Mulla kyllä vituttaa suuresti se, että ihmiset ovat niin royhkeitä sikoja kun tullaan rahanhankkimiseen.
Oletko yrittänyt ostaa konserttilippuja, mutta konsertti olikin loppuunmyyty. Sitten nettikirpputoreilla kyseisiin konsertteihin tulvii lippuja eri myyjiltä, jotka myyvät näitä ilmavin hinnoin.
Itse yritin juuri ostaa itselleni ja tyttöystävälleni liput ensikesän One Directionin Olympiastadion -konserttiin. mutta näyttää siltä että aikaiset trokarilinnut ovatkin jo popsineet madot poskiinsa.
Ihmiset ovat fiksuja, mutta sikoja. Toivottavasti löydän vielä liput mulle ja mun rakkaalle 1D -fanille. :)
VITUN TROKARIT!!!
Myöhäinen Lintu
1
235
Vastaukset
- keikkatiketit
Kannattaisiko sinunkin harkita trokaamista. Olisi liput joka keikalle. Ja rahaa sen verran että ei tarvitse valittaa. Itse tienaan lipunmyynnillä noin 2000-3000€ kuussa. Annan sinulle joululahjaksi kaksi lipuaa kyseiselle keikalle. Pääset pokakaverisi kanssa keikalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221