Kiireellistä apua!

Voiko pestä?

Voiko pyyhkeet ja vaatteet pestä samassa koneellisessa 60 asteessa? Tuntuu vain niin jotenkin turhauttavalta pestä neljä pyyhettä omassa koneellisessaan..

5

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko pestä?

Koska en ole vieläkään saanut vastausta, taidan tehdä niin, että laitan pyyhkeet pyykkikoriin odottamaan. Pesen ne sitten, kun vaihdan pyyhkeet taas seuraavan kerran.

• rjfdogrhoifp

Voihan ne pestä samassa jos haluaa tummissa vaatteissa katsella sitä pyyhkeiden nukkaa ja jos on samanlämpötilan pyykkejä.Itse pesen pyyhepyykin erikseen kun saan aina koneellisen kerralla.Mutta kukin tavallaan.Olen vaan huomannut sen jos pyyhkeitä on muun pyykin seassa niin froteepyyhkeen nukka tarttuu muihin vaatteisiin.Eihän se muuten minua haittaisi mutta kun tummemmat pyykit on aika nukassa.

• kempä tietäis sen?

Sulla on kyllä jotain huonolaatuisia froteepyyhkeitä. Itse olen pessyt aina samassa pyykissä pyyhkeet ja kaikki muut vaatteet. Voi olla että minun pyyhkeeni ovat vanhoja mutta hyviä. En kyllä muista pesseeni niitä uutenakaan erikseen. Jotkut ovat sanoneet että froteepyyhkeet rupeavat haisemaan vanhemmiten mutta en ole sitäkään ilmiötä huomannut, vai onko mulla huono hajuaisti?

• --------
        kempä tietäis sen? kirjoitti:

Sulla on kyllä jotain huonolaatuisia froteepyyhkeitä. Itse olen pessyt aina samassa pyykissä pyyhkeet ja kaikki muut vaatteet. Voi olla että minun pyyhkeeni ovat vanhoja mutta hyviä. En kyllä muista pesseeni niitä uutenakaan erikseen. Jotkut ovat sanoneet että froteepyyhkeet rupeavat haisemaan vanhemmiten mutta en ole sitäkään ilmiötä huomannut, vai onko mulla huono hajuaisti?

Jaan pyykit värin mukaan, sinkkutaloudessa ei olisi muutoin täysiä koneellisia.
        Froteepyyhkeet alkavat ajan mittaan haisemaan, kun kangas lahoaa.
        Ohuet pyyhkeet ovat parhaita kun kuivuvat nopeammin.
        Pellavaiset yhtä kauan käytössä eikä mitään ongelmaa.

• haistelija
        -------- kirjoitti:

Jaan pyykit värin mukaan, sinkkutaloudessa ei olisi muutoin täysiä koneellisia.
        Froteepyyhkeet alkavat ajan mittaan haisemaan, kun kangas lahoaa.
        Ohuet pyyhkeet ovat parhaita kun kuivuvat nopeammin.
        Pellavaiset yhtä kauan käytössä eikä mitään ongelmaa.

En vieläkään ymmärrä noita froteepyyhkeiden hajuabvanhetessa. Minulla tosi vanhoja froteepyyhkeitä, jotka käytössä niin kauan kun hajoavat. Minulla on jo vanha haju-aisti,behkä heikentynyt mutta olenbpyytänyt aikuista tytärtäni haistelemaanbpyyhkeitäni käydessään. Hänkin on sanonut ettei ne haise. Pesen pyyhkeetbmuiden-tai lakanapyykin mukana. Kuivatan pyykit sisällä ilman kuivausrumpua. Ulkona kuivatettu pyykki haisee pahemmalle, saasteet, noki, siitepölyt jne. Voinko edelleen olla väärässä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      118
      9096
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      315
      6917
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      100
      5980
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3880
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      30
      3261
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      78
      3250
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      179
      2552
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1836
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1488
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1286
    Aihe