Hienoa että hiljattain on avattu omat sivut Aasian paikoille, löytyy helpommin omat kiinnostuksen kohteet, kun kaikista otsikoista ei aina oikein käy ilmi.
Vastaukset 6
- miksisuomi24
Ihmettelen miksei suomi24 ole tiedottanut mitään asiasta. Huomasin uudet palstat aikaisemmin kirjoitetun ihmettelyn johdosta. Ainakin itsellä on suora osoite tähän Aasian sivuun enkä käy millään yleisillä hakemistosivuilla ensin.
- jarmoi
Itsellä sama linkkijuttu. Toiveissa ois että muutkin löytäisivät uudet sivustot paremmin kun näkevät tämän ja alkaisivat myös käyttää niitä.
- heikulta
mun siskopuoli on thaimaassa
ja siellä oli just jyrisssy ja mitä jos tulee hyökyaalto niin mun siskopuoli voi kuolla
- Tietämätön...
Mikähän se Thaimaan sivujen uusi osoite on? Menisin katsomaan.
- MiksiSuomi24
Yläosassa on rivi Olet tässä: klikkaa siitä kohta Aasia, niin saat maavalikon.
- papasplace
kaikki mita tahdot titaa thaimaasta voit katsoa ja kysya sivuilta,,www.thaiklupi.fi/foorumi
t,kassu papasplace
www.amazing-pattaya.com/papasplace
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459