KH voisi myös tukea

Olisi jo aika

Katri Helena voisi vihdoin tehdä jotain myös tukeakseen eläinsuojelutyötä Suomessa. Minusta Anna Abreu teki hienosti, kun ryhtyi tukemaan Turkistarhaton Suomi 2025 kampanjaa.
Taitaa olla vain niin itseään täynnä, ettei välitä eläinten kärsimyksistä.

10

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau hau hau

Kuulehan sinä: Katri Helena on tehnyt uransa aikana NIIN paljon hyväntekeväisyys konsertteja että et taida tietääkään. Ja sen kohteen valitsee jokainen itse, Katrin sydäntä lähellä ovat olleet lapset ja vanhukset ja HYVÄ niin.Olen eläinrakas, niin ettei tarvitse sitä ajatella..Ota kuitenkin asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet!!!

• ei aina raha..raha

Eiköhän Katri ole niistä netonnut eniten itse. Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Voisi tehdä joskus täysin rahatonta pyyteetöntä julkisuutta.

• tollot

Ootteko te TODELLA noin tyhmiä jatietämättömiä ?? Ei voi olla totta..missä purkissa ootte oikein eläneet? Etsikää juttuja K-H vaikka 80-90 luvuilta niin sieltä löytyy niitä hyväntekeväisyys juttuja! Eipä teillä kai ole tarkoituskaan muuta kuin mollata Katri Helenaa...häpeäisitte.

• eläinten takiako?

tuskin tuo Abreun likkakaan muun kuin julkisuuden takia tuohon lähti mukaan.tyrkyttäytyy kokoajan johonkin,että saa vain olla esillä.

• -------------------

KH tekee kaiken vain oman napaan tuijottaen.

• suhteutapa itsesi

Haukkumisella, mollaamisella ja panettelullakin pitää olla rajat. Mollaat asiattomasti täällä katri Helenaa useissa ketjuissa. Muistapa että kuoltuasi sinun panettelevia kirjoituksiasi ei muista kuin sinä ja ehkä minä. Katri Helenan taas muistavat ja tietävät melkoinen osa kansasta. Ihan nimeltään.

• toipoi

kyllähän K-H:lla pätäkkää on, mutta manageri Liimatainenkin vaatii osansa. Kun Katri voitti Iskelmäfinlandian 10 000 euroa, niin totesi että nyt hän satsaa itseensä ja kuntosalilla käymiseen. Taitaa julkisivun ehostaminen tulla hintoihinsa.

• moih

....

• juj

Onneksi Katri Helena ei ole ryhtynyt mukaan mihinkään turhan päiväiseen ja idioottimaiseen kettutyttöjen touhuun mukaan. Totuushan on se että nahat tuovat työtä ja rahaa Suomeen ja paljon

• HuonoHuonompiKutriHellu

Suomen lahjomattomin naislaulaja = Katri Helena Kalaoja (ent. Turunen, ent. Kalaoja-Rajala, o.s. Koistinen) jonka merkittävin saavutus lienee oraaliseksin saralla ainakin Jyrki Uolevi ”Jyräys” Hämäläisen muistelmissaan esiintuoman näkemyksen mukaan. Asian voi kuulemma samaan muistelmateokseen viitaten vahvistaa Ilkka Johannes "Danny" Lipsanen. Lukeminen kannattaa. Ja näköjään myös lutkuttaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe