Olen 15v poika ja käytän sukkahousuja, nyt ostin tyttöjen nilkkurit pienellä korolla (n.5cm) En ole mielestäni mikään transu, vaikka näitä tykkään käyttää, sanokaa mielipiteenne?
Tyttöjen mielipide
5
159
Vastaukset
- tyttö16
Älä turhaan mieti tyttöjen tai kenenkään muunkaan mielipiteitä vaan wear those tights and heels so everyone can see your sexy legs.
Mun mielestä on ihana ku sulla on oma tyyli, jota voit toteuttaa.
Jos tarkotat transulla transseksuaalia, ei vastakkaiselle sukupuolelle suunnattuihin vaatteisiin pukeutuminen tietenkään tarkota että olis transseksuaali.
Omassa kaveripiirissä ei oo koskaan kateltu kenelle vaatteet tai muut tuotteet on suunnattu, vaan miltä ne näyttää. Oo vaan oma ittes ja löydä ympärilles ihmisiä, joiden mielipidettä sun ei tartte turhaan miettiä! - Sukkahousu1
Onneks en oo ainoo, mäkin käytän sukkahousuja. Pelkään vaan että joku huomaa.
- ;____;
kannattaa googlaa transvestiitti ja miettiä sopiiko ko. "tavat" sulle :) sillä ei ole mitään väliä mitä vaatteita käytät, käytä vaikka prinsessamekkoa mut pinnallisia kusipäitä on ne joka haukkuu sua tai sun pukeutumista!
- jolinessetko
mäkin käytän sukkahousuja housujen alla. sukkikset on ihania. olen ostanut muutaman hameenkin , käytän niitä pääasiassa kotiasusteena. kesällä muutaman kerran olen uskaltanut ulos hame päällä.
- Minni sh
Mitä ne sukkahousut, vaate siinä missä muutkin. Samoin hame mutta se ehkä vaatii vähän rohkeutta Pojalta. Minulle on aivan sama miten kukin pukeutuu. kun vain oikealta ja on hyvä olla. Itse käytän harvoin hametta mutta kylläkin sukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599658K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1675422Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1555055PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *624721- 1822204
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.112145Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991766- 881488
- 151135
- 411083