Olen 15v poika ja käytän sukkahousuja, nyt ostin tyttöjen nilkkurit pienellä korolla (n.5cm) En ole mielestäni mikään transu, vaikka näitä tykkään käyttää, sanokaa mielipiteenne?
Tyttöjen mielipide
5
177
Vastaukset
- tyttö16
Älä turhaan mieti tyttöjen tai kenenkään muunkaan mielipiteitä vaan wear those tights and heels so everyone can see your sexy legs.
Mun mielestä on ihana ku sulla on oma tyyli, jota voit toteuttaa.
Jos tarkotat transulla transseksuaalia, ei vastakkaiselle sukupuolelle suunnattuihin vaatteisiin pukeutuminen tietenkään tarkota että olis transseksuaali.
Omassa kaveripiirissä ei oo koskaan kateltu kenelle vaatteet tai muut tuotteet on suunnattu, vaan miltä ne näyttää. Oo vaan oma ittes ja löydä ympärilles ihmisiä, joiden mielipidettä sun ei tartte turhaan miettiä! - Sukkahousu1
Onneks en oo ainoo, mäkin käytän sukkahousuja. Pelkään vaan että joku huomaa.
- ;____;
kannattaa googlaa transvestiitti ja miettiä sopiiko ko. "tavat" sulle :) sillä ei ole mitään väliä mitä vaatteita käytät, käytä vaikka prinsessamekkoa mut pinnallisia kusipäitä on ne joka haukkuu sua tai sun pukeutumista!
- jolinessetko
mäkin käytän sukkahousuja housujen alla. sukkikset on ihania. olen ostanut muutaman hameenkin , käytän niitä pääasiassa kotiasusteena. kesällä muutaman kerran olen uskaltanut ulos hame päällä.
- Minni sh
Mitä ne sukkahousut, vaate siinä missä muutkin. Samoin hame mutta se ehkä vaatii vähän rohkeutta Pojalta. Minulle on aivan sama miten kukin pukeutuu. kun vain oikealta ja on hyvä olla. Itse käytän harvoin hametta mutta kylläkin sukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi413040Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es492491Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462265Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks252074Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361