Hyvä Sagamar,olen tutustunut jonkin verran miehiin täällä treffeillä. Ei oikein tunnu löytyvän sopivaa seuraa.Nyt olen kuitenkin jutellut pidemmän aikaa suht lähellä asuvan miehen kanssa.Uskaltaisinko ottaa askeleen,hän pitää suojamuuriaan korkealla,pelkään että illuusio katoaa jos näemme toisemme.,.emme ole kuviakaan vaihtaneet.Onkohan tuolla mitään minulle :(
uutta etsimässä
2
71
Vastaukset
Tässä on jotain että kaikki ei tunnu täysin oikealta rakkausasioissa, ei ole oikein varma onko tunteita, tässä on syksyyn vähän omissa oloissa olemista ettei rohkene mennä eteenpäin tämän miehen kanssa. Toki on uutta toivoa tästä eteenpäin, että jotain on tulossa kyllä, kunhan luottaa vaistoonsa ja sallii uusien asioiden tästä avautua, nyt olet tässä vaiheessa jossa tunnustelee eteenpäin ja katsoo etäämmältä. Paremmat ajat odottavat sinua rakkauselämässä. Tämä muutos tapahtuu hiljalleen normaalielämässä sekä myös netin kautta. Joku tulee siellä tuomaan sinulle helpotusta asiaan, juuri jännitystä ja rohkeutta ottaa uusia askelia tulee sitä kautta, ehkä teet jopa matkan/lähdet sieltä jonkun luokse eli olehan vain tarkkana, mahdollisuudet ovat edessä ja uudet tiet ja tapahtumat ovat edessä. Löydät jonkun jonka kanssa haluat pysähtyä elämässä.
- yksin aina
Kiitos ihanalle Sagamarille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569