mieleni on jatkuvasti maassa kun tätä samaa rataa elämä nykyisin menee, ja olen neuvoton lapseni ressukan kohtalosta kun hänen käytöksestä saan kuulla joka paikassa ja en luota enään kenenkään tahoon kun saan vaan kuulla että olen kelvoton ja huono äitinä ja vanhempana. Ensimmäisenä heti syyllistetään vaikka voisi tarvita sen eteen apua sekä tukea. Miksi just mun kohtaloksi tämä kaikki taakka tuli. Eivät ymmärrä että kaipaan eniten tukea kun jatkuvaa sanomista ym. Ei koskaan hyvistä vaan huonoista. Ei ihme jos lapsikin sen huomaa ja käytös on sitä että levoton. Se levottomuus ja huono käytös minusta johtuu kaikkien ulkopuolisten tuomasta ilmapiiristä, ja omalla äidin vaistolla ajattelen että lapsikin olisi rauhallinen jos häntä pidetään hyvänä eikä silmätikkuna. Se kasvuympäristökin jos on epätasapainossa kaikkien paineiden alla turvaton niin se näkyy lapsensakin kuten kodin ilmassa. Ja itse epäilen lapseni käytöksen johtuvan kun häntä kohdellaan huonona.
Mitähän tekisin
Äidin rakkaus
2
230
Vastaukset
- mee sossuun!!!
blää, blää. Tarkista lääkityksesi ja keskity!
- Ymmärtäväinen
Missä tilanteessa lapsesi on levoton?Onko hän päiväkoti vai koulu ikäinen?Mistä asiasta sinua syylistetään ja ketkä syyllistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211