Hankin pöytäkangaspuut. Niissä oli aika onnettomat ohjeet kudontavalmiiksi laittamisesta. Erityisesti loimen luonti tuottaa suuria hankaluuksia. Kuinka se on hyvä tehdä, jos ei ole mitään apuvälineitä, ainoastaan lankaa? Apua pikaisesti....!!!! Loimi on aina aivan takussa.
pöytäkangaspuut ja loimenluonti
8
3136
Vastaukset
- kutoja
Käännä kaksi jakkaraa nurinpäin ja luo loimi jalkojen ympärille, saat myös tiuhdat.
Tavallisilla tuoleilla onnistuu myös, kun laitat ne pöydälle nurinpäin.
Voit myös kysellä kotipaikkasi kudonta-asemalta, itse olen siellä käynyt luomassa loimet. - hankkija
en osaa vastata ongelmaasi, mutta kovasti kiinnostaa mistä ostit ja minkälaiset ja tietenkin hinta?
Olen nimittäin itse ajatellut myös hankkia pöytämallin. Saisiko jostakin käytettyjä? - ohjeeseen
Vaikka keskustelu onkin vanha, saattaa joku hyötyä tästäkin linkistä, josta löytyy ohjeet loimen laittamiseen puihin ja loimen luonnistakin apukuva.
http://www.tkukoulu.fi/~kaipur/kudonta/osat.html - minttu17
ostin pöytäkangaspuut ja niissä on 4 rauta vipua edessä alhaalla enkä oikein tiedä
mitä niillä tehdään olis kiva jos jollain olisi kokemusta tän mallisesta virityksestä ;)ku en tiedä edes valmistajaa ;( - innokas aloittelija
Hei! Nyt on iso ongelma pöytäkangaspuiden kanssa. Jostakin syystä en saa aik aiseksi viriötä, eli tuota aukkoa,että kudonta onnistuisi. Loimitus vaikuttaisi olevan oikein. Ongelma on noissa vivuissa, jotka eivät nosta, eivätkä laske varpaa ja viriöaukkoa ei tule. Olen aloittelija. Saattaa olla, että miulle on nimityksissä ongelmaa, Toivottavasti vastaaja ymmärtää, mitä tarkoitan,
Loimitusja samoin varpaan vipuun kiinnitetyt nyörit olivat jo paikoillaan. Voisiko ongelma olla väärin solmituissa nyöreissä?
t. innokas aloittelija - Anonyymi
Vitiö ei aukea tarpeeksi. Miten sidotaan niisivarsista naru vipusiin. En löydä mistään ohjetta.
- Anonyymi
On pilvinpimein kaikkia ohjeita. Mutta sidontaa niisivarsista vipusiin. Miten se naru siihen laitetaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14813137Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729591Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949074Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k137705Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386704Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476124Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153104En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911169Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71123YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84970