Tää ei liity rakkautee nyt mitenkää mut laitoin tänne ku tuntuu et tääl pyörii enite porukkaa.
Mut mitä mieltä ootte tästä, tekisitkö ite näin? Asun siis etelä suomessa ja oon aatellu lähtee rovaniemelle opiskelee. Oon aina halunnu asuu lapis nii jos menisin sinne opiskelee nii asuisin sit siel
tulevaisuutta miettivä tyttö
15tyttö
4
287
Vastaukset
you go girl !! :)
- khylläööö
Tervetuloa vaan :D
- 18 v. tyttö
Riippuu ihan siitä, mitä haluat opiskella, että millä paikkakunnilla sitä opetusta annetaan.
- taateli :)))
Arvaa mitä, niin minäki!! :D oon nyt 18 vee ja lukion viimene vuosi meneillään, sen jälkeen haen Lapin ammattikorkeakouluun ja muutan Rovaniemelle :)
Ps.mulla on juuret Lapista♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60803
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46650
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla213588- 42543
- 52526
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480