Evästepakko keskusteluissa pérsiistä!

evästeet Suolesta

Mun mielestäni evästeiden pakkosyöttö keskustelualueilla ei millään muotoa estä anonyymispammaystä vaikka Suolisto24 niin väittääkin, kenties tuolla on lähinnä käyttäjien profiloimiseen ja kaupalliseen tarkoitukseen tarkoitettu nuo pakkoevästeet. Eilen niitä ei vielä ollut mutta tänään on eli ts. ei pysty kirjoittamaan viestiä jos ei salli evästeitä. Onneksi lukeminen sentään vielä onnistuu ilman evästeitä mutta kuinkahan kauan kunnes joku Allerin/Suolisto24:n johdossa keksii että keskusteluketjujen lukemiseenkin tarvii evästeet?

Itse en mielelläni salli evästeitä muuta kuin paikoissa joissa ymmärrän niiden tarpeellisuuden, kuten webmail, verkkokaupat, verkkopankki jne tunnistautumista vaativat paikat mutta tällainen anonyymipaikka...ei jumaliste! Työntäkää ne evästeet sinne minne aurinko ei paista! Sit kun aletaan pakkosyöttää evästeitä jo viestien lukemisessakin niin sanon bye bye suolisto24!

6

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pak.koruotsi.estetty

      > Mun mielestäni evästeiden pakkosyöttö keskustelualueilla ei millään muotoa estä anonyymispammaystä vaikka Suolisto24 niin väittääkin

      Melko hyvinhän tuo on estänyt.

      • ei estä

        Ei se mitään spammaysta estä! Sitäpaitsi evästeet voi aina nollata!

        Kyllä tuossa on lähes varmasti taka-ajatuksena saada jotenkin profiloitua kirjoittajat, tai muuten hyödyntää noita evästeitä kaupallisiin tarkoituksiin!


    • Evästeistä ei ole mitään haittaa joten ihan ok että ne ovat tällä sivustolla.

      • ON haittaa

        Kyllä niistä on haittaa jos niillä aletaan seuraamaan käyttäjiä! Minä en ainakaan halua että Suolisto24 / Aller seuraa millä sivuilla käyn!


    • Jo pelkästään netissä oleminen altistaa vakoilulle. Monet eri sivustot keräävät tietoja kävijöistään ilman ennakkoilmoituksia ja sitten on tämä NSA. Näiden vuoksi en itse pelkää vakoilua.

    • privaatisti

      Kolmannen osapuolen cookiet kannattaa ilman muuta disabloida, niitä kun käytetään sen seuramiseen missä kaikkialla käyttäjä vierailee. Sitten on tietysti tämä New Private Window -mahdollisuus selaimessa, jolloin pipareita ei säilötä, ainakaan selainvalmistajan ilmoituksen mukaan. Jos tuo toimii, se riittänee normikäyttäjälle, joka haluaa turvata omaa yksityisyyttään.

      Tietoturvaan ja yksityisyyteen internetissä kannattaa ilman muuta kiinnittää huomiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      194
      4538
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      201
      1259
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1094
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1037
    Aihe