Eka täällä, jes!
Ostanko Twingon?
4
1142
Vastaukset
- renaultmies
rellun twingo on pätevä pikkuauto. yhden kahden hengen talouksiin aivan oivallinen peli.auto on kokoonsa nähden tilava ja mukava ajaa. twingoon sai joskus myös rättikaton. ihan kiva kesällä pyyhkiä katto auki! et tarkemmin selvittänyt, oletko ostamassa uutta vai käytettyä. nythän uuden hinta on alta 10 000 euroa!
- ...
Elä osta on se niin räpsy auto että toista et löydä. Kaikki leviää käsiin.
- R80/7
Taas joku mistään mitään tietämätön tojotauskovainen, tai muuten vaan ääliö!
Hane - twingo95
R80/7 kirjoitti:
Taas joku mistään mitään tietämätön tojotauskovainen, tai muuten vaan ääliö!
HaneOstin twingon vm.95 4 vuotta sitten.Korjaamo käynneistä ensimmäinen kun olin ajanut sen helsingistä turkuun samana päivänä kun ostin sen.
Sitten jarrut oon uusinut kahteen kertaan 20000km aikana,etujouset on menny poikki,etupään laakerit vaihdettu, katalysaattori ja lambda anturi,kytkin luistaa nyt ja leiman saaminen tänä vuonna melkein tuhat euroo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882