Kambotseassa rottia

jussipussi

Käytiin just Battan Banin rantakadulla syömässä ja ruokakauppiaat pyydysti rottia loukulla. Rottien päät sitten murskattiin kantapäällä ja luulen että ne sitten nyljettiin ja pistettiin pataan. Ei silti, ostimme riisiä ja lihapataa ja hyvää lihaa oli, oikein pienisyistä ja hyvin maustettua.

7

1318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.listamedi
    • matkakokemus sekin

Rotansyönti on eksoottista suomalaiselle

• eksotiikkaa

Kyllähän sitä näissä maissa voi tietämättään syödä "eksoottisesti". Itse tilasin puolikkaan kanan - eikä varmasti ollut kanaa, mitä sain. Liian vähän kypsennetty, luiden vieressä alkoi olla liian punaista ...... ihan hyvää siihen asti - loppu jäi vatsatautien pelossa

• vilo

etkö tiedä?rotta on siellä kuten kaakkois thaimaassa suuri herkku.(meillä on house prakhon zhai)varsinkin peltorotta on kuin vasikan liha suomessa.peltorottaa olen syönyt,en kylä rottaa.

• Kralanh

Hyvin yleistä, että rottia syödään muualla maailmalla ja moni turisti on tietämättään syönnyt rottaa ulkomailla. Ja täällä Suomessakin syödään monenlaista, joka jäisi monelta syömättä, jos näkisi raaka-aineet valmistuksen aikana. Ihan vaikka esimerkiksi halpa lenkki- tai grillimakkara.
      Käärmettä, kananpeppureikiä ja sammakoita, niitä voi saada lautaselleen monessa paikassa!

• liybcza

työkaverin muija oli joskus työssä saarioisilla.hän kertoi ........meillä ei sitten koskaan syödä saariloisten valmisjutskia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe