En ole Tarot-tulkintaa aikoihin saanut, tekisitkö Sinä minulle sellaisen? :)
Olen sinkkuna elellyt äiti (ei ole vain kolahtanut kolmeen vuoteen kukaan), vakityössä käyn. Yleisnäkymä? Rakkaus?
Katsotko minullekin, kuka ehtii? :)
2
88
Vastaukset
Tässä tulee vähän kun että otat kevyesti mutta myöskin sinulla taitaa olla yhteisiä suunnitelmia jonkun kanssa kuten tapaamista kun katson syksyä. Jatkat samaa rataa. Ensi vuoden kaksi ensimmäistä kuukautta lupaavat suurta tyytyväisyyttä rakkauselämässä, olet ihminen joka todella nautit elämän pikkuasioista kun tämä näkyy selvästi jotenkin rakkauselämän läpi että olet hyvin kypsä ja toimit sen mukaan, paljon leikkisyyttä tulee esille ja saat siitä osaksesi arvostusta ja menestystä. Tunnet että kaikki on juuri niinkuin on elämässäsi, mitä siinä murehtia.. Ihan ensi kesään asti näen että menet hyvin selvänä ja kylmänä eteenpäin kun tiedät mitä odotat ja järjestät uusia tilanteita loistavasti ja kaikki menee odotetusti. Kun katson vielä kesää niin et ole vielä ehkä päässyt tavoitteesiisi mutta olet mielelläsi keskipisteenä ja sinulla on kova vauhti päällä. Tämä aika tuo sinulle ennen kaikkea selvyyttä mihin suuntaan olet menossa.
- Raikas tuuli
Kiitoksia!! :)
Tunnen kyllä nyt aika hyvin itseni ja sen mitä haluan ja mitä en halua! Olen rohkaistunut sanomaan ääneen myös niitä negativiisia asioita rakentavasti.
Eli rakkauteen olisi jotakin positiivista näkyvissä.. ;) Sepä olisi kiva! Odotan jo pelkästään sitä tunnetta, että voisin ihastua johonkin, kun en ole sitäkään tunnetta moneen vuoteen kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900