kaikille hyväksi, Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perustuvien ja mukaisten / kaikia kohtaan ja kaikilel Oikeuden mukaisten opetusten ja ohjeiden mukaisesti ja perustalta, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla, käskynsä pitävästi ja täyttävästi / ne Oikean Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävällä ja täyttävällä tavalla elävää ja toimivaa, tai edes näin vasta Oikesti Kirstillisesti elämään ja toimimaan / vaikuttamaan haluavaa?
"Löytäneekö uskoa", Raamatun mukaista, etsivä?
Onko täällä ketään Oikeasti Kristittyä,
52
135
Vastaukset
- ei usko ole kuollut
Eikös joku Balttis-niminen ole oman todistuksensa mukaan oikea kristitty ja onhan täällä muitakin jotka tuomitsevat ja näyttävät syntisille mitä mieltä Jumala on asioista.
- jo on aikakin!
Alkaa uskonto olemaan häviävää kansanperinnettä. Ihmiset ovat nykyään liian järkeviä uskomaan sellaiseen huuhaaseen. No, ihmekös tuo! Eipä niissä tarinoissa mitään järkeä koskaan ollutkaan.
- Jeesuksen nimessä..
Niin, eihän niitä pimeydessä / tyhmästi tuomiokseen elävät voi mitenkään ymmrtää, se kun edellytää siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanaan, Raamatun UT, Kristusken Jeesuksen ja / apostolisensa Totuuteen perustuviin ja mukaisiin / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukasiin opetuksiin ja ohjeisiin / Kristukseen Jeesukseen USKOA.
Valistaen - kui22
Jeesuksen nimessä.. kirjoitti:
Niin, eihän niitä pimeydessä / tyhmästi tuomiokseen elävät voi mitenkään ymmrtää, se kun edellytää siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanaan, Raamatun UT, Kristusken Jeesuksen ja / apostolisensa Totuuteen perustuviin ja mukaisiin / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukasiin opetuksiin ja ohjeisiin / Kristukseen Jeesukseen USKOA.
ValistaenEhkä vain sinä olet kriteerit täyttävä, vai mitä mieltä olet? Turhaan etsit - et sinä löydä sellaista joka sinun mielestäsi on tuota mitä etsit, kukaan ei ole näyttänyt kelpaavan..
- Ihan oikeasti
Onhan täällä useitakin kristittyjä. Vai etkö lue ollenkaan viestejä, mitä täällä on.
Itse en ole ikinä nähnyt ainakaan sellaista Oikeasti Kristittyä, josta näkyisi ne Jeesuksen mainitsemat merkit ja teot.
Puheissaan, ja omasta mielestään kaikki voivat olla Oikeasti Kristittyjä.- itsenäinen
helsinkijokkeri kirjoitti:
Itse en ole ikinä nähnyt ainakaan sellaista Oikeasti Kristittyä, josta näkyisi ne Jeesuksen mainitsemat merkit ja teot.
Puheissaan, ja omasta mielestään kaikki voivat olla Oikeasti Kristittyjä.Näin juuri. Aika usein tuntuu vielä että kyseessä on paremminkin narsistinen itseihailu.
- Jeesuksen nimessä...
itsenäinen kirjoitti:
Näin juuri. Aika usein tuntuu vielä että kyseessä on paremminkin narsistinen itseihailu.
Niin niitä oikesti Ktistittyjä voi ollan vain kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", Kristuksen Jeesuksen kirkaudeksi ja kunnikasi, Raamatun UT opetsuten jaj ohjeiden mukaisesti ja perustalta, Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totudessa YKSI mielisesti, jokaista jäsentään myöden keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä rakentavasti elävät ja toimivat / vaikuttavat, jä näin elämään alkavat / yhtyvät.
Että tässä ne Kristuksen Jeesuksen kristeerit jotka ovat mineullekin kelpaavia, missä ne muut joille nämä kaikilel hyväksi Krist. Rakkaus, joka ei ole kenelekään pahaksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen mukaiset kristeerit kelpaavat. En ole näillä foorumeillä vielä muita tavannut. Kaiken laillisia muita krist. uskonnolisia kýlläkin.
- Jeesus on Isän Poika
Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,
ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan, jne uskontunnustuksn mukaan, halleeeeeeelllujaa.
Check this out:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html - Ei kai täällä kristi
Ei kai täällä kristittyjä montakaan ole, siis Kirkon jäseniä. Eikö toki useimmat täällä kuulukin helluntailaisiin, luterilaisiin, lutherisaatiolaisiin, vanhoillislestadiolaisiin, herännäisiin ja niin edelleen uskontoihin.
- Jeesuksen nimessä
Niin mutta missä ne kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaa YHTÄ olevasti ja kaiekssa jokaista jäsentään myöden yhtä pitävästi, keskinäisessä rakkaudessa ja huoenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakenaviksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi kutsutut, johon yhteyteen ja yhteityöhön minä olen kutsuttu. Ihan siihen yhteyteen ja yhteytyöhön Hänen Pyhässä nimessään / Hengessään kaikkia niillä Hänen Raamatun UT mukaisilla ehdoillaan kutsuvaksi, vetäväksi ja alkuun ohjaavaksi.
Herätykseksi - kui22
Jeesuksen nimessä kirjoitti:
Niin mutta missä ne kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaa YHTÄ olevasti ja kaiekssa jokaista jäsentään myöden yhtä pitävästi, keskinäisessä rakkaudessa ja huoenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakenaviksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi kutsutut, johon yhteyteen ja yhteityöhön minä olen kutsuttu. Ihan siihen yhteyteen ja yhteytyöhön Hänen Pyhässä nimessään / Hengessään kaikkia niillä Hänen Raamatun UT mukaisilla ehdoillaan kutsuvaksi, vetäväksi ja alkuun ohjaavaksi.
HerätykseksiNo, kaipa he ovat sitten tuolla-> "kutsutut, johon yhteyteen ja yhteityöhön minä olen kutsuttu." Mikset mene sinne kipin kapin..vertaistesi luo..?
P.s. Olet yksi peilikuva niistä joille ei kenenkään usko kelpaa "oikeaksi", paitsi oma näkemys, voin vakuuttaa että muitakin on vähän samoilla linjoilla kanssasi tuossa "oikeassa" olemisen asiassa
- mutta kaiketi sinä olet se tiukin koska sulle ei ole löytynyt vielä ainuttakaan vertaistasi uskovaa, kaikki muut hyväksyvät sentään edes jonkun toisenkin uskonnäkemyksen täällä.
Hm, tosin Balttiksesta en mene takuuseen.
Tuota se teettää se ehdottoman oikeassa oleminen, yksinäisyyttä? - Jeesuksen nimessä...
kui22 kirjoitti:
No, kaipa he ovat sitten tuolla-> "kutsutut, johon yhteyteen ja yhteityöhön minä olen kutsuttu." Mikset mene sinne kipin kapin..vertaistesi luo..?
P.s. Olet yksi peilikuva niistä joille ei kenenkään usko kelpaa "oikeaksi", paitsi oma näkemys, voin vakuuttaa että muitakin on vähän samoilla linjoilla kanssasi tuossa "oikeassa" olemisen asiassa
- mutta kaiketi sinä olet se tiukin koska sulle ei ole löytynyt vielä ainuttakaan vertaistasi uskovaa, kaikki muut hyväksyvät sentään edes jonkun toisenkin uskonnäkemyksen täällä.
Hm, tosin Balttiksesta en mene takuuseen.
Tuota se teettää se ehdottoman oikeassa oleminen, yksinäisyyttä?No et sitten huomannut siitä vastauksestani että niitä oeln etsimässä ja perään kuuluttelemassa, että missä ovat että pääsisi yhteyteen ja yhteistyöhön.
kyllä teitä pilkallesti vastailijoita on paljon. Ei kukaan ole vielä vastannut Raamatun UT opin mukaisesti, asiallisesti / Rakkaudessa rakentavasti. Ketä ja mitä palvelette, kun ette elä ja toimi Kristuksen Jeesusken kirkkaudeksi ja kunniaksi. Vaan Häntä ja Hänen kaikille hyväksi asiaa, tarkoitusta ja tavoietta laimin LYÖVÄSTI. Hänelle ja uskollisilleen tuskaa, kärsimystä ja vaivaa tuottavasti.
Herätykseksi - kui22
Jeesuksen nimessä... kirjoitti:
No et sitten huomannut siitä vastauksestani että niitä oeln etsimässä ja perään kuuluttelemassa, että missä ovat että pääsisi yhteyteen ja yhteistyöhön.
kyllä teitä pilkallesti vastailijoita on paljon. Ei kukaan ole vielä vastannut Raamatun UT opin mukaisesti, asiallisesti / Rakkaudessa rakentavasti. Ketä ja mitä palvelette, kun ette elä ja toimi Kristuksen Jeesusken kirkkaudeksi ja kunniaksi. Vaan Häntä ja Hänen kaikille hyväksi asiaa, tarkoitusta ja tavoietta laimin LYÖVÄSTI. Hänelle ja uskollisilleen tuskaa, kärsimystä ja vaivaa tuottavasti.
HerätykseksiNo mutta etkö sinä tunne yhtäkään? Sua ei voi auttaa kun sinä et kelpuuta etkä hyväksy kenenkään uskoa täällä, olethan sen itse ilmituonut. Eikö se sitten ole toisten halventamista?
"Ei kukaan ole vielä vastannut Raamatun UT opin mukaisesti, asiallisesti / Rakkaudessa rakentavasti."
No miten sulle pitäs vastata? Eihän sulle osaa, kukaan ei kaiketi ymmärrä Raamattua siten kuin sinä tahtoisit, joten ei voi vastata sinua miellyttävsti.
Sulle on koitettu sanoa niinkin että kerro tarkemmin mitä haluat äläkä latele sanoja jotka jäävät vain sanoiksi kauttaviivoilla perätysten - kun ei kukaan sitä ymmärrä!!!! Mutta sekään ei auta!
Ei pelkät sanat auta jos ne eivät sisällä mitään ajatusta, johon tarttua
Mikä on se Raamatun-oppi jota ajat takaa, yksilöi - äläkä sano vaan että sehän löytyy Raamatusta!! Kun toisetkin ovat lukeneet sitä Raamattua ja jos lukemastaan jotain puhuvat, se ei sulle kelpaa niin mitä ihmettä sille voi kukaan?
Eikö sulla sitten ole seurakuntaa tai yhtäkään uskonystävää jonka kanssa ymmärtäisitte toisianne, ootko sinä aivan yksin ajatuksinesi? - Jeesuksen nimessä...
kui22 kirjoitti:
No mutta etkö sinä tunne yhtäkään? Sua ei voi auttaa kun sinä et kelpuuta etkä hyväksy kenenkään uskoa täällä, olethan sen itse ilmituonut. Eikö se sitten ole toisten halventamista?
"Ei kukaan ole vielä vastannut Raamatun UT opin mukaisesti, asiallisesti / Rakkaudessa rakentavasti."
No miten sulle pitäs vastata? Eihän sulle osaa, kukaan ei kaiketi ymmärrä Raamattua siten kuin sinä tahtoisit, joten ei voi vastata sinua miellyttävsti.
Sulle on koitettu sanoa niinkin että kerro tarkemmin mitä haluat äläkä latele sanoja jotka jäävät vain sanoiksi kauttaviivoilla perätysten - kun ei kukaan sitä ymmärrä!!!! Mutta sekään ei auta!
Ei pelkät sanat auta jos ne eivät sisällä mitään ajatusta, johon tarttua
Mikä on se Raamatun-oppi jota ajat takaa, yksilöi - äläkä sano vaan että sehän löytyy Raamatusta!! Kun toisetkin ovat lukeneet sitä Raamattua ja jos lukemastaan jotain puhuvat, se ei sulle kelpaa niin mitä ihmettä sille voi kukaan?
Eikö sulla sitten ole seurakuntaa tai yhtäkään uskonystävää jonka kanssa ymmärtäisitte toisianne, ootko sinä aivan yksin ajatuksinesi?Niin minä etsin / peräänkuulettelen niitä kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" kutsuttuja. Niitä Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Häen apostolisen seurakunnan ja seurakuntiensa / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden RaamatunUT muakisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkeudessa ja huoenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentajiksi kutsuttuja.
En vain ole vielä ketään tällaiseen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen kutsuttua täältä löytänyt.
Muistuttaen ja valistaen Jeesuksen nimessä... kirjoitti:
Niin minä etsin / peräänkuulettelen niitä kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" kutsuttuja. Niitä Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Häen apostolisen seurakunnan ja seurakuntiensa / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään myöden RaamatunUT muakisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkeudessa ja huoenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentajiksi kutsuttuja.
En vain ole vielä ketään tällaiseen kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen kutsuttua täältä löytänyt.
Muistuttaen ja valistaenJeesuksen nimessä...
Minun työni on tällä saitilla.Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja kakille hyväksi, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakuntan yhteyden / yhtenäsyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kutsuttuja / armoitetuja.
Että se yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksella ja tavoiteella, rakentava, saumaton apostolinen / Krist. yhteistyö saataisin käyntiin / alkamaan, siihen kaikessa täydellisyys, (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärää kohti koko ajan ja jatkuvasti edistyväksi.
Jonka ohessa vasta se KAIKKI muukin pääsisi / alkaisi tulemaan kullekin tälle tielle lähtevälle ja niillä kaikille hyväksi Raamtun UT mukaisilla ehdoilla yhtyvälle, turvalliseksi ja turvatuksi, kaikinpuoliseksi hyvinvointi elämäksi ja tulevaisuudeksi. Ja jossa vasta tulisi se mahollisuus päästä kasvamaan siihen lopulliseen pelastukseen, siihen ylös ottoon kelvollisuuteen, tahrattomuuteen ja rypyttömyyteen, jota se edellyttää.
Valistaen - kui22
Jeesuksen nimess... kirjoitti:
Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja kakille hyväksi, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakuntan yhteyden / yhtenäsyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kutsuttuja / armoitetuja.
Että se yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksella ja tavoiteella, rakentava, saumaton apostolinen / Krist. yhteistyö saataisin käyntiin / alkamaan, siihen kaikessa täydellisyys, (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämäärää kohti koko ajan ja jatkuvasti edistyväksi.
Jonka ohessa vasta se KAIKKI muukin pääsisi / alkaisi tulemaan kullekin tälle tielle lähtevälle ja niillä kaikille hyväksi Raamtun UT mukaisilla ehdoilla yhtyvälle, turvalliseksi ja turvatuksi, kaikinpuoliseksi hyvinvointi elämäksi ja tulevaisuudeksi. Ja jossa vasta tulisi se mahollisuus päästä kasvamaan siihen lopulliseen pelastukseen, siihen ylös ottoon kelvollisuuteen, tahrattomuuteen ja rypyttömyyteen, jota se edellyttää.
ValistaenHuokaus, et siis vieläkään käsittänyt, mitä koitin sanoa.
Etsi, etsi mutta kun et löydä - näköjään.
En minäkään löydä täältä ketään joka on joka asiasta samaa mieltä kanssani, mutta näillä mennään.. - kui22
kui22 kirjoitti:
Huokaus, et siis vieläkään käsittänyt, mitä koitin sanoa.
Etsi, etsi mutta kun et löydä - näköjään.
En minäkään löydä täältä ketään joka on joka asiasta samaa mieltä kanssani, mutta näillä mennään..p.s.
"Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja"
Nii-in, minkäslaisia noitten tulis olla?? Kun kukaan ei kelpaa, sama litaniasi perään ei auta selventämään muille minkälaisia etsit. Täällähän ovat kaikki itsensä uskoviksi mieltävät, uskovia. Mutta sinä etsit jotain vielä paremmin mittapuut täyttäviä kuin täällä on?? Tuossa se sinun ongelmasi taitaa olla, et vain löydä täydellsiä ihmisiä maan päältä, sorry.
Et vastaa siis siihenkään, oletko ihan yksin ajatuksinesi. Alkaan jo epäillä että olet feikki? - kui22
kui22 kirjoitti:
p.s.
"Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja"
Nii-in, minkäslaisia noitten tulis olla?? Kun kukaan ei kelpaa, sama litaniasi perään ei auta selventämään muille minkälaisia etsit. Täällähän ovat kaikki itsensä uskoviksi mieltävät, uskovia. Mutta sinä etsit jotain vielä paremmin mittapuut täyttäviä kuin täällä on?? Tuossa se sinun ongelmasi taitaa olla, et vain löydä täydellsiä ihmisiä maan päältä, sorry.
Et vastaa siis siihenkään, oletko ihan yksin ajatuksinesi. Alkaan jo epäillä että olet feikki?"Niin minä etsin / peräänkuulettelen niitä kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" kutsuttuja."
Niin, yllä olevaan lainaukseen oli tarkoitukseni edellisessä vastata. siis tämä: Nii-in, minkäslaisia noitten tulis olla?? Kun kukaan ei kelpaa,......jne. Jeesuksen nimess... kirjoitti:
Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja kakille hyväksi, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakuntan yhteyden / yhtenäsyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kutsuttuja / armoitetuja.
ValistaenJeesuksen nimess... sanoi :
Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja kakille hyväksi,
________
Jos löydät niin mitä aiot sillä tiedolla tehdä??- Jeesuksen nimessä...
pertsa2012 kirjoitti:
Jeesuksen nimess... sanoi :
Niin myös minun, mutta jonka tarkoitus ja tavoite on löytää, niitä jotka ovat kutsuttuja kakille hyväksi,
________
Jos löydät niin mitä aiot sillä tiedolla tehdä??Sitä mitä kaikille hyväksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suoölaksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostolisen opetuksissa ja ohjeissa opetetaan ja kehoitetaan.
Sitä Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään mytöden mahollistavan, pelastuukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentavaan saumattomaan, apostoliseen Krist. yhteistyöhön päästäkseni. Johon yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsuttu / kutsumukseen omaava. - Jeesuksen nimessä...
kui22 kirjoitti:
"Niin minä etsin / peräänkuulettelen niitä kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" kutsuttuja."
Niin, yllä olevaan lainaukseen oli tarkoitukseni edellisessä vastata. siis tämä: Nii-in, minkäslaisia noitten tulis olla?? Kun kukaan ei kelpaa,......jne.No sellaisia jotka on kutsuttu "maailmalle valkeudeksi ja maalleen suolaksi", Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi Hänen apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävasti, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakakudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentaviksi.
Sitä mitä kaikille hyväksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suoölaksi Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostolisen opetuksissa ja ohjeissa opetetaan ja kehoitetaan.
Sitä Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään mytöden mahollistavan, pelastuukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentavaan saumattomaan, apostoliseen Krist. yhteistyöhön päästäkseni. Johon yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsuttu / kutsumukseen omaava.Jeesuksen nimessä... sanoi :
Sitä Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään mytöden mahollistavan, pelastuukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentavaan saumattomaan, apostoliseen Krist. yhteistyöhön päästäkseni. Johon yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsuttu / kutsumukseen omaava.
Sitä Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäisyyden jokaista jäsentään mytöden mahollistavan, pelastuukseksi Krist. vaihtoehtoa YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti rakentavaan saumattomaan, apostoliseen Krist. yhteistyöhön päästäkseni. Johon yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsuttu / kutsumukseen omaava.
Mitkä olisivat käytännön toteutukset / toimenpiteet???No ensiksi asiasta asiallisesti ja rakentavasti, siihen täyttymykseen tähtäävä ja käytönnössä YHTÄ olevasti, Totuudessa YKSI mielisesti, = Raamatun UT, opetusten ja ohjeiden mukainen ja perustuva, yheteistyössä toimintaan / järjestäytymiseen johtava keskustelu käyntiin, siitä alkaen ja jatkaen.
Mutta joka kaiken kattava asia kyllä sitten vaatisi ihan oman keskustellu fooruminsa. Missä se varsinainen asiallisesti ja rakentavasti Raamatun UT mukainen ja perustalta, Kristuksen Jeessuksen kirkkaudeksi ja kunnikasi apostolista seurakuntaa rakentava keskustelu voisi jatkua, siihen kaikessa yhetenä jäsenistönään täydellisyys (kaiken Oikean ja hyväksi olevan täyttymys) päämääriseen asti.
Johon suunta ja tie on seleästi perille asti riittäväst Raamatun UT:ssa viitoitettu, mutta yhä vieläkin, kulkijoitta vailla.
Valistaen
- mnb88vc
On niitä täällä! Niinkin viisaita uskontunnustuksensa kaltaisia etteivät edes tunne uskontunnustustaan! Heille riittää muka että uskoo vaan niinku herra käskee.
- höh
Juu, onhan niitä epämääräisiä kirjainsarjoja, jotka luulevat omaavansa ainoan oikean uskon.
- Jeesuksen nimessä...
höh kirjoitti:
Juu, onhan niitä epämääräisiä kirjainsarjoja, jotka luulevat omaavansa ainoan oikean uskon.
Niin se Oikea, kaikille, ja kaikelle Luojan hyväksemme luomalle hyväksi Ramatun UT mukainen Kristillinen usko, Kristukselle Jeesukselle ja Hänen maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi. Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi asialle, tarkoitukselle ja tavoitteelle uskollisuus ja kuuliaisuus, kuuluu osoitta / todistaa Kristuksen Jeesuksen käskyt pitävälle ja täyttävällä / ne Oiken Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävällä ja täyttävällä tavalla elämään ja toimimaan / vaikuttamaan alkamalla ja yhtymällä.
Ei ole muulla kuin täällä kaikille hyväksi Raamatun UT mukaisella tavalla mahdollista.
- Uskova ev-lut
Minä ainakin uskon Jumalaan ja kuulun ev.lut kirkkoon. Minut on sinne syntymässä laitettu. En todellakaan hyväksy syntihyväksyntäisiä kirkon pappeja, kartan heitä, en sano sanakaan ja jos naispappi on läsnä kirkossa niin en sinne mene silloin.
Aina voi miespapistakin koitta nuuskia onko liberaali syntihyväksyjä vai konservatiivi syntisuvaitsematon.
Jumala vihaa syntiä ja ei sitä suvaitse. Maailma ja perkeleen lapset sen sijaan jopa rakastavat syntiä ja saavat sen tekemisestä oahaa haureuden ym. laatuista iloa elämäänsä kun kiimoissaan kohtaavat toisiaan.
Kirkossa on konservatiivejkin ja minä aion siellä pysyäkin kun kerrn erös konservatiivipappi niin sanoi että kirkossa tulee pysyä. Mitäs siitä tulisi jos kaikki kirkossa olisivat lustetta? Perkeleellinen meno vain lisääntyisi. Päivi Räsänen saisi sanoa jotin, jotta liberalit loikkisivat hornan kuuseen kirkosta.
Minä kunnioitan kaikki konservatiiveja omina veljinäni ja sisarinani. Liberaaleja en osaa ajatella kristittyinä vaan saa tanallisina istutuksina, jotka eivät kunnioita ja tottele Jumalan tahtoa. Minulla ei ole syntihyväksyjille tämä asia ajateltavaksi: Miten olisi jos tekisit syntihyväksynnästä parannuksen?- Jeesuksen nimessä...
Niin se on vain se kune ne eri nimiset, eri kirkot ja eri simiset eri seurakunnat ei ole niitä Kirtsuksen Jeesuksen maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" Kristuksen Jeesuksne kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolista seurakuntaa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakuntan yhteyden / yhtensäsyyden jokaista Jäsentään myöden mahdollistavaa. Pelsatukseksi Krist. vaihtioehtoa rakentavia. Johon Kristuksen Jeesuksen omat, ovat kutsuttuja, = niitä kaikesta sen vastaisesta, touhuista ja politiikasta ULOS klutsuttuja. Ei saa olle mitään osuttakaan niin pimeyden puolen hyväksi ja puolesta, = saata naa pelveleviin tekoihin eikä sanoihin.
- tältä se tuntuu
Jos Jumala on olemassa luulisi hänellä olevan sen verran valtaa että päättää kuka on oikea kristitty . Ihan itsenäisesti. Täällä kun näitä lukee niin ei välty ajatukselta että täällä jo valkataan oikeat ja väärät ja lisäksi toisille vit-tuil-laan.
- mikä on ongelma
Niinhän Hän tekeekin.
- Marssi tai kuole
" Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni". "
Psalmit 2; 2-6
Peljättävä tarkoittaa että keille Jumala vihassansa puhuu niin nämä heitä pelkäävät ketkä Jumalaa vastaan paihaavat ja turhia Jumalan tahdon vastaisuuksiaan ajattelevat.
Heitä Jumala pilkkaa. Kyllä he sen ansaitsevatkin, tyhmyys ja pahantahtoisuus on sitä luokkaa vastaanhangoittelijoilla. - tältä se tuntuu
mikä on ongelma kirjoitti:
Niinhän Hän tekeekin.
Ongelma on ihmiset jotka ovat olevinaan Jumalan kavereita ja jakelevat täällä tuomiota vähän niinkuin tuomioistuinhengessä: Minä ja Jumala ollaan nyt tätä mieltä.
- mikä on ongelma
tältä se tuntuu kirjoitti:
Ongelma on ihmiset jotka ovat olevinaan Jumalan kavereita ja jakelevat täällä tuomiota vähän niinkuin tuomioistuinhengessä: Minä ja Jumala ollaan nyt tätä mieltä.
Jos lainaa Jumalan sanaa se on vain Jumalan puhetorvena toimimista ja siihen meidät kristityt on kutsuttu. Se on sitten eri asia jos Julaman sana jotakuta loukkaa eikä tajua, että pitäisi tutkia itseään eikä syyttää Jumalaa.
- ei tunnu vaan on
Jos lainaa Jumalan sanaa se on vain Jumalan puhetorvena toimimista ja siihen meidät kristityt on kutsuttu. Se on sitten eri asia jos Julaman sana jotakuta loukkaa eikä tajua, että pitäisi tutkia itseään eikä syyttää Jumalaa.
Kuka tässä Jumalaa on syyttänyt? Ja änkyräuskovat eivät todistetusti koskaan tutkiskele itseään. Mutta toisin uskovien joka mielipide on aina väärä.
- mikä on ongelma
ei tunnu vaan on kirjoitti:
Kuka tässä Jumalaa on syyttänyt? Ja änkyräuskovat eivät todistetusti koskaan tutkiskele itseään. Mutta toisin uskovien joka mielipide on aina väärä.
Anna pari esimerkkiä niin pääsen kiinni mitä tarkoitat. Yleisellä tasolla puhuminen kun ei oikein avaa asiaa.
- ei tunnu vaan on
Anna pari esimerkkiä niin pääsen kiinni mitä tarkoitat. Yleisellä tasolla puhuminen kun ei oikein avaa asiaa.
Kaikki minkä koin tarpeelliseksi sanoin jo.
- mikä on ongelma
ei tunnu vaan on kirjoitti:
Kaikki minkä koin tarpeelliseksi sanoin jo.
Olet siis aika pitkälti muiden mielipiteiden varassa. Onnea totuuden etsimiseesi jos sitä olet etsimässä.
- ymmärrä jotain
Olet siis aika pitkälti muiden mielipiteiden varassa. Onnea totuuden etsimiseesi jos sitä olet etsimässä.
Ei vaan katson turhaksi jos vastapuolen "keskustelu" on ihan samaa kuin jos kuulisi jonkun änkyräuskovan saarnaa äänitteeltä.
Eli en ole kenenkään mielipiteen varassa. - mikä on ongelma
ymmärrä jotain kirjoitti:
Ei vaan katson turhaksi jos vastapuolen "keskustelu" on ihan samaa kuin jos kuulisi jonkun änkyräuskovan saarnaa äänitteeltä.
Eli en ole kenenkään mielipiteen varassa.Kaikilla on oikeus valita keskustelukumppaninsa. nuo sinun nimityksesi änkyräuskovaisista kyllä osoittaa olevasi hieman asenteellinen.
- Jeesuksen nimessä...
Marssi tai kuole kirjoitti:
" Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen voideltuansa vastaan: "Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä".
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan: "Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni". "
Psalmit 2; 2-6
Peljättävä tarkoittaa että keille Jumala vihassansa puhuu niin nämä heitä pelkäävät ketkä Jumalaa vastaan paihaavat ja turhia Jumalan tahdon vastaisuuksiaan ajattelevat.
Heitä Jumala pilkkaa. Kyllä he sen ansaitsevatkin, tyhmyys ja pahantahtoisuus on sitä luokkaa vastaanhangoittelijoilla.Ei tainnut täälä löytyä niitä Oikeasti kristittyjä, Niitä kaikille hyväksi "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi", riittävällä tavalla, Kristuksen Jeesuksen kirkaudeksi ja kunniaksi, käskynsä pitävästi ja täyttävästi, edes elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, YHTÄ olevasti ja kaikessa yhtäpitävästi, jokaista jäsentään myöden Totuudessa YKSI mielisesti, keksinäisessä rakkaudessa ja huoelnpito yhteydessä elävästi ja toimivasti, Hänen apostolista seuakuntaa ja seurakuntiaan rakentamaan haluaviakaan!!
Kaikkiko sinne ikusuuden hirvittävälle puolelle haluavia, johon Raamatun UT opetusten ja ohjeiden VASTAISESTI = saata naa palveleva elämä, touhut ja politiikka vie!
- jos totta puhutaan
Ei täällä oikeasti kristittyjä ole ketään jos Raamattu tulkitaan jae jakeelta ja vielä käännösvirheet otetaan huomioon. Lapsellista kysyäkään. Onhan täällä näitä tekopyhiä paskiaisia jotka luulevat olevansa vaikka mitä mutta näitä jotka lyövät rintoihinsa ja pyytävät armoa ilman monisanaista selittelyä ei ole ketään.
- Jeesuksen nimessä...
No siltä näyttää ja vaikuttaa kun viestejään katselee. Ei ole Kristusen Jeesuksen kirkkudeksi eikä kunniaksi, Hänen apostolisrta seurakuntaa ja seurakuntiaan Krist. Rakkaudessa, joka ei ole kenellekään pahaksi, rakentavia.
Täällähän niitä oikeasti Kristittyjä, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Kristuksen Jeesuksen kirkaudeksi ja kunniaksi eläviks ja toimiviksi kutsutta tarvitaan. Täällän niitä mimeydessä eläviä on ns. "pilvin pimein" jotka sitä valoa tarvitsee. Pysäytämään ja ohjaamaan niitä surmapaikoille hoippuvia oikeaan turvalliseen ja turvatuun suuntaan ja tielle. - Eximus
Anna aihe, niin keskustellaan siitä. Kirjoitapa puhekielellä, niin saa paremmin selvää mitä haluat sanoa.
- Jeesuksen nimessä...
No tässä se: MIikä vasta on Raamatun UT mukaist Kristillisyyttä, sitä maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Krisytuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunnikasi Hänen apostolista seurakutaa rakentavaa. Mitä kaikkea ja miten edelyttää että siksi menisi / tulisi.
Tästä vaikka alkaen ja jatkaen siihen käytönnässä toimimiseen / alkamiseen ja jatkumiseen asti. - selko vastaus
No tässä se: MIikä vasta on Raamatun UT mukaist Kristillisyyttä, sitä maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi, Krisytuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunnikasi Hänen apostolista seurakutaa rakentavaa. Mitä kaikkea ja miten edelyttää että siksi menisi / tulisi.
Tästä vaikka alkaen ja jatkaen siihen käytönnässä toimimiseen / alkamiseen ja jatkumiseen asti.No kyllä se ei. Olen sitä samaa mieltä mitä useimmat kyllä kai se niin on!
Eli jatketaan tai jos ei niin siitten huomenna ainakin VT. - Veri puhdistaa
Tästä vaikka alkaen ja jatkaen siihen käytönnässä toimimiseen / alkamiseen ja jatkumiseen asti.Raamatusta löytyy Kristuksen ja apostolien oppi. Jeesus perusti seurakunnan, johon antoi Pyhän Hengen ja syntien anteeksiantamisen vallan. Alkuseurakunnasta sanotaan, että kaikien kesken jotka uskoivat, oli yksi sydän ja yksi sielu. Paavali kuitenkin sanoo, että teidän seassanne pitää eriseurat oleman.
Alkuseurakunta ei pysynyt kuitenkaan kauan puhtaana. Vainojen aikana se olivahvempi kuin hyvinä aikoina. On nähty meidän koti Suomessakin, että sota yhdisti kansaa ja ihmiset olivat hartaanpia, mutta hyvinä aikoina Jumala unohtuu.
Pyhä siemen on kuitenkin kulkeutunut tänne asti ja Jeesuksen lupauksen mukaan se pysyy maailman loppuun asti. Tämä siemen on välillä ollut yksittäiseten ihmisten mukana, mutta toisinaa eri paikkojen ja etsikkoaikojen härätyksissä. Profeetta Jesja sanookin:
6:13. Ja ehkä kymmenes osa siihen vielä jää, niin sekin taas hävitetään; kuitenkin niinkuin tammelle ja tuomelle jää kanto, vaikka heidän lehtensä varistetaan, niin pitää myös pyhällä siemenellä kanto oleman.
Paavi alkoi myymään synninpäästöjä, mutta Luther nousu sitä vastaan ja toi sen jokaisen kristityn ulottuville yksin armosta, yksin uskosta ja yksin Kristuksen ansiosta. Luther kehoittikin jokaista, jonka mieli on tulla autuaaksi, etsimään tällaisen seurakunnan ja pysymään siinä.
Luterilainen uskokaan ei pysynyt kauan puhtaana, tarvittiin herätyssaarnaajia, joiden seuraajista tuli herätysliikkeitä. Nämäkään eivät pysty pysäyttämään sitä mätänemistä, mitä tapahtuu rakkaassa kirkossamme. Kuitenkin näiden herätysliikkeiden joukosta löyttyy elävä ja autuaaksi tekevä kristillisyys. - Jeesuksen nimessä...
Veri puhdistaa kirjoitti:
Raamatusta löytyy Kristuksen ja apostolien oppi. Jeesus perusti seurakunnan, johon antoi Pyhän Hengen ja syntien anteeksiantamisen vallan. Alkuseurakunnasta sanotaan, että kaikien kesken jotka uskoivat, oli yksi sydän ja yksi sielu. Paavali kuitenkin sanoo, että teidän seassanne pitää eriseurat oleman.
Alkuseurakunta ei pysynyt kuitenkaan kauan puhtaana. Vainojen aikana se olivahvempi kuin hyvinä aikoina. On nähty meidän koti Suomessakin, että sota yhdisti kansaa ja ihmiset olivat hartaanpia, mutta hyvinä aikoina Jumala unohtuu.
Pyhä siemen on kuitenkin kulkeutunut tänne asti ja Jeesuksen lupauksen mukaan se pysyy maailman loppuun asti. Tämä siemen on välillä ollut yksittäiseten ihmisten mukana, mutta toisinaa eri paikkojen ja etsikkoaikojen härätyksissä. Profeetta Jesja sanookin:
6:13. Ja ehkä kymmenes osa siihen vielä jää, niin sekin taas hävitetään; kuitenkin niinkuin tammelle ja tuomelle jää kanto, vaikka heidän lehtensä varistetaan, niin pitää myös pyhällä siemenellä kanto oleman.
Paavi alkoi myymään synninpäästöjä, mutta Luther nousu sitä vastaan ja toi sen jokaisen kristityn ulottuville yksin armosta, yksin uskosta ja yksin Kristuksen ansiosta. Luther kehoittikin jokaista, jonka mieli on tulla autuaaksi, etsimään tällaisen seurakunnan ja pysymään siinä.
Luterilainen uskokaan ei pysynyt kauan puhtaana, tarvittiin herätyssaarnaajia, joiden seuraajista tuli herätysliikkeitä. Nämäkään eivät pysty pysäyttämään sitä mätänemistä, mitä tapahtuu rakkaassa kirkossamme. Kuitenkin näiden herätysliikkeiden joukosta löyttyy elävä ja autuaaksi tekevä kristillisyys.Niin; Herra Jeesus kehoitti uskoviaan etsmään ihan ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen (kaikilel hyväksi) vanhurskautta, sanoi että sen OHESSA teiile (etsiville) KAIKKI muukin tulee, mitä turvalliseksi ja tuvatuksi, kaikinpuoliseksi hyvinvointi elämäksi tarvitaan.
Hän raivasi / valmisti kaikessa täydellisyyteen (kaiken Oiken ja hyväksi olevan täyttymykseen) vievän ja johtavan tien, ja viitoitti sinne suunnan ja tien. Muttä joka tie on edeleenkin kulkijoita vailla. Ei ole kukaan tällä ollut kiinnostunut sille tielle lähtemisestä.
Ei ole edes löytynyt ketään, siitä kaikille hyväksi Jumaaln valtakunta yhteyden / yhtenäsyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Kristuksessa Jeesuksessa mahdollistavasta, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, ns. "Nooan arkkia" (veratus) rakentamiseen yhtymisestä asiallisesti / rakenatvasti keskustelemaan halukastakaan.
Herätykseksi
- Jeesuksen nimessä...
No ei sitten vielkään ketään Raamatun UT mukaiseen Kriostillisyyteen herännyttä, siihen ne Oikean Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävään ja tättävään, käskynsä pitävään ja täyttävään, Lain / Laillisuuden täyttymyksen, = Krist. Rakakus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaiseen. Siihen "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riitävään Kristillisyyteen?!
Että; HERÄRTYYS, nyt!!- Veri puhdistaa
Kyllä löytyy yksi piiskuinen lauma Jeesuksen omia lampaita maan päältä. Monet on, jotka hakevat tätä, mutta tyyvät kuitenkin paikkaan, jossa lihaa huvitetaan monenlaisella musiikilla ja esityksillä. Jotkut kuitenkin, jotka eivät siitä saa rauhaa sielulleen tulevat viimein tähän seurakuntaan ystävien ja sukulaisten estämisestä huolimatta.
Kun he käsittävät tämän uskon, he luulevat, että myös heidän sukulaisensa ja ystävänsä käsittäisivät, mutta pettyvät. Monia heistä yritetään monilla tavoin käännyttää pois. He voivat saada pilkkaa ja vainoa läheisiltään.
Nooan aikana kävi niin, että Nooa saarnasi 120 vuotta, mutta kukaan ei tehnyt parannusta. Nooa oli varmasti suolana ja valkeutena. - veri puhdistaa
Veri puhdistaa kirjoitti:
Kyllä löytyy yksi piiskuinen lauma Jeesuksen omia lampaita maan päältä. Monet on, jotka hakevat tätä, mutta tyyvät kuitenkin paikkaan, jossa lihaa huvitetaan monenlaisella musiikilla ja esityksillä. Jotkut kuitenkin, jotka eivät siitä saa rauhaa sielulleen tulevat viimein tähän seurakuntaan ystävien ja sukulaisten estämisestä huolimatta.
Kun he käsittävät tämän uskon, he luulevat, että myös heidän sukulaisensa ja ystävänsä käsittäisivät, mutta pettyvät. Monia heistä yritetään monilla tavoin käännyttää pois. He voivat saada pilkkaa ja vainoa läheisiltään.
Nooan aikana kävi niin, että Nooa saarnasi 120 vuotta, mutta kukaan ei tehnyt parannusta. Nooa oli varmasti suolana ja valkeutena."Jeesuksen nimessä", mihin hävisit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790