Mikähän pitää ääntä kylmänä omegassa n. 30sec ajan ennen kun loppuu. Ääni on aika terävä kilkatus mutta vain vähän aikaa.
Omega b
8
127
Vastaukset
- ?.....
8-venttiilisille etenkin tyypillistä varsin karkea kylmäkäynti ääni, ominaista etenkin nostajajien kalkatus. Niin kauan kun ääni loppuu en hirveesti huolestuis, pidä huolta vain et voitelu on kunnossa.
- tjrht
Niin moottorina siis 2.0 16v ecotec. Ääni kuullostaa loppuvan kuin se olisi ominaisuus eikä vika?
- on pop
Mikäli moottoriöljyt & öljynkierto yleensäkin on ok niin veikkaan hydraulisia venttiilinnostajia. Vanhemmiten vuotavat helposti jolloin säätö on kadoksissa hetken startin jälkeen -> nakuttaa.
Nostajien ääni häviää yleensä äkillisesti koneen käytyä hetken.
Jos vika on tuossa ja ääni häiritsee niin uusilla nostimilla pitäisi hiljetä (korjaus kannattaa tehdä jakohihnaremontin yhteydessä).
- ieguge
Kiitos vastauksista. Ääni ei kyllä ole minkäänlainen nakutus vaan pikemminkin kova ulina. Pitääpä seurata tilannetta.
- Fööni
Se ulina tulee mitä ilmeisimmin lisäilmapumpusta jo vaikuttaa päästöihin .
- gegweeger
Fööni kirjoitti:
Se ulina tulee mitä ilmeisimmin lisäilmapumpusta jo vaikuttaa päästöihin .
Kerro lisää, kerro kaikki jos tiiät :D Toivon että näin on!
- Puhallin
gegweeger kirjoitti:
Kerro lisää, kerro kaikki jos tiiät :D Toivon että näin on!
Kuuntele tuleeko ääni kuskinpuolen etunurkasta konehuoneesta puhallin on siellä .
- tgsdrste
joo sieltähän se, eli se on joku ominaisuus siis :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086