O: Tonti Venäjällä/Karjalassa

biolandia

Myydään maata Venäjällä, Karjalan Laatokan vieressä.
15 hehtaarin tontti, 60 metrin päässä Laatoka.
40 km saarelle Valamon.

Kaunis paikka viettää lomaa, kalastaa, metsästää myös kerätä sieniä, marjoja.

Hinta: 18 000 euroa.
Hinta: 18000
Yhteystiedot: puh. 358466459531
s-posti. [email protected]

10

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kola Kankkunen

      Kas poikaa. Putin kielsi maan myynnin raja-alueilta mutta kielto ei näy koskevan Nikolaita.

      • Hei, tämä tontti sijaitse yli 50 km raja-aluelta, että kielto ei siihen kuuluu, eikä myös ole mikään 250 km tällästä uuttaa lakia. Monet kysyvät.


      • EiUskaltaisi

        Sitä kun ei koskaan tiedä mitä Venäjällä keksitään seuraavaksi. Yhtenä päivänä ostat Venäjältä tontin, seuraavana päivänä tulee laki ettei voikaan omistaa ja tontti otetaan valtiolle tms. Sitä ei aina tiedä mitä siellä seuraavaksi keksitään.

        Jos joku oligarkki vaikka keksii, että tuossahan on hyvä tontti rakentaa uusi huvila, niin äkkiä ne lait muuttuu ulkomaisen omistajan vahingoksi. Jos Venäjällä olisi vakautta ja jonkinlainen länsimaalainen oikeus ja moraali, niin mikä ettei. En kyllä itse uskaltaisi nykypäivänä Venäjälle sijoittaa. Ehkä joskus jos siitä oikeusvaltio tulee niin sittenkin harkiten.

        Ja onhan televisiossakin nähty dokumentteja siitä, miten jotkut tahot kylmästi ottavat itselleen ravintoloita, asuntoja, tehtaita..mitä vaan omaisuutta. Ei tarvita kuin oikeanlaiset paperit niin asiat vaihtavat omistajaa.

        Eli ongelmana ei ole ainoastaan valtion säätämät lait, vaan myös tahot ja ryhmät jotka saavat omaisuutta nimiinsä ainoastaan itselleen paperit teettämällä. "Hups, näyttää että tonttisi onkin nyt minun, häivy".


    • satusedät

      Onko joku niin hullu, että menee tollaiseen ansaan ??
      kaikkien pitäisi tietää, että venäjältä ei ulkomaalainen voi ostaa maatta tai asuntoa..

      Rosvot kiinni..

      • Sinun pitäisi soittaa lakimiehelle ja kysyjä, eikä kirjoittaa siitä mitä et tiedä. Kyllä ulkomaalaiset voivat ostaa Venäjältä maata ja asuntoja itse tiedän siitä ja nähnyt ;-) On Suomalaisiakin paljon, joka omistavat Venäjältä vaikka mitään ja yrityksijäkin myös pitävät Venäjän puolella ja menestyy hyvin.


      • misipitäisi
        biolandia kirjoitti:

        Sinun pitäisi soittaa lakimiehelle ja kysyjä, eikä kirjoittaa siitä mitä et tiedä. Kyllä ulkomaalaiset voivat ostaa Venäjältä maata ja asuntoja itse tiedän siitä ja nähnyt ;-) On Suomalaisiakin paljon, joka omistavat Venäjältä vaikka mitään ja yrityksijäkin myös pitävät Venäjän puolella ja menestyy hyvin.

        ryssältä maata ostaa; kun eivät edes oikeasti omista sitä. Kaikki luovutetut maat on palautettava suomelle ja korjattava entiselleen, lisäksi maksettava suomelle sotakorvaukset takaisin..


      • misipitäisi kirjoitti:

        ryssältä maata ostaa; kun eivät edes oikeasti omista sitä. Kaikki luovutetut maat on palautettava suomelle ja korjattava entiselleen, lisäksi maksettava suomelle sotakorvaukset takaisin..

        :-) Lue paremmin ja oikea historia, ennen kun kirjoitat tollaista. Löytyy varmasti kirjastosta.


      • lueitseparemmin
        biolandia kirjoitti:

        :-) Lue paremmin ja oikea historia, ennen kun kirjoitat tollaista. Löytyy varmasti kirjastosta.

        ja oikea historia; ryssä mikä ryssä vaikka voissa paistais!!!
        Miksi pitäsi ryssältä omaa maataan ostaa, kun eivät edes
        oikeasti omista sitä. Kaikki luovutetut maat on palautettava
        suomelle ja korjattava entiselleen, lisäksi maksettava suo-
        melle sotakorvaukset takaisin..


    • Ei muuten myynnissä enään, myyty jo puoli vuotta sitten ainakin, mutta en tiedä miten voisi poista tämän ilmoituksen tästä.

    • Kyllähävettääsuomalaiset

      Anna vain ilmoituksen olla.
      Kyllä sieltä voi ostaa maata ja kiinteistöjä.
      Ei vain rajavyöhykkeeltä.
      Valitan noita vittuiluja, meitä on moneksi. Hyvää kevättä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3649
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1476
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      176
      1192
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      1013
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      1001
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      839
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      824
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      760
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      758
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      36
      755
    Aihe