DNA ei toimi ulkomailla

pettynyt

Vajavaisten roaming palvelujen takia,eikä asiakaspalvelun mukaan sen kuulukkaan toimia.Esim Saksan yleisimpään operattoriin ei saa yhteyksiä,puhelut eivätkä viestit kulje.
Saunalhdella ja Elisalla kyllä toimivat.En suosittele matkustaville enkä ulkomaille yhteyksiäpitäville.

7

3513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

      Taas noita juttuja

      Dna toimii ihan ok , euroopassa ,ainakin niissä viidessä maassa ,missä itse olen vieraillut parina viime vuonna. Kreikka on etäisin kohde ,jossa kävin ja hyvin pelasi

      • pettynyt

        Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!


      • ei voi olla
        pettynyt kirjoitti:

        Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!

        Finnet teki isohkon roaming-sopimusryppään jolla kuuluvuus taataan ulkomailla useissa maissa.

        Kyllä pitäis kuulua, ettei vaan olis niin ettei kännykkäsi osaa etsiä oikeaa verkkoa. Tai olet itse laittanut sen manuaalihaulle kun sen pitäisi olla automaattihaulla. !!!


      • Anonyymi

        Eipä tunnu edes Ruotsissa toimivan.


    • pelkkää paskaa

      Heikko esitys. Olen käynyt ulkomailla monessakin maassa ja jokaisessa on toiminut loistavasti. Lopeta jo provoilusi tai osta uusi puhelin.

    • Jeppe

      Riippuu tietysti missä päin liikut ulkomailla, mutta edelleenkin Sonera ja sen verkossa täysin toimivat liittymät pelaa parhaiten ulkomailla ja se on yks asia mikä on täysin varma. Jos itse liikkuisin ulkomailla paljonkin, en missään herran rakkaudessa ottas sitä riskiä, et lähtisin dna liittymän kanssa kulkemaan maita ja mantuja, jos matkapuhelinta reissuillani tarvitsisin käyttää.

    • Paddy11

      DNA prepaid ei enää toimi Irlannissa, eikä ole toiminut nyt jo pari viikkoa. :-(

      Olen soitellut DNA liittymällä täällä pari vuotta, ja rahaa löytyy minun DNA-tililtäni. Tekninen tuki kertoo että tällä hetkellä ei ole "teknisiä" ongelmia, joten ongelmat ovat ilmeisesti muuta laatua DNA:n ja paikallisten operaattorien välillä, joista enää yhtäkään hyväksy DNA-liittymä verkkoonsa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe