Kulissiavioliitto

mieti tätä(se aito)

Huvittavaa, kun jotkut järjenköyhät sanoo, että homot voivat mennä naimisiin samoin ehdoin kuin heterotkin!!!

LOISTAVAA, UPEAA!

Ajatelkaa te, jotja kykenette ajattelemaan, mitä seuraa homo hetero avioliitosta:
Kerronpa tosi esimerkin:

Eräs Liisa Hetero meni naimisiin Ville Homon kanssa. Siitä seurasi, että Ville oli viikon Liisan seurassa mutta livahti sitten omien poïkakaveriensa luo ja jätti Liisan yksin.
Liisa soitteli miehelleen ja pyysi puolisoaan tulemaan vaimonsa luo. Ei Ville tullut, ei. Liisa soitteli ja muistutti että Ville oli naimisissa hänen kanssaan, he olivat aviopari mutta Ville pysyi poissa.
Liisa soitteli, pyysi, vaati, aneli mutta turhaan. Avioliiton solmimisen jälkeen Liisa jäi kulissivaimoksi ja Ville-homo suojasi selistansa epälyiltä sillä että oli naimisissa.

Arvaatteko mikä oli Villen ammatti?

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saivareelle

Kenenkään ei ole pakko mennä naimisiin mutta kaikille se on samoilla ehdoilla mahdollista.

• mieti tätä(se aito)

Kenenkään ei ole pakko olla nälkäinen. Kyllä rotille leivottuja myrkkypullia saa ihminenkin syödä

• terv

naiset ei tiedä mitä miehen homous tarkoittaa :)
      ei edes itse Krist puolueen puheenjohtaja näköjään tiedä
      vaikka on lukenut raamattuaan ja on jopa lekuri.
      miehen homous ei ole synti vaan se on aito
      haluttomuus ja kyvyttömyys seksiin naisen kanssa :)
      senpä takia mieshomon pitää voida mennä naimisiin
      itselleen sopivan seksikumppanin, homomiehen kaa !!!
      helppoa!!

• terv

Ei ole sairasta eikä luonnotonta.
      Sairautta voisi hoitaa, mutta tätä ei.
      Homot syntyvät aivan luontevasti
      heterovanhemmista. Noin 5 %.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe