Eli poikani (10v) tarvitsee uuden peli hiiren mutta en tiedä minkä. Hän on siis todella hyvä pelaamaan peliä CSGO ja on käynyt turnauksissa ja oli toinen. Hänellä on normaalin kokoinen käsi. Pitäisi olla alle 65€. Muistakaa hän on kohta 11v sen kokoinen hiiri siis! Ps kana on kova sana :D
Uusi peli hiiri!
8
186
Vastaukset
- Mikkohan se
Olisin kiinnostunut tietämään, että missä turnauksissa pelaa 10-vuotiaat pelejä, joiden ikäraja (ainakin konsoliversiossa) on 18 vuotta.
- LOGITEChHh
Varmaan hyvä ois logitech g402 ta logitech performance MX
- werdgft
LOGITEChHh kirjoitti:
Varmaan hyvä ois logitech g402 ta logitech performance MX
Logitech on roskaa. Ostin ja siedin pitkään logitechin 80e "laadukasta pelihiirtä" ja aivan paskahan se oli. Steelseriessin Seinsein otin tilalle ja ero ja tarkkuus ku yöllä ja päivällä.
- LOGITEChHh
werdgft kirjoitti:
Logitech on roskaa. Ostin ja siedin pitkään logitechin 80e "laadukasta pelihiirtä" ja aivan paskahan se oli. Steelseriessin Seinsein otin tilalle ja ero ja tarkkuus ku yöllä ja päivällä.
Logitechit on laatu hiiriä mun 5ekun logitechkki on kestänyt. Jo 6v
Kyllä logi aina ainakin razer pa5kan voittaa - werdgft
LOGITEChHh kirjoitti:
Logitechit on laatu hiiriä mun 5ekun logitechkki on kestänyt. Jo 6v
Kyllä logi aina ainakin razer pa5kan voittaaJoo kyllä ne vanhemmat logitech hiiret oli tosi hyviä.
- otsey
Logitechin hiiret kyllä toimii. En kyllä ymmärrä näitä razerin hiiriä mitkä maksaa enemmä mutta on samallaisia ku muutki.
- ITIOOTTI-ITI
Kysy SILTÄ minkä tahtoo!!
- otsey
mites meinasit että se tietää hiiristä paljonki siinä iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501