KH voisi myös tukea

Olisi jo aika

Katri Helena voisi vihdoin tehdä jotain myös tukeakseen eläinsuojelutyötä Suomessa. Minusta Anna Abreu teki hienosti, kun ryhtyi tukemaan Turkistarhaton Suomi 2025 kampanjaa.
Taitaa olla vain niin itseään täynnä, ettei välitä eläinten kärsimyksistä.

10

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau hau hau

      Kuulehan sinä: Katri Helena on tehnyt uransa aikana NIIN paljon hyväntekeväisyys konsertteja että et taida tietääkään. Ja sen kohteen valitsee jokainen itse, Katrin sydäntä lähellä ovat olleet lapset ja vanhukset ja HYVÄ niin.Olen eläinrakas, niin ettei tarvitse sitä ajatella..Ota kuitenkin asioista selvää, ennenkuin kirjoittelet!!!

    • ei aina raha..raha

      Eiköhän Katri ole niistä netonnut eniten itse. Olen aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Voisi tehdä joskus täysin rahatonta pyyteetöntä julkisuutta.

    • tollot

      Ootteko te TODELLA noin tyhmiä jatietämättömiä ?? Ei voi olla totta..missä purkissa ootte oikein eläneet? Etsikää juttuja K-H vaikka 80-90 luvuilta niin sieltä löytyy niitä hyväntekeväisyys juttuja! Eipä teillä kai ole tarkoituskaan muuta kuin mollata Katri Helenaa...häpeäisitte.

    • eläinten takiako?

      tuskin tuo Abreun likkakaan muun kuin julkisuuden takia tuohon lähti mukaan.tyrkyttäytyy kokoajan johonkin,että saa vain olla esillä.

    • -------------------

      KH tekee kaiken vain oman napaan tuijottaen.

    • suhteutapa itsesi

      Haukkumisella, mollaamisella ja panettelullakin pitää olla rajat. Mollaat asiattomasti täällä katri Helenaa useissa ketjuissa. Muistapa että kuoltuasi sinun panettelevia kirjoituksiasi ei muista kuin sinä ja ehkä minä. Katri Helenan taas muistavat ja tietävät melkoinen osa kansasta. Ihan nimeltään.

    • toipoi

      kyllähän K-H:lla pätäkkää on, mutta manageri Liimatainenkin vaatii osansa. Kun Katri voitti Iskelmäfinlandian 10 000 euroa, niin totesi että nyt hän satsaa itseensä ja kuntosalilla käymiseen. Taitaa julkisivun ehostaminen tulla hintoihinsa.

    • moih

      ....

    • juj

      Onneksi Katri Helena ei ole ryhtynyt mukaan mihinkään turhan päiväiseen ja idioottimaiseen kettutyttöjen touhuun mukaan. Totuushan on se että nahat tuovat työtä ja rahaa Suomeen ja paljon

    • HuonoHuonompiKutriHellu

      Suomen lahjomattomin naislaulaja = Katri Helena Kalaoja (ent. Turunen, ent. Kalaoja-Rajala, o.s. Koistinen) jonka merkittävin saavutus lienee oraaliseksin saralla ainakin Jyrki Uolevi ”Jyräys” Hämäläisen muistelmissaan esiintuoman näkemyksen mukaan. Asian voi kuulemma samaan muistelmateokseen viitaten vahvistaa Ilkka Johannes "Danny" Lipsanen. Lukeminen kannattaa. Ja näköjään myös lutkuttaminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe