Hienoa että hiljattain on avattu omat sivut Aasian paikoille, löytyy helpommin omat kiinnostuksen kohteet, kun kaikista otsikoista ei aina oikein käy ilmi.
Intia/Taimaa ym.
6
3969
Vastaukset
- miksisuomi24
Ihmettelen miksei suomi24 ole tiedottanut mitään asiasta. Huomasin uudet palstat aikaisemmin kirjoitetun ihmettelyn johdosta. Ainakin itsellä on suora osoite tähän Aasian sivuun enkä käy millään yleisillä hakemistosivuilla ensin.
- jarmoi
Itsellä sama linkkijuttu. Toiveissa ois että muutkin löytäisivät uudet sivustot paremmin kun näkevät tämän ja alkaisivat myös käyttää niitä.
- heikulta
mun siskopuoli on thaimaassa
ja siellä oli just jyrisssy ja mitä jos tulee hyökyaalto niin mun siskopuoli voi kuolla
- Tietämätön...
Mikähän se Thaimaan sivujen uusi osoite on? Menisin katsomaan.
- MiksiSuomi24
Yläosassa on rivi Olet tässä: klikkaa siitä kohta Aasia, niin saat maavalikon.
- papasplace
kaikki mita tahdot titaa thaimaasta voit katsoa ja kysya sivuilta,,www.thaiklupi.fi/foorumi
t,kassu papasplace
www.amazing-pattaya.com/papasplace
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718