Katri Helena voisi vihdoin tehdä jotain myös tukeakseen eläinsuojelutyötä Suomessa. Minusta Anna Abreu teki hienosti, kun ryhtyi tukemaan Turkistarhaton Suomi 2025 kampanjaa.
Taitaa olla vain niin itseään täynnä, ettei välitä eläinten kärsimyksistä.
KH voisi myös tukea
10
233
Vastaukset 10
- hau hau hau
Kuulehan sinä: Katri Helena on tehnyt uransa aikana NIIN paljon hyväntekeväisyys konsertteja että et taida tietääkään. Ja sen kohteen valitsee jokainen itse, Katrin sydäntä lähellä ovat olleet lapset ja vanhukset ja HYVÄ niin.Olen eläinrakas, niin ettei tarvitse sitä ajatella..Ota kuitenkin asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet!!!
- ei aina raha..raha
Eiköhän Katri ole niistä netonnut eniten itse. Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Voisi tehdä joskus täysin rahatonta pyyteetöntä julkisuutta.
- tollot
Ootteko te TODELLA noin tyhmiä jatietämättömiä ?? Ei voi olla totta..missä purkissa ootte oikein eläneet? Etsikää juttuja K-H vaikka 80-90 luvuilta niin sieltä löytyy niitä hyväntekeväisyys juttuja! Eipä teillä kai ole tarkoituskaan muuta kuin mollata Katri Helenaa...häpeäisitte.
- eläinten takiako?
tuskin tuo Abreun likkakaan muun kuin julkisuuden takia tuohon lähti mukaan.tyrkyttäytyy kokoajan johonkin,että saa vain olla esillä.
- -------------------
KH tekee kaiken vain oman napaan tuijottaen.
- suhteutapa itsesi
Haukkumisella, mollaamisella ja panettelullakin pitää olla rajat. Mollaat asiattomasti täällä katri Helenaa useissa ketjuissa. Muistapa että kuoltuasi sinun panettelevia kirjoituksiasi ei muista kuin sinä ja ehkä minä. Katri Helenan taas muistavat ja tietävät melkoinen osa kansasta. Ihan nimeltään.
- toipoi
kyllähän K-H:lla pätäkkää on, mutta manageri Liimatainenkin vaatii osansa. Kun Katri voitti Iskelmäfinlandian 10 000 euroa, niin totesi että nyt hän satsaa itseensä ja kuntosalilla käymiseen. Taitaa julkisivun ehostaminen tulla hintoihinsa.
- moih
....
- juj
Onneksi Katri Helena ei ole ryhtynyt mukaan mihinkään turhan päiväiseen ja idioottimaiseen kettutyttöjen touhuun mukaan. Totuushan on se että nahat tuovat työtä ja rahaa Suomeen ja paljon
- HuonoHuonompiKutriHellu
Suomen lahjomattomin naislaulaja = Katri Helena Kalaoja (ent. Turunen, ent. Kalaoja-Rajala, o.s. Koistinen) jonka merkittävin saavutus lienee oraaliseksin saralla ainakin Jyrki Uolevi ”Jyräys” Hämäläisen muistelmissaan esiintuoman näkemyksen mukaan. Asian voi kuulemma samaan muistelmateokseen viitaten vahvistaa Ilkka Johannes "Danny" Lipsanen. Lukeminen kannattaa. Ja näköjään myös lutkuttaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 751221
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47930- 69802
- 82801
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14782- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80709- 64709
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37695Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202596Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19595Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120593- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115535- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet168506Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline116487YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25456Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451