Minulle on joulu-tammikuussa tulossa pieni seniori koira hoitoon kotiini. Koiran omistaja tietenkin maksaa ruuat ja muut mahdolliset kulut mutta paljon uskaltaisin pyytää itse hoitoajasta. Koirahotellien hinnat ovat 4 viikolta n -500€ ja tietenkään noin paljoa en halua pyytää. Onko teillä kokemuksia paljon ootte ite maksanut tai veloittanut pidemmän ajan hoidosta?
Vastaukset 3
- dfdrxg
300 € /kk
Onhan se kuitenkin osa-aikatyö. Toki, jos oma koira hoituu "samoilla lenkityksillä", niin vähemmänkin. - koirayritys
En yhtään jos tuttuni koira eri asia jos tuntematon ja maksu sekä verot ja vakuutukset koiralle niin sama kuin muillakin yrityksillä.
- lainataanhan miehiäk
Se riippuu ja roikkuu siitä, että mikä on osapuolten välinen tuttuussuhde. Jos sitä ei ole niin joku 20 e voisi olla sopiva, jos olet itse joutilaana. Itse olen puolestani antanut koiria vastaavalla summalla "lainaksi", jolloin rahat on tullut minua päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546