Kreikka

Tzatziki

Hei kaikille!
Suunnitelemme häämatkaa, ja haluaisimme toteuttaa sen Kreikassa/Kreetalla. Olemme käyneet siellä jo useaan otteeseen; Rhodos, Hersonissos, Rethymnon, Kos.. Olemme myös matkustelleet monissa muissa maissa, ja todenneet, että haluamme häämatkalle ehdottomasti Kreikkaan, kuitenkin kaupunkiin, jossa emme aikasemmin ole käyneet! Osaako kukaan suositella jotain tiettyä kaupunkia sekä matkanjärjestäjää? Haluaisimme huippuhotellin rauhalliselta alueelta, mielellään esim. yksityisrannalla. Eli parasta, mitä ikinä vain saada voi!!

7

2593

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sani

Katsopas Tjäreborgin sivuilta Santorini ja hotelli Pantheon. Mahdollisuus saada kahden hengen huone, jossa oma uima-allas ja auto käytössä! Me suunnataan sinne häämatkalle ensi heinä- tai elokuussa!!!

• Tzatziki

NÄytti aivan aivan ihanalta!! Juuri tuon tyyppistä etsimme!! AInut haittapuoli on, että rantaan on 7,5 km,,, Vaatimuksemme hotellin suhteen ovat: uima-allas, aamiainen (ehkä myös illallinen?), ilmastointi, kunnon kylpyhuone (ja ehkä erillinen wc) jne. Rannan tulisi myös olla lähellä...

Mekin ollaan lähdössä matkalle heinä-elokuussa, saattaa mennä ehkä jopa syyskuulle. Häät on heinäkuun lopussa, tekisi mieli lähteä matkalle heti... Mutta kokemuksesta tiedän, että heinä-elokuu on melkein liian kuuma. Sitä paitsi silloin saattaa olla parhaat kesäilmat täälläkin! Joten matka ajoittuu varmaan syyskuulle, vaikkakin huvittaisi lähteä aikasemmin jo...

• Blues

Lämpimästi suosittelen korfua Häämatka-kohteeksi, jos ette mitään bailuhirmuja ole ;)
      Sieltä löytyy upeita maisemia ja upeita hotelleja.
      Paleokastritsa on aivan upea paikka ja siellä on hienoja hotelleja. Matkanjärjestäjiä en suosittele, kun en niitä itse käytä. Suosittelen ennemmin, varsinkin Häämatkalla, ottamaan yhteyttä suoraan hotelliin, josta saa usein kivoja bonuksia (häämatkalaiset) ja ottamaan pelkät lennot kohteeseen :)
      Korfun kaupunkikin on näkemisen arvoinen, paljon kivaa.
      Roodoksella asuneena ja muualla Kreikassa matkanneena suosittlen erittäin lämpimästi :)
      Ja onnea.

• Tzatziki

..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.

• Blues
        Tzatziki kirjoitti:

..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.

http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3

Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;)

• Blues
        Blues kirjoitti:

http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3

Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;)

http://www.akrotiri-beach.com/

Korfu on upea paikka ja sieltä löytyy, jos vaan sängynpohjalta kerkeää, upeita nähtävyyksiä.
        Tuolla Paleossa on vuorenhuipulla munkkiluostari ja upeat näköalat. Korfun kaupungin läheltä löytyy Sissin palatsi ja pontikonissin saareke. Lisää aiheesta tuolta:

http://www.kreikka.net/kohteet/korfu/

• T-J

Santorinille ollaan menossa ensi kesänä häämatkalle. Olen käynyt siellä aikaisemmin ja paikka on aivan mahtava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      161
      2308
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2124
    3. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      493
      1634
    4. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      1398
    5. Kasteen merkityksestä ihmiselle

Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J
      Kaste
      420
      1219
    6. Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa

Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte
      Kuhmo
      20
      1197
    7. Molemmat päät

aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s
      Ikävä
      134
      1066
    8. Ethän leiki kanssani J- mies

Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.
      Ikävä
      107
      1055
    9. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1035
    10. Liikenne onnettomuus

Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp
      Konnevesi
      9
      912
    Aihe