Eli pilasin luottotietoni nuorempana ja nyt mietin että voiko esim. vanhemmat toimia opintolainan takaajina jos valtiontakausta ei ole mahdollista saada?
Voiko vanhemmat taata opintolainan?
3
355
Vastaukset
- jooh11
Eihän se silloin ole mikään opintolaina vaan laina. Ja jos on luottotiedot vielä epäkunnossa niin et varmasti tule saamaan lainan lainaa vaikka takaajat olisikin. Tosin tämäkin on varmaan neuvottelu kysymys pankin kanssa mutta epäilempä.
- 452
Lainantakaus voidaan myöntää, vaikka luottotiedoissa olisikin merkintä. Riippuu tilanteesta. Jos ei lainantakausta ja lainaa saa, niin sitten asioidaan sosiaalitoimiston kanssa. Vanhemmat eivät voi opintolainaa taata.
- sossuun.
Jos luottotiedot menneet etkä saa opintolainaa, niin saat vastaavan summan sossusta. Sossuun ei asiaa niillä joilla luottotiedot ok... niiden pakko ottaa riskialtis laina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311