Minulle on joulu-tammikuussa tulossa pieni seniori koira hoitoon kotiini. Koiran omistaja tietenkin maksaa ruuat ja muut mahdolliset kulut mutta paljon uskaltaisin pyytää itse hoitoajasta. Koirahotellien hinnat ovat 4 viikolta n -500€ ja tietenkään noin paljoa en halua pyytää. Onko teillä kokemuksia paljon ootte ite maksanut tai veloittanut pidemmän ajan hoidosta?
Paljon uskaltaa pyytää 1,5kk koiranhoidosta
MariaAAA
3
170
Vastaukset
- dfdrxg
300 € /kk
Onhan se kuitenkin osa-aikatyö. Toki, jos oma koira hoituu "samoilla lenkityksillä", niin vähemmänkin. - koirayritys
En yhtään jos tuttuni koira eri asia jos tuntematon ja maksu sekä verot ja vakuutukset koiralle niin sama kuin muillakin yrityksillä.
- lainataanhan miehiäk
Se riippuu ja roikkuu siitä, että mikä on osapuolten välinen tuttuussuhde. Jos sitä ei ole niin joku 20 e voisi olla sopiva, jos olet itse joutilaana. Itse olen puolestani antanut koiria vastaavalla summalla "lainaksi", jolloin rahat on tullut minua päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912