minusta sims2 on superhyvä peli. minä vaan en tajuu ku sisko ja pikkuveli pelaa sitä ihan väärin. ne tekee muutama kymmenen kertaa motherlode-koodin ja vaan ostelee kaikkee ja hilluu yksin omassa valtavassa mökissä. niillä ei ole ystäviä, puolisosta puhumattakaan(kanikamu on niiden pelissä yleinen vieras) typerää pelata niin. paljon kivempi pelata ilman koodeja, mennä töihin, saada ylennyksiä, luoda suhteita. ja sitte ku saa ylennyksessä bonusta niin tuntuu että rahaa on ihan simona. eikö minun tapa olekki parempi tapa pelata???
(kyllä minäki yhessä pelissä sorruin koodeihin. perheeseen synty kaksoset eikä ollu varaa rakentaa molemmille huoneita, enkä viittiny tappaa vauvaa, tai siis tehä niin että sossutantta olis sen hakenu veke)
koodit sucks!!!
7
675
Vastaukset
- Nero
Jatka samaan malliin, koodittomat pelihetket kunniaan! Enemmän haastetta ja pelikin viihdyttää kauemmin. :)
Ne ei vaan osaa. Kohta ne kyllästyy ku se on sitä samaa jauhamista. Herää-syö-pelaa-syö-tappele kanikamun kanssa-nuku
Ja vessat ja suihkut myös.- Mirtzukka
onhan se hianoo pelata ilman koodeja.. mut välillä sitä kyl sortuu :( mulle käy sitä liiankin usein :/ mutta yritän kova vauhtia päästä eroon rumasta tavastani
- apaavi
Munkin pikkusisko ja kaveri ja isosiskokin pelaa koodeilla. isosisko luo kyllä suhteitakin mut silti... tyhmää.
- Elefant
Itekki pelaan Sims 1 :stä koodeilla mut mä tunnen siin 2 naista (pelaan miehellä) ja molemmis on sydän ja 100 suhteita...
Yritän päästä eroon koodeista ku hankin Sims 2 :sen....
- Feenix
Mä pelasin joskus ykköstä koodeilla ja se oli pitemmän päälle tylsää. Ilman koodeja on paljon hauskempaa. Mun yhellä kaverilla oli ykkösessä netistä ladattu taikapeili jolla sai kaikki tarpeet täytettyy. Typerää
- Unski
Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Koodit pilaavat vain peli-ilon, jos niitä käyttää jatkuvasti (tiedän sen, sillä käytin aikoinani The Sims 1:ssä koodeja).
Olen vain kerran käyttänyt koodeja The Sims 2:ssa ja sekin oli silloin kun peliin iski jokin bugi, kun en voinut myydä erästä tuolia, vaikka kukaan ei sitä käyttänyt, eikä pystynyt käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 323118
- 971644
- 1361533
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421375- 901257
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261129- 541037
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231979Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125960