Sähköpostissa käyttöhäiriöitä 19.11.2014

Hei,

Sähköpostipalvelu on toipumassa aamuyöstä olleista järjestelmäongelmista. Saapuva sähköpostiliikenne on jonoutunut ja jonon purkaminen kestää puolille päivin.
Lähtevä posti toimii normaalisti.

Pääsy postiin saattaa vaatia muutaman yrityksen vielä toistaiseksi.

Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia!

Ystävällisin terveisin,
Suomi24 Ylläpito

65

3697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei, ylläpito
      olen yrittänyt availla sähköpostistani omia kansioita, joihin olen siirtänyt "tärkeitä" säilyttämisen vaatimia posteja. Kansiot eivät kuitenkaan ole avautuneet moneen päivään. Miten saan avattua kun tarvitsen niitä posteja niistä kansioista.

    • kisuli3

      Minä puolestaan en pääse chattiin. Ongelma alkoi eilen... chatti kyllä aukeaa, mutta niissä kohdin missä on huoneessa olevien nikit ja keskustelukohdassa näkyyy vaan tekst "lataa...." eikä mitään muuta. Missä vika?

      • sama juttu minulla, tänään lakkasi chatti toimimasta...mitä pitäis tehdä ?


      • jäsen aD 2000
        O.Lavi kirjoitti:

        sama juttu minulla, tänään lakkasi chatti toimimasta...mitä pitäis tehdä ?

        UUDISTUS
        taas on tietoa uudistuksista.
        Mitkään valitukseni eivät ole saaneet ylläpitoa ja johtoa vastaamaan asiallisesti.
        Pyydetään vain lisää tietoja ja ehdotuksia kun niihinkään ei koskaan vastata.
        Google valloittaa, mutta se kuitenkin toimii moitteettomasti.


    • postistaviis?

      Toimiva sähköposti olisi käytännöllinen työkalu.

    • onx muil ja?

      Tuntuu olevan liikkeellä Yahoon sähköposteja ole pääsyt lukeen koko päivänä..

    • Hentta

      Hei! Haen kilttiä,rehellistä,alkoa saa käyttää kohtuullisesti,tanssi taitokin on hyvää plussaa,toisen huomioon ottavaa suomalaista miestä.

    • Miksi sähköposti ei toimi??? Ei tule lainkaan sähköpostisivu esille - pelkkä keskustelupalsta vain!!!

    • tajuatteko.

      Laittakaa se keskuteliu kuntoon. Se ei ole toiminut 3 kuukauteen kunnolla.

      • tajuatteko

        homodeitti Qruiserissa, siis!


    • Tupsu2

      Minulta on kadonnut 2 kuukauden saapuneet sähköpostit!

    • Minulta on taas hävinnyt usean kuukauden postit, erittäin tärkeitä viestejä, kuka ottaa vastuun, sieltä hävis matkalippuni Thaimaahan, palauttakaa postit nopeasti!!!

      • Häiritty käyttäjä

        No, luuletko sinä että yks hävinnyt matkalippu kiinnostaa Suomen ylläpitoa, salli mun nauraa!
        Kertoisivat vaan että miksi postinkäyttö on kielletty asiakkailta eikä sisäänkirjoituksen jälkeen pääse postiin.


    • Aina näin Joulun alla tahtoo postit ruuhkautua,vaan kyllä se siitä.

      • 29 kertaa logoff

        oishan se kiva kun pääsis edes katsomaan mitä on hävinyt.


    • en ole syyskuun jälkeen saanut postiini ainuttakaan viestiä lukuunottamatta roskapostia. Tänään koetin lähettää itselleni postia toisesta osoitteestani ja ainakaan vielä en ole sitä saanut.

    • ja edelleen en pääse postiini
      jo kolme pv takkuillut ja heittää vaan s24 etusivulle kun yritän
      johan nyt on ....

    • illati

      en pääse ollenkaan sisään minulta on poistettu salasana sitä pitäisi ensin kysyä käyttäjältä ennenkuin vaihtaa.nyt minulta on mennyt kaikki pilalle en ole ropotti.TÄmä toimii huonosti.seniornettikin lopetettiin.sinne uuteen ei pääse sisälle

    • TAHDON 2014

      Sivusto ei toimi postissa eikä treffeissä. Mitään informaatiota ei kuitenkaan ole sivustolla viasta ilmoitettu.

      • xaneej

        Eihän nämä suomi24:n hurjat ylläpitäjät vaivaudu meitä käyttäjia ajattelemaan ja ilmoittelemaan vikatilanteista. Toisaalta niitä on niin turkasen paljon, että saisivat palkata monta ihmistä niistä ilmoittelemaan. Kuitenkin olisi kiva aina tietää, että kauanko milloin mikäkin häiriö kestää.


    • jades

      Niin on myös tänään ongelmia s.postissa!! Ei aukaise uutta "s.postilaatikkoa" että voisin kirjoittaa uuden s.postin. Myöskään edelleen lähettäminen (= välittäminen toiselle henkilölle jo olemassa oleva s.posti) ei toimi!

      Nämä ongelmat ja päivitykset ovat täällä melko yleisiä täällä, tätänykyään......

    • rau-mat?

      sähköposti ei toimi miksihän ?

      • 88n

        ei mulla 3kk....


    • Tmpkk1

      Sähköpostiin on vaikea päästä tänäänkin, jo kymmenen yritystä, eikä onnistu. Tehkää jotain!

    • Harmistunut entinen

      EI TOIMI SÄHKÖPOSTI VIELÄKÄÄN!
      On siis pakko siirtyä muun palvelun postiin, sillä en ole päässyt kirjoittamaan yhtään postia useaan viikkoon :(((.
      Suomi24:n sp ei toimi ja se siitä.

      • Ketuttaa

        En pysty poistamaan ei-toivottuja viestejä.
        TEHKÄÄ JOTAIN JA PIAN TAI PORUKAT SIIRTYVÄT MUUALLE.


    • Tmppk1

      Voisiko tämän postin ylläpitäjä vaivautua edes vastaamaan näihin palautteisiin?

    • HALUAA VASTAUKSEN

      hei ! miksi söhköpostiin ei pääse llenkaan ?

    • Tmppk1

      Hei ylläpito! Oletteko kokonaan lopettaneet tämän sähköpostin ylläpidon? Vastatkaa rehellisesti, missä tässä mennään. Faktaa on, että postinne ei toimi!

    • Tmppk1

      Ettekö te ollenkaan lue näitä palautteita? Pahoittelunne ei yhtään auta, kun postinne ei toimi. Kysymys kuuluu, saatteko sitä toimimaan, rehellinen vastaus, pyydän!!!

    • kys.merkkinä olen

      Hei,

      Sähköpostissani avautuu vain saapuneet-kansio. Näkymäkin muuttui aivan itsestään koko näytön näkymäksi. Mitäköhän pitää tehdä, odotellako vain? Onko muille käynyt näin tänään (3.12.)?

      • Pena,

        Vastaavaa ollut jo kauemmin ja ei palautunut, eli vanhat viestit ja myös toisten
        osoitteet hukassa samalla. ei mikään pikku juttu omalta kannalta.
        Neuvoisin että älkää ainakaan poistako mitään viestejä ennekuin
        saavat jonkinmoisen paikkauksen aikaan.


    • Nyt itellä sitten ilmenny oletuskansion puutetta enkä pääse selaamaan meilejä suomi24.fi:n postissa. Onko tämä vika poikkeuksellinen vai jokin järjestelmä vika?

    • miksi ei toimi

      Posti toimii miten sattuu ja viestejä ei voi lähettää!!!

    • postitonttu
      • ninixx

        vastaavat kyllä, mutta vika on sinun


      • Tmppk1

        Ei vastaa


    • EI AVAA SÄHKÖPOSTIA VAAN MENEE ETUSIVULLE KOKO AJAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Pettynyt S-24:seen

      Suomi24- sähköpostinini jouduin poistamaan kokonaan,koska "Suomi24 Ylläpito" en saanut apua ongelmiini koskaan. Nämä kailli ongelmat ovat ilmenneet JO vuosia sitten.

    • Sianpentu

      Vuong uusi naapuri

    • Turkkusse

      Elmo ja lillisofia nuo mainiot sianpennut

    • maibre

      miksi sähköposti ei toimi, vika kai pääkallopaikalla kun ei toimi kavereiden koneellakaan.

    • harmitus

      Sähköposti ei toimi täälläkään, tulee ilmoitus uudistunut posti, yritä uudelleen...

    • Minttu59

      Joo sama ongelma, ja missään Suomen sivuilla ei mainita vika tiedotteista

    • Pian ex käyttäjä

      Kivoja nämä Suomi24:n "parannukset",kun ei saa sähköpostia auki...

    • zzzxxxx

      vmp, parempi vaan siirtää s-posti muuanne kun ei kerran toimi eikä ole luottamista, että toimisi jatkossakaan...

    • ....................

      Taas ei toimi sähköposti .Mikä se on että pitää kaikki pilata että porukka ei pääse sähköpostiin.Kun nämä uudistukset tuli niin koko ajan on ollut porukalla ongelmia tätä on jo jatkunut jonkin aikaa että huononpaa suuntaa on mennyt.Sille kehittäjälle monoa ja palata vanhaan hyvään aikaan kun toimi kaikki hyvin ja oli paljon selkeempi koko systeemi.

      tämä on sama asia kuin Nokian win Lumia jota vuodesta toiseen yritettiin ja kaatoi koko nokian puhelinmyynin johtoasemasta pois.

    • pellenpallo

      Mitä pelleilyä tämä on? Miksi en pääse kirjautrumaan sähköpostiini vaan etusivulle? Palauteviesti ei lähde mihinkään, miksi ????

    • Viduvidu

      Sitten kun viellä pitäisi maksaa laskuja niin tiedot on tuolla suomi24 paskassa ja pakettien nouto ilmoitukset myös.

      Pistäkää nyt joku vastuuseen siellä pitäjistä vai pitääkö unohtaa tämä suomi24 ja porukalla perustaa boikotti linkki niin kuin Eroakirkosta.Niin eiköhän siellä herätä kun käyttäjiä on vaan pikkuporukka ja mainostulot putoaa .



      Pitää rueta käyttämään Google tai win omaa jotka toimii.Kun suomessa tyritään kaikki

    • käyttäjä

      Posti kuntoon saakeli soikoon ja tietoa korjauksen etenemisestä!!!

    • Miksi ihmeessä pitää keksiä pyörä uudelleen? Gmail toimii aina. Synkronoituu kännykkään kuin unelma.

    • hilima1

      Nopeasti posti kuntoon, ihmisten elämä katkolla

      • Taisi riittää minulle Suomi24 postipalvelut. Enimmän osan 10 vuoden ajalta olen ollut tyytyväinen, mutta viimeinen vuosi on ärsyttänyt täysin ja tämän aamun häiriö oli se, joka "katkaisi kamelin selän".

        Gmail on ollut aiemmin varalla, mutta nyt siitä tehdään pääposti. En ole oikein päässyt sisälle sen ominaisuuksiin ja käyttörutiiniin, mutta kai rutiini paranee kun alkaa sitä käyttämään.

        Todella tyhmää palvelua. Tietysti inhottavaa lähettää infoa, "ettei taaskaan toimi". Silloin tieto häiriöstä leviää isommalle käyttäjäkunnalle, jotka eivät viimeisten vuorokausien aikana ole postiaan avanneet.


    • ihan sama

      Kivakiva, mulla myynti-olmoituksia eräässä paikassa, näen että olen saanut viestejä, mahtaa mahdolliset ostajat olla ihmeissään kun en vastaa.....EN ole päässyt eilen en tänään sähkikseen, ilmoittaa vaan tilapäinen häiriö!!!
      Nyt viisastun satojen ongelmakertojen jälkeen ja sammutan valot tälle luukulle!

    • Tutkiva tsurnalisti

      No onpa taas onneton tilanne, postiin ei pääse millään

    • postitonttu

      Kokeile osoitetta:
      posti2.suomi24.fi

      samoin etusivun Posti nappi toimii.

      • jippii666

        tämä linkki toimii :)


      • lotsniekka77
        jippii666 kirjoitti:

        tämä linkki toimii :)

        mulla ei toimi mik''n/akan koneelta akan koneelta joku nappas postit ja julki taalla


    • j.kulo1

      Mikä on suomi postin puhelin numero ja sellainen numero joka ei ryöstä ja rahasta 2 euroa minuutilta ja onko se räkäinen musiiki kun kuuluu odotellessa maksullista ihmettelen .

    • lotsniekka77

      hakkeri vei menness 'kirjaimen `````````````ja miukumaukun en p[[se gmail. piti majaa ubuntun puolella kaatoi poistuessaan kaikki mun sivut.kone paskana

    • Minulla on tärkeä tiedote postissa...Avatkaa linjat ja nopeesti...

    • suomi24 lagiva posti

      Posti lataa mutta ei aukea..tämä on vaan yhtä paska vuodesta toiseen!

    • VOVV

      SÄHKÖPOSTI EI TOMI AINA VIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    • joninjoutavat mainoksientulo pitä estä sähköpostihin täyttty kaikkila roska viestillä sähköpostit

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe