DNA ei toimi ulkomailla

pettynyt

Vajavaisten roaming palvelujen takia,eikä asiakaspalvelun mukaan sen kuulukkaan toimia.Esim Saksan yleisimpään operattoriin ei saa yhteyksiä,puhelut eivätkä viestit kulje.
Saunalhdella ja Elisalla kyllä toimivat.En suosittele matkustaville enkä ulkomaille yhteyksiäpitäville.

7

4419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti

Taas noita juttuja

Dna toimii ihan ok , euroopassa ,ainakin niissä viidessä maassa ,missä itse olen vieraillut parina viime vuonna. Kreikka on etäisin kohde ,jossa kävin ja hyvin pelasi

• pettynyt

Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!

• ei voi olla
        pettynyt kirjoitti:

Edelleenkään ei kuulu viestejä Saksan suurimmalta eikä puhelut kulje!

Finnet teki isohkon roaming-sopimusryppään jolla kuuluvuus taataan ulkomailla useissa maissa.

Kyllä pitäis kuulua, ettei vaan olis niin ettei kännykkäsi osaa etsiä oikeaa verkkoa. Tai olet itse laittanut sen manuaalihaulle kun sen pitäisi olla automaattihaulla. !!!

• Anonyymi

Eipä tunnu edes Ruotsissa toimivan.

• pelkkää paskaa

Heikko esitys. Olen käynyt ulkomailla monessakin maassa ja jokaisessa on toiminut loistavasti. Lopeta jo provoilusi tai osta uusi puhelin.

• Jeppe

Riippuu tietysti missä päin liikut ulkomailla, mutta edelleenkin Sonera ja sen verkossa täysin toimivat liittymät pelaa parhaiten ulkomailla ja se on yks asia mikä on täysin varma. Jos itse liikkuisin ulkomailla paljonkin, en missään herran rakkaudessa ottas sitä riskiä, et lähtisin dna liittymän kanssa kulkemaan maita ja mantuja, jos matkapuhelinta reissuillani tarvitsisin käyttää.

• Paddy11

DNA prepaid ei enää toimi Irlannissa, eikä ole toiminut nyt jo pari viikkoa. :-(

Olen soitellut DNA liittymällä täällä pari vuotta, ja rahaa löytyy minun DNA-tililtäni. Tekninen tuki kertoo että tällä hetkellä ei ole "teknisiä" ongelmia, joten ongelmat ovat ilmeisesti muuta laatua DNA:n ja paikallisten operaattorien välillä, joista enää yhtäkään hyväksy DNA-liittymä verkkoonsa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1449
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1318
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1209
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1103
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe