Kreikka

Tzatziki

Hei kaikille!
Suunnitelemme häämatkaa, ja haluaisimme toteuttaa sen Kreikassa/Kreetalla. Olemme käyneet siellä jo useaan otteeseen; Rhodos, Hersonissos, Rethymnon, Kos.. Olemme myös matkustelleet monissa muissa maissa, ja todenneet, että haluamme häämatkalle ehdottomasti Kreikkaan, kuitenkin kaupunkiin, jossa emme aikasemmin ole käyneet! Osaako kukaan suositella jotain tiettyä kaupunkia sekä matkanjärjestäjää? Haluaisimme huippuhotellin rauhalliselta alueelta, mielellään esim. yksityisrannalla. Eli parasta, mitä ikinä vain saada voi!!

7

2529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sani

Katsopas Tjäreborgin sivuilta Santorini ja hotelli Pantheon. Mahdollisuus saada kahden hengen huone, jossa oma uima-allas ja auto käytössä! Me suunnataan sinne häämatkalle ensi heinä- tai elokuussa!!!

• Tzatziki

NÄytti aivan aivan ihanalta!! Juuri tuon tyyppistä etsimme!! AInut haittapuoli on, että rantaan on 7,5 km,,, Vaatimuksemme hotellin suhteen ovat: uima-allas, aamiainen (ehkä myös illallinen?), ilmastointi, kunnon kylpyhuone (ja ehkä erillinen wc) jne. Rannan tulisi myös olla lähellä...

Mekin ollaan lähdössä matkalle heinä-elokuussa, saattaa mennä ehkä jopa syyskuulle. Häät on heinäkuun lopussa, tekisi mieli lähteä matkalle heti... Mutta kokemuksesta tiedän, että heinä-elokuu on melkein liian kuuma. Sitä paitsi silloin saattaa olla parhaat kesäilmat täälläkin! Joten matka ajoittuu varmaan syyskuulle, vaikkakin huvittaisi lähteä aikasemmin jo...

• Blues

Lämpimästi suosittelen korfua Häämatka-kohteeksi, jos ette mitään bailuhirmuja ole ;)
      Sieltä löytyy upeita maisemia ja upeita hotelleja.
      Paleokastritsa on aivan upea paikka ja siellä on hienoja hotelleja. Matkanjärjestäjiä en suosittele, kun en niitä itse käytä. Suosittelen ennemmin, varsinkin Häämatkalla, ottamaan yhteyttä suoraan hotelliin, josta saa usein kivoja bonuksia (häämatkalaiset) ja ottamaan pelkät lennot kohteeseen :)
      Korfun kaupunkikin on näkemisen arvoinen, paljon kivaa.
      Roodoksella asuneena ja muualla Kreikassa matkanneena suosittlen erittäin lämpimästi :)
      Ja onnea.

• Tzatziki

..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.

• Blues
        Tzatziki kirjoitti:

..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.

http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3

Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;)

• Blues
        Blues kirjoitti:

http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3

Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;)

http://www.akrotiri-beach.com/

Korfu on upea paikka ja sieltä löytyy, jos vaan sängynpohjalta kerkeää, upeita nähtävyyksiä.
        Tuolla Paleossa on vuorenhuipulla munkkiluostari ja upeat näköalat. Korfun kaupungin läheltä löytyy Sissin palatsi ja pontikonissin saareke. Lisää aiheesta tuolta:

http://www.kreikka.net/kohteet/korfu/

• T-J

Santorinille ollaan menossa ensi kesänä häämatkalle. Olen käynyt siellä aikaisemmin ja paikka on aivan mahtava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5172
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4617
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      103
      1402
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1360
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      885
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      843
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      799
    Aihe