mieleni on jatkuvasti maassa kun tätä samaa rataa elämä nykyisin menee, ja olen neuvoton lapseni ressukan kohtalosta kun hänen käytöksestä saan kuulla joka paikassa ja en luota enään kenenkään tahoon kun saan vaan kuulla että olen kelvoton ja huono äitinä ja vanhempana. Ensimmäisenä heti syyllistetään vaikka voisi tarvita sen eteen apua sekä tukea. Miksi just mun kohtaloksi tämä kaikki taakka tuli. Eivät ymmärrä että kaipaan eniten tukea kun jatkuvaa sanomista ym. Ei koskaan hyvistä vaan huonoista. Ei ihme jos lapsikin sen huomaa ja käytös on sitä että levoton. Se levottomuus ja huono käytös minusta johtuu kaikkien ulkopuolisten tuomasta ilmapiiristä, ja omalla äidin vaistolla ajattelen että lapsikin olisi rauhallinen jos häntä pidetään hyvänä eikä silmätikkuna. Se kasvuympäristökin jos on epätasapainossa kaikkien paineiden alla turvaton niin se näkyy lapsensakin kuten kodin ilmassa. Ja itse epäilen lapseni käytöksen johtuvan kun häntä kohdellaan huonona.
Mitähän tekisin
Äidin rakkaus
2
141
Vastaukset
- mee sossuun!!!
blää, blää. Tarkista lääkityksesi ja keskity!
- Ymmärtäväinen
Missä tilanteessa lapsesi on levoton?Onko hän päiväkoti vai koulu ikäinen?Mistä asiasta sinua syylistetään ja ketkä syyllistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446