Minuun on kovasti rakastunut vaalea/ristiverinen mies. Ei hänessä mitään vikaa ole, täydellinen, jopa liian. Omat tunteeni eivät vain kehity. Entä myöhemmin?
Tuleeko eteeni joku muu sydämen täyttäjä?
Sagamar
1
150
Vastaukset
Tässä on jokin vähän jäänyt kiinni välillänne. ehkä pysähdyksissä tai sitten on vaikea löytää omaa paikkaansa suhteessa kun ei ole omissa unelmissaan oikein. Mies on aika avoin kaikelle eikä tästä murehdi mutta hänestä tuntuu hankalalta tavoittaa se mitä haluaa kanssasi. Juuri nyt sinä luotat ehkä johonkin uuteen tilaisuuteen tässä, ja haluat ratkaista ongelman, mahdollisesti tuoda esille tahtoa tai uskoa suhteeseen kuitenkin, tämä suhde tuo sinulle jotakin mutta ei tarpeeksi. Kun katson eteenpäin niin tässä olette vähän lukossa tai tilanteen vankina, riippuu miten rakennatte siitä ylöspäin. Muistathan että joskus ei tarvitse ottaa kaikkia suhteita niin vakavasti, olla onnellinen siitä mitä sinulla nyt on ja ottaa etäisyyttä, sallia vähän kevyemmät ajatukset suhteestaan toiseen. On juuri niin että kun sinä et näe tunteita joita toivot niin tunnet siitä epävarmuutta. Tähän tulee kuukauden sisälle tutkimusta ja kehitystä eteenpäin ja se liittyy vähän että tehdään selvyyttä suhteen laadusta. Muutat tilanteita aika lailla.
Luulen että eteesi tulee todellakin joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569