Hei kaikille!
Suunnitelemme häämatkaa, ja haluaisimme toteuttaa sen Kreikassa/Kreetalla. Olemme käyneet siellä jo useaan otteeseen; Rhodos, Hersonissos, Rethymnon, Kos.. Olemme myös matkustelleet monissa muissa maissa, ja todenneet, että haluamme häämatkalle ehdottomasti Kreikkaan, kuitenkin kaupunkiin, jossa emme aikasemmin ole käyneet! Osaako kukaan suositella jotain tiettyä kaupunkia sekä matkanjärjestäjää? Haluaisimme huippuhotellin rauhalliselta alueelta, mielellään esim. yksityisrannalla. Eli parasta, mitä ikinä vain saada voi!!
Kreikka
7
2503
Vastaukset
- sani
Katsopas Tjäreborgin sivuilta Santorini ja hotelli Pantheon. Mahdollisuus saada kahden hengen huone, jossa oma uima-allas ja auto käytössä! Me suunnataan sinne häämatkalle ensi heinä- tai elokuussa!!!
- Tzatziki
NÄytti aivan aivan ihanalta!! Juuri tuon tyyppistä etsimme!! AInut haittapuoli on, että rantaan on 7,5 km,,, Vaatimuksemme hotellin suhteen ovat: uima-allas, aamiainen (ehkä myös illallinen?), ilmastointi, kunnon kylpyhuone (ja ehkä erillinen wc) jne. Rannan tulisi myös olla lähellä...
Mekin ollaan lähdössä matkalle heinä-elokuussa, saattaa mennä ehkä jopa syyskuulle. Häät on heinäkuun lopussa, tekisi mieli lähteä matkalle heti... Mutta kokemuksesta tiedän, että heinä-elokuu on melkein liian kuuma. Sitä paitsi silloin saattaa olla parhaat kesäilmat täälläkin! Joten matka ajoittuu varmaan syyskuulle, vaikkakin huvittaisi lähteä aikasemmin jo...
- Blues
Lämpimästi suosittelen korfua Häämatka-kohteeksi, jos ette mitään bailuhirmuja ole ;)
Sieltä löytyy upeita maisemia ja upeita hotelleja.
Paleokastritsa on aivan upea paikka ja siellä on hienoja hotelleja. Matkanjärjestäjiä en suosittele, kun en niitä itse käytä. Suosittelen ennemmin, varsinkin Häämatkalla, ottamaan yhteyttä suoraan hotelliin, josta saa usein kivoja bonuksia (häämatkalaiset) ja ottamaan pelkät lennot kohteeseen :)
Korfun kaupunkikin on näkemisen arvoinen, paljon kivaa.
Roodoksella asuneena ja muualla Kreikassa matkanneena suosittlen erittäin lämpimästi :)
Ja onnea.- Tzatziki
..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.
- Blues
Tzatziki kirjoitti:
..mihin hotelliin kannattaa otta yhteyttä? Voiko varauksiin sitten luottaa...? Tiedätkö mitään tiettyä hotellia, jota voisit suositella? Halutaan kahden viikon matka, ollaaan valmiita pulittamaan n.2500 euroa.
http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3
Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;) - Blues
Blues kirjoitti:
http://www.hotels.com/property.jsp;jsessionid=0YTERVMKWXHZRLAQEZBSCQFMCATDOH20?property=248983&gds=3
Tuolla mä olen itse ollut ja lämpimästi voin kyllä suositella. Lisää hotelleja löytyy samoilta sivuilta. Kannatta katsoa, mikä miellyttää ja olla meilitse yhteydessä kiinnostaviin hotelleihin. Ja aina mainita tulevansa häämatkalle ;)http://www.akrotiri-beach.com/
Korfu on upea paikka ja sieltä löytyy, jos vaan sängynpohjalta kerkeää, upeita nähtävyyksiä.
Tuolla Paleossa on vuorenhuipulla munkkiluostari ja upeat näköalat. Korfun kaupungin läheltä löytyy Sissin palatsi ja pontikonissin saareke. Lisää aiheesta tuolta:
http://www.kreikka.net/kohteet/korfu/
- T-J
Santorinille ollaan menossa ensi kesänä häämatkalle. Olen käynyt siellä aikaisemmin ja paikka on aivan mahtava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367499Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664512Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen573522Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5113298Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361823Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251820- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456