Tyttöjen mielipide

oma tien kulkija

Olen 15v poika ja käytän sukkahousuja, nyt ostin tyttöjen nilkkurit pienellä korolla (n.5cm) En ole mielestäni mikään transu, vaikka näitä tykkään käyttää, sanokaa mielipiteenne?

5

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö16

Älä turhaan mieti tyttöjen tai kenenkään muunkaan mielipiteitä vaan wear those tights and heels so everyone can see your sexy legs.
      Mun mielestä on ihana ku sulla on oma tyyli, jota voit toteuttaa.
      Jos tarkotat transulla transseksuaalia, ei vastakkaiselle sukupuolelle suunnattuihin vaatteisiin pukeutuminen tietenkään tarkota että olis transseksuaali.
      Omassa kaveripiirissä ei oo koskaan kateltu kenelle vaatteet tai muut tuotteet on suunnattu, vaan miltä ne näyttää. Oo vaan oma ittes ja löydä ympärilles ihmisiä, joiden mielipidettä sun ei tartte turhaan miettiä!

• Sukkahousu1

Onneks en oo ainoo, mäkin käytän sukkahousuja. Pelkään vaan että joku huomaa.

• ;____;

kannattaa googlaa transvestiitti ja miettiä sopiiko ko. "tavat" sulle :) sillä ei ole mitään väliä mitä vaatteita käytät, käytä vaikka prinsessamekkoa mut pinnallisia kusipäitä on ne joka haukkuu sua tai sun pukeutumista!

• jolinessetko

mäkin käytän sukkahousuja housujen alla. sukkikset on ihania. olen ostanut muutaman hameenkin , käytän niitä pääasiassa kotiasusteena. kesällä muutaman kerran olen uskaltanut ulos hame päällä.

• Minni sh

Mitä ne sukkahousut, vaate siinä missä muutkin. Samoin hame mutta se ehkä vaatii vähän rohkeutta Pojalta. Minulle on aivan sama miten kukin pukeutuu. kun vain oikealta ja on hyvä olla. Itse käytän harvoin hametta mutta kylläkin sukkahousuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9658
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      167
      5422
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5055
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      62
      4721
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      182
      2204
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2145
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      299
      1766
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1488
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      15