Kysyisin seuraavaa, että minkäliaisa sää ilmastoja sims 2:ssa on? Onko siinä pelkästään vain yö ja päivä, vai voiko siinä myös sataa vettä ja ukostaa...?
kun miksi siinä yhdessä Sims videossa se yksi tyyppi sai sähköiskun kun se oli poreammeessa ulkona??
The sims 2 Sääääääät???
9
702
Vastaukset
Oli siinä aluksi sadetta ja myrskyä mutta kun sade tuli katon läpi niin se sade ja ne otettiin pois. Ihmettelen kyl mitä vaikeeta oli tehdä silleen ettei se sade tulis katon läpi kun monissa muissakin peleissä se sade pysyy ulkona.
- Mirtzukka
Jaajaa :d tuhannet kiitokset!!! mut olis mul toinenkin kyssä täst ADOBTIO palvelusta?!
Eilen kun pelasin soitin sinne ja ne sano sieltä että haku onnistui ja uusi perheenjäsen saapuu huomenna klo 10.00
Mutta eipäs tullutkaan???!!! Missä vika? Mirtzukka kirjoitti:
Jaajaa :d tuhannet kiitokset!!! mut olis mul toinenkin kyssä täst ADOBTIO palvelusta?!
Eilen kun pelasin soitin sinne ja ne sano sieltä että haku onnistui ja uusi perheenjäsen saapuu huomenna klo 10.00
Mutta eipäs tullutkaan???!!! Missä vika?Joillakin on käynyt silleen että lapsi menee kouluun eikä ole koskaan tullut takaisin. Pelin bugeja varmaan (taas).
Eli voi olla et tarkotus oli tulla mutta ei tullutkaan (katos ne jäi roska-auton alle :P) Vaikee selittää.
Mut jos ei tule vieläkään niin ehkä et voi adoptoida lasta. Jos sossu-täti on vieny lapsen pois niin kuulemma ei voi enään adoptoida. Ainakaa vähään aikaan.- Kagome
lammas-jr kirjoitti:
Joillakin on käynyt silleen että lapsi menee kouluun eikä ole koskaan tullut takaisin. Pelin bugeja varmaan (taas).
Eli voi olla et tarkotus oli tulla mutta ei tullutkaan (katos ne jäi roska-auton alle :P) Vaikee selittää.
Mut jos ei tule vieläkään niin ehkä et voi adoptoida lasta. Jos sossu-täti on vieny lapsen pois niin kuulemma ei voi enään adoptoida. Ainakaa vähään aikaan.Voi olla vaarallista soittaa uudestaan...
Äidilleni kävi niin, ettei adoptio-täti tullut. Mutta kun odotti pari päivää niin se tuli.
Pointtini on se, että kun samalle tyypille kävi niin, ettei korjausmies tullut, äiti soitti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
Lopulta eräänä aamuna saapui viisi korjausmiestä. Kagome kirjoitti:
Voi olla vaarallista soittaa uudestaan...
Äidilleni kävi niin, ettei adoptio-täti tullut. Mutta kun odotti pari päivää niin se tuli.
Pointtini on se, että kun samalle tyypille kävi niin, ettei korjausmies tullut, äiti soitti uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...
Lopulta eräänä aamuna saapui viisi korjausmiestä.No sitten suosittelen muutaman päivän odottamista. Muuten jonain kauniina aamuna voi olla kakaralauma pihalla.
- Kagome
lammas-jr kirjoitti:
No sitten suosittelen muutaman päivän odottamista. Muuten jonain kauniina aamuna voi olla kakaralauma pihalla.
...
- Mirtzukka
Kagome kirjoitti:
...
Selvä :D kiitos avusta!! oonhan mä kyl jo aika monta kertaa soittanu sinne palveluun iiiiiiiiiiiiiK! :O
- Kika
Mirtzukka kirjoitti:
Selvä :D kiitos avusta!! oonhan mä kyl jo aika monta kertaa soittanu sinne palveluun iiiiiiiiiiiiiK! :O
Mulla meni siinä adoptiossa 3 päivää. Olin jo unohtanu koko jutun kun olin siinä välillä toisessa perheessä. Ja se adoptiovauva oli muuten tummaihoinen ja punatukkainen, vaikka muu perhe oli ihan vaaleita ja vaaleaihoisia.. =).. Ei se mitään..
- ,,,
Kika kirjoitti:
Mulla meni siinä adoptiossa 3 päivää. Olin jo unohtanu koko jutun kun olin siinä välillä toisessa perheessä. Ja se adoptiovauva oli muuten tummaihoinen ja punatukkainen, vaikka muu perhe oli ihan vaaleita ja vaaleaihoisia.. =).. Ei se mitään..
...varsinaisesti liity aiheeseen, mutta on aika jännä juttu, kun se Puck (?) Unelmala (se valmis tyyppi) meni naimisiin sen Hermia Capuletin kanssa, niin ne kummatkin on vaaleaihoisia ja niillä on oranssit hiukset. No ne sai sitten lapsen, joka on tummaihoinen ja sillä on blondit hiukset...katoin niitten sukupuuta ja Hermian suvussa on vaan vaaleaihoisia ja sen Puckin isä on tummaihoinen, mutta kun se ei ookkaan sen oikee isä, kun se Puck on adoptoitu...
Toisestakin lapsesta tuli tummaihoinen... :) Ei taida peli tajuta, että se Puckin isä ei oo sen biologinen isä. Tai mistäs sitä tietää, jos jompikumpi Puckin biologisista vanhemmista on tummaihoinen..heh :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815