylippu lakkiin


    • turhaa yrittää

      Tarkistusarvostelu ei kannata. Itsellä jäi keväällä neljä ainetta pisteen päähän paremmasta arvosanasta.

      • ????

        Ja maksoit 200€ tarkastuttaaksesi ne kaikki 4? O.O


      • 19+14

        Itselläkin jäi melkein kaikki kirjoitetut aineet viime keväänä pisteen pästä paremmasta eikä ne riittänyt kompensoimaan hylättyyä arvosanaani. Yhden laitoin tarkistusarvosteluun, muita en vaivautunut. Hyvällä tuurilla joku muu aine olisi saattanut nousta, mutta se on epätodennäköistä. Keväällä vitutti tuollainen toiminta kun jäi valmistuminen noin vittumaisesta asiasta kiinni. Nyt onneksi meni läpi ja kunnolla.


    • tuuriaolimatkassa

      mulla viidestä kirjoitetusta aineesta ( viime keväänä ja nyt ) nousi neljä ainetta. joko omat pisteet nousi yhden/kaksi pistettä ja arvosana nousi, tai pisteraja oli tippunut yhdellä pisteellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe