Vajavaisten roaming palvelujen takia,eikä asiakaspalvelun mukaan sen kuulukkaan toimia.Esim Saksan yleisimpään operattoriin ei saa yhteyksiä,puhelut eivätkä viestit kulje.
Saunalhdella ja Elisalla kyllä toimivat.En suosittele matkustaville enkä ulkomaille yhteyksiäpitäville.
DNA ei toimi ulkomailla
7
4419
Vastaukset
- varmasti
Taas noita juttuja
Dna toimii ihan ok , euroopassa ,ainakin niissä viidessä maassa ,missä itse olen vieraillut parina viime vuonna. Kreikka on etäisin kohde ,jossa kävin ja hyvin pelasi- pettynyt
Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!
- ei voi olla
pettynyt kirjoitti:
Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!
Finnet teki isohkon roaming-sopimusryppään jolla kuuluvuus taataan ulkomailla useissa maissa.
Kyllä pitäis kuulua, ettei vaan olis niin ettei kännykkäsi osaa etsiä oikeaa verkkoa. Tai olet itse laittanut sen manuaalihaulle kun sen pitäisi olla automaattihaulla. !!! - Anonyymi
Eipä tunnu edes Ruotsissa toimivan.
- pelkkää paskaa
Heikko esitys. Olen käynyt ulkomailla monessakin maassa ja jokaisessa on toiminut loistavasti. Lopeta jo provoilusi tai osta uusi puhelin.
- Jeppe
Riippuu tietysti missä päin liikut ulkomailla, mutta edelleenkin Sonera ja sen verkossa täysin toimivat liittymät pelaa parhaiten ulkomailla ja se on yks asia mikä on täysin varma. Jos itse liikkuisin ulkomailla paljonkin, en missään herran rakkaudessa ottas sitä riskiä, et lähtisin dna liittymän kanssa kulkemaan maita ja mantuja, jos matkapuhelinta reissuillani tarvitsisin käyttää.
- Paddy11
DNA prepaid ei enää toimi Irlannissa, eikä ole toiminut nyt jo pari viikkoa. :-(
Olen soitellut DNA liittymällä täällä pari vuotta, ja rahaa löytyy minun DNA-tililtäni. Tekninen tuki kertoo että tällä hetkellä ei ole "teknisiä" ongelmia, joten ongelmat ovat ilmeisesti muuta laatua DNA:n ja paikallisten operaattorien välillä, joista enää yhtäkään hyväksy DNA-liittymä verkkoonsa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995