Onko se kuinka vaikea. meneekö läpi ku lukee oppaat läpi ja kertailee asioita olen ollut lintumetsällä mukana..ps.pistäkää alle miten teillä meni pääsittekö läpi ja monella virheellä.
Metsästäjäntutkinto
10
186
Vastaukset
Jos kurssin käy niin pitää olla melko idiootti jos ei läpi mene.
- Tänään klo 12.12
Aika karkeasti sanottu tuo "idiootti"jos tutkintoa yrittää joku 12vuotias nuori. Monesti nuoret on sata kertaa fiksumpia kuin keski iän ylittäneet kalja ukot jotka sotkee kaikki metsästys seuran asiat. Nuorille tulisi muutenkin järjestää mahdollisuus olla metsällä keskenään ilman lihaosuuksista tappelevia eläkeläis ukkoja.
Tänään klo 12.12 kirjoitti:
Aika karkeasti sanottu tuo "idiootti"jos tutkintoa yrittää joku 12vuotias nuori. Monesti nuoret on sata kertaa fiksumpia kuin keski iän ylittäneet kalja ukot jotka sotkee kaikki metsästys seuran asiat. Nuorille tulisi muutenkin järjestää mahdollisuus olla metsällä keskenään ilman lihaosuuksista tappelevia eläkeläis ukkoja.
Ite olin 11 ku läpäisin 1 virheellä enkä mikään proffa ollu sillon enkä ole nytkään.
jagdpanzer kirjoitti:
Ite olin 11 ku läpäisin 1 virheellä enkä mikään proffa ollu sillon enkä ole nytkään.
Miten olit lukenut?
gangsterihamsteri kirjoitti:
Miten olit lukenut?
Opukset about 5 kertaa läpi ja kävin kurssin. Otin varman päälle!
- 4todensanoo
Itse olen 14 ja jävin kurssin enkä päässyt silti läpi mutta kylläse meni sillä 4 kerralla läpi :D mutta en tiedä että onko toi idiootti nyt hyvä sana kun onhan siinä onhan siinä ihan pirusti kysymyksiä ja vaan 8 saa mennä väärin
- Rössler
Oppaat pitää lukea ja asiat omaksua.
Olen pannut merkille että ne jotka ovat asiasta kiinnostuneita, seurailevat alan lehtia.
Ja ennen kaikkea jos on vanhenpien mukana oppimassa tulee useimmista asioista selvää itsestään.
Siispä nuoret mukaan metsäretkille. Tässäpä pojulle luettavaa. Tutustu huolellisesti, jotta ymmärrät asiasta jotain:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8225569läpi meni ja kävin kurssinkin ja se auttoi aika paljon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832264
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722020Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441953- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia651562Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711073